Hakutulokset

  1. Damitar

    Ei näköjään kannata pestä hampaita 2 kertaa päivässä

    No huh...10 minuuttia??!!Eli peset paivassa 20 minuuttia hampaita...Saman verran kuin suurin osa koko viikossa:)
  2. Damitar

    Monessako eri maassa olette käynyt ?

    29 maata. Ja ensi viikolla tulee listaan 30. maa=)
  3. Damitar

    Mitä sinne facebookiin sitten saa laittaa?

    Mie tykkaan tilapaivityksista joissa ei kerrota mita on tekemassa!!Yksi kaverit harrastaa ' paivan mietelauseita' (tyyliin: Live the life you love, love the life you live' ). Jos nyt kuitenkin haluaa valttamatta tekemisistaan kertoa...oiskohan hvya idea miettia, etta kertoisinko asian myos ihan...
  4. Damitar

    G: Pesettekö hampaanne aamuin illoin? Entä peseekö miehenne hampaansa aamuin illoin?

    Siis mita..??Totta kai hampaat pestaan vahintaan 2x paivassa!!Ja toiseen ketjuun viitaten: muitakin paikkoja pestaan ihan paivittain. Ja ei, mulla ei ole pakkomielletta/bakteerikammoa.
  5. Damitar

    G: Pesetkö hampaat aamuin ja illoin?

    Ilman muuta vahintaan kaksi kertaa paivassa!!!!Monena paivana 3 kertaa. Huh...jos pesisi vain kerran...:x
  6. Damitar

    Onko kuntopyörällä polkeminen tehokasta? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan...

    Totta!!!! Mutta, jos haluaa etta paikat myos kiinteytyvat/pysyvat kiinteina, on tarkeaa myos urheilla(lihaskuntoa/harjoituksia). Muuten taitaa tuloksena olla ' skinnyfat' ..Hoikka ja loysa...
  7. Damitar

    Mikä on teidän jouluaaton "aikataulu"?

    Ei mitaan aikataulua!!!!!!!!Yes:xmas:
  8. Damitar

    santapark, rovaniemi. Kannattaako mennä?

    SantaPark on maanalainen luola. Lapsille karuselli, ja junamatka tunnelin sisalla, aiheena ' talven/joulun ihmemaa. Liskaksi myytavana enemman/vahemman matkamuistoja/kraasaa....Kuten jo kirjoitin: ei ole hintansa vaarti. Valitettavasti. JouluPukin pajakylassa kannattaa kayda Paapostissa...
  9. Damitar

    santapark, rovaniemi. Kannattaako mennä?

    On JouluPukin luola->paasymaksu. Ja JouluPukin pajakyla->ilmainen.
  10. Damitar

    santapark, rovaniemi. Kannattaako mennä?

    Ei kannata noilla hinnoilla!!!!!Aivan liian kallista. Mene sen sijaan (ilmainen) lahella olevaan JouluPukin pajakylaan. Katso netista milloin pukki on paikalla :-) (hanen luonaan kaynti maksaa jotain).
  11. Damitar

    Onko siellä ulkomailla nyt niin erikoista? Emme lomaile ja sekös rassaa veljeni vaimoa.

    No....asun nyt yli 20 vuotta ulkomailla, olen saanut asua monissa maissa, matkustella. Olen siita kiitollinen, etta tammoinen mahdollisuus minulla on ollut, ja on edelleenkin. MUTTA: en tunne itseani sen fiksummaksi kuin..???Niin: verrattuna kehen?? Miksi matkustelen?Minulle lomailu '...
  12. Damitar

    Onko siellä ulkomailla nyt niin erikoista? Emme lomaile ja sekös rassaa veljeni vaimoa.

    Miten pari viikkoa vuodessa ulkomailla lomaillessa tekee lapsista rauhattomia?????Jos loput 50 viikkoa ollaan ' turvallisesti' kotona...??
  13. Damitar

    Oonko ainut, jota ärsyttää noi lol, reps jne?

    Teen kauhean tunnustuksen...:noita lyhenteita tulee esim.mesessa kylla kaytettya.Ja en ole ainoa ikaiseni (ikaa kohta 44 v). :) Paljon nayttavat ikatoverini noita kayttavan. Ja ei...ei haveta!!!:whistle:
  14. Damitar

    Voiko ientulehdus nostaa kuumeen?

    Eikohan tulehdus (mika tahansa sellainen) kehossa juuri nosta lampoa/kuumetta? Mutta tosiaankin: hampaitten valit pitaisi ' putsata' , vaikka nyt sattuu hemmetisti:| . Tsemppia!
  15. Damitar

    Jos en illalla siirrä kelloja...

    " Spring forward, fall back" !!!
  16. Damitar

    Kuka tummaihoinen näyttelijä ei Morgan Freeman vaan...??

    Denzel Washington?Wesley Snipes?
  17. Damitar

    Miten ja missä vietätte Joulun?

    Ihanaa paasta Suomen Lappiin jouluksi. Liput on jo varattu, jaksan tuskin odottaa!=)
  18. Damitar

    laittakaa taas .. Kivoja blogeja!

    http://milasdaydreams.blogspot.com
  19. Damitar

    Tuli vastaan sellainen huivipäinen nainen, jolla sellainen rätti suun edessä..

    Kuinka monella palstalaisella on musliminainen ystävätterenä?Kuinka moni on ylipäätään KOSKAAN jutellut musliman kanssa?Käynyt heidän luona kylässä? Kannatan/suosittelen asiaan ja uskontoon tutustumista.
  20. Damitar

    mä myönnän olevani sivistymätön ja tyhmä, onkohan muita?

    Siis...et nyt varmaan ole sivistymätön&tyhmä...!!!

Yhteistyössä