Hakutulokset

  1. N

    clomit ja outo vuoto

    hei elikkä kysyisin neuvoa kun nyt on menossa kp 12/ 28-35 , olen syönyt clomeja kp 3-7 , nyt sitten kp 10 ilmestyi kovat kivut alavatsassa,hyvin menkkamaiset kivut ja samoin ruskeaa vuotoa ,ovistesti näytti vahvaa viivaa, olisko tuo vuoto tosiaan ovulaatiosta johtuvaa? voiko olla noin aikaisin...
  2. N

    kuollut sikiö kohdussa :(

    onko kellään kokemusta tai muuten vain antaa tietoa tai euvoja. eli ollaan yritetty lasta jo kauan ja olin gynellä tarkistuskäynnillä ja ultratessa löytyi kuollut sikiö kohdusta,tokikin ihan alkuvaiheessa kuollut,muta oli järkytys. lääkäri sanoi et asialle ei nyt tehdä mitään ,odotellaan...
  3. N

    Clomi käyttäjät auttakaa....

    eka clomikierto menossa nyt kp9 ja kuuri kp 5-9 eli viimesen otin tänään,nyt oon viikonloppua huomannu tiputtelua,onko normaalia?? muitaki8n käyttäjien kokemuksia kiitos..
  4. N

    Työttömän äitiyspäiväraha?

    Elikkä kyselen nyt uteliaana et kun ihminen on työttömänä a jos hän jää äitiyslomalle,niin millaiset on kuukausitulot?siis ensimmäistäni haaveilen ja ihan en kelan sivuilta saanu selkoa et mitä kaikkee tuloja on kun jää mammalomalle. kertokaa tyhmälle pliis :)
  5. N

    voisilmäpullat

    onnistuuko jos käyttää voisilmäpullan ns. voisilmään margariinia, tuleeko hyvää? ei millään jaksais lähteä hakemaan oikeaa voita kaupasta.
  6. N

    vinkkejä teräs kihlojen hankintaan :)

    elikkäs suunnitteilla olis teräs kihlasormusten hankinta, olisko kellään vinkkejä tai linkkejä hyviin ostopaikkoihin,kovasti ollaan katteltu netistä mut aika vähän on tarjolla.

Yhteistyössä