Hakutulokset

  1. T

    ystäviä Kemi-Keminmaa :)

    Laitoin myös viestiä sulle :)
  2. T

    Heinäkuun 2009 lapsoset

    Onko täällä muita heinäkuisten 2009 syntyneiden lapsosten äitejä? Olisi mukava vaihtaa kuulumisia miten muilla menee :)
  3. T

    Ystäviä Torniosta

    Onko tässä ketjussa enää eloa? :D ois kyl tosi kiva jos saatais joku tapaaminen järkättyä, kun tuntuu et kaikki jää aina siihen aikomis asteelle...
  4. T

    Ystäviä Torniosta

    Mua ainakin kiinnostaisi noi tapaamiset. tosin viikolla on nyt vähän hankalampaa tavata joinain päivinä kun oon heinäkuun puoleen väliin töissä mut mua kyllä kiinnostas saada uusia tuttavuuksia. :)
  5. T

    Ystäviä Torniosta

    täälläkin olis yks äiti joka vailla uusia ystäviä, mulla on kesällä 3v täyttävä tyttö. Oon kylläkin kemistä mut auto käytössä. Olis kiva jos sais järkättyä jonkun näkösen tapaamisen?
  6. T

    Kemi-Tornio alueen äidit

    Täällä olisi 26v. yhden tytön äiti joka etsiskelee uusia ystäviä Kemi-Tornio alueelta kahvitteluun, kyläilyyn jne...
  7. T

    Kittilän + lähikuntien äidit! :)

    Täälläkin olisi yksi joka kaipailisi uusia tuttavuuksia, mulla on tyttö täyttäny 2v tuossa heinäkuun alussa. Me asutaan kans kaukana Levistä (kun asutaan kemissä) mut ainahan sitä voi kuulumisia vaihdella..
  8. T

    Hei!

    Hei, täällä olis kans yksi äiti tosin oon kemistä mut kuitenkin aika läheltä. Mulla on 1,5vuotias tyttö ja itse oon 25v.
  9. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Hyvää uutta vuotta myös täältä! On aika hiljanen tää ketju nykysin... Jokos on ollut 1,5v neuvoloita, minkäslaisia mittoja on tullut? Meillä oli torstaina ja mittoja saatiin 10,610g ja 82,1cm. Tulee joitain ihan selviä sanoja mut sitten on myös tätä omaa kieltä. Maaliskuussa mennään käymään...
  10. T

    pitopalvelu kemi/tornio?

    Ainakin kemin uimahallin kautta pystyy tilaan kakkuja ja on kyllä ihan hyvän näkösiä ollut. Sit on sellanen pitopalvelu pullukka... numeroa en nyt muista mut ainaki syväkankaan ja peurasaaren siwan seinällä on ilmotus oillut ja kaipa tuo numerotiedustelustakin löytyy.
  11. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Hei :) Täällä on ollu puhetta kengistä, meillä on nyt käytössä koon 22 vikingin goretex kengät, ei varmaan mee koko talvea (ostettiin meinaan viime keväänä noi alennusmyynnistä ja arvottiin sillon tota kokoa..) ja saman koon lenkkarit ja sit kumpparitkin löytyy. Ja kun tuonne hoitoon menee niin...
  12. T

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Minäkin oon vielä kuurilla, 1,5 viikkoa olin sillä puhtaalla kuurilla ja sen aikana tippu paino ihan kivasti. Nyt oon sit ollu saman verran sillä yhdistelmällä et 2pss/päivässä ja syöny yhden lämpimän aterian + jotain tonnikalaa,raejuustoa,porkkanaa tms. En ainakaan ite pystys pitempään oleen...
  13. T

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Täällä olis yks pudottaja, oon ollu nyt viikon puhtaalla kuurilla ja en tiedä paljon on tippunu paino kun perjantaina vasta punnitus. Mulla oli ensimmäiset 4 päivää ihan kamalat.. nälkä oli päivisin/iltaisin ja päätä särki ja väsytti, siinä sit koitti olla lapsen kanssa joka kiikku ja repi...
  14. T

    POHOJOSEN MAMMAT!

  15. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Meillä oli 1v neuvola mitat: 76,5cm ja 9510g, pään.ympärys oli 45,6cm. Juu omaa tahtoa löytyy myös täältä ja varsinkin jos ei saa haluamaansa niin kyllähän se kiukkuaa ja jos mä kiellän tai otan jonkun esineen esim kaukosäätimen pois niin huutaa mut jos sen joku muu tekee niin ei mitään...
  16. T

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Mulla on ollu mielessä et jos alottas ton kuurin, vielä on raskauskiloja jäljellä ja omiakin on tullu lisää muutama. Mut mua vaan mietityttää et miten sen alun oikein selviää ku pitää vaan muutamalla pussilla selvetä ja ainaki oon sellanen hermo heikki ku on nälkä..
  17. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Mekin tullaan taaperoimaan, harvoin tulee kirjoteltua mut lukemassa yritän käydä kuitenkin. Galluppia pinnasängystä: Me ollaan laskettu pohja ihan alimmalle jo joskus keväällä helmi-maaliskuussa muistaakseni, neiti alko nouseen tukea vasten niin oli pakko. turvaistuimesta: Meillä on...
  18. T

    Kemi!

    enixia Koitin laitella muka sulle yv:tä mut ei se vissin sit onnistunut.. Peurasaaressa asutaan, entäs te?
  19. T

    POHOJOSEN MAMMAT!

    Hei, ois tosi kiva tutustua teihin.. Mulla on tyttö syntynyt 07/09 ja me ollaan Kemistä. Eikä niin hirveesti ole mamma kavereita joilla olis samaa ikäluokkaa olevia lapsia..

Yhteistyössä