Hakutulokset

  1. M

    Apuja!

    voi olla niinkin,mutta mitenkä asia on?
  2. M

    Apuja!

    Laitoin elokuussa elatus anomuksen vireille.Sossu möhli ja vasta marraskuussa sain paperit allekirjoitettavaksi.Isä ehtii/suostuu allekirjoittamaan vasta joulukuussa.Nyt isä meinaa että hänen tarvii alkaa maksamaan elareita vasta sen jälkeen kun hän on allekirjoittanut paperit. Takautuvasti ei...
  3. M

    Hätä-paniikki!!!

    Sain ystävällisenä lahjoituksena brotherin saumurin vaan ei ollu johtoa eikä kaasupoljinta! Olisiko kellään, rikkinäistä saumuria tai mahdollisesti jäänyt extraa pelkkä johto, myydä tai lahjoittaa minulle???Postimaksun maksan automaattisesti! :):flower:
  4. M

    Kokemuksia lapsen nivustyrästä!

    Pikku juttu. Meillä poika leikattiin illalla,aamulla menin katsomaan pikku potilaan vointia ja hän oli jo hävinny sairaalan käytäville.Aamukuudesta asti oli kiusannut sairaanhoitajia ja puoliltapäivin päästiin kotiin.Ei ees kipulääkettä tarvinnu :)
  5. M

    Musta kyllä ihan oikeesti tuntuu siltä...

    niinpä,ehkä täs kumminki toi ajukoppa enee on lujilla.Odottelua ja kuulostelua koska on lähtö.Mä veikkaan ylimenoa kohdallani jopa sen 2 viikkoa.Kolme edellistä syntynyt 37 viikolla niin tää viimenen satavarmasti odotuttaa ittiään.
  6. M

    Musta kyllä ihan oikeesti tuntuu siltä...

    Täällä sama olotila, rv 38+2.Kipiää tehny torstaista asti,vaan valmista ei tunnu tulevan.Mä oon täynnä,mulla on tukala olla,teköö kipiää vaan: kestän kun muuta en voi :)
  7. M

    Koiranpennun tulo lapsiperheeseen. APUA!

    Anna koiran ja lapsen pemistä keskenään jos tyttö vaan jaksaa puremiset ja raapimiset! Tuloo näitten kahden välille luja ystävyysside! :)
  8. M

    raskaana ja yksin kai

    Pelko ja huoli pois! Raskaana olen minäkin ja yksin.Kaksi lasta oon jo yksin vienyt elämäs aikuisuuteen,kolmas on teini ja neljäs rv38+0. Lapsi annetaan lahjaksi,ei taakaksi.Tehtyä ei saa tekemättömäksi,laspsen tekoa saatat katua vaikeina päivinä,aborttia lopun ikääsi.
  9. M

    vaunuja

    www.vaunula.fi
  10. M

    Onko ok jättää 8kk yhdeksi yöksi isovanhemmille?

    Jos luotat isovanhempiin,niin kyllä.Muuten ehdottoman TURHA kysymys!
  11. M

    Huomenna käynnistetään...

    Ei varmaan kantsi ihan hirveitä mättää,jotain millä pysyy sokeritasapaino hyvänä.Mulla käynnistettiin,poltot oli sairaanmoiset.Molemmista päistä tuli tavaraa sanko tolkulla,enkä ollu syöny ku aamupuuron.Tsemppiä "amerikanmatkalle"! :)
  12. M

    minkä kokoisia ovat ekaluokkalaisenne?

    ap:lle lohtua. mun 6 luokkalaisen tytön luokkakaveri saman kokoinen ku sulla ekaluokkalainen.Vertailut nurkkaan! Kaikki eivät ole samalla muotilla tehtyjä :)
  13. M

    AUTTAKAA EN KEKSI MITÄÄN HYVÄÄ RUOKAA MITÄ TEKISIN MITÄ ITSE LAITATTE

    mulle tulee väkeä syömään. väännetään porukalla subit ja nautitaan yhdessäolosta :)
  14. M

    minirisk

    On. Halvemmaksi tulee ostaa aina kerralla 4 pulloa tai pakettia.Mulla on vielä edellistä satsista jäljellä 2 pulloa,koska yksi pullo pesee 100 koneellista.Pullokoko on nykyään pienempi joten sen konemäärää en tiedä.Pulveripaketit aikoinaan pesi 125 koneellista :) Matot pesen kesäisin samoilla...
  15. M

    minirisk

    Swipe on kotona myytävää pesuainetta.Ota sivusto www.homcare.fi ja sieltä saat tietoa oman alueesi edustajista.Atooppiseen ihoon satavarmasti kaikkein paras vaihtoehto!Tuovatpa tytöt pesuaineen kotiin asti! :)
  16. M

    Kuomat ekaluokkalaiselle ? oNko " lapselliset " ?

    just aamulla käytiin kuoma-keskustelu 6-luokkalaiseni kanssa. alkutalvella ostettiin hienot nahkasaappaat,koska neiti ei halunnut kuomia, vaikka ehdotin niitä juuri niiden lämpimyyden vuoksi.Tyttö kulkee kävellen koulumatkat ja tiedän kuinka kurjaa on kävellä varpaat jäässä.Nyt on talvi...
  17. M

    isokoiran kaveriksi pikkukoira....

    Meillä ei homma toiminut.mulla oli nöffi. otin sille seuraksi puudelin,sillä seuraamuksella että nöffi alkoi osoittaa mieltään ja tehdä tarpeensa sisälle.Mielenosoitusta tai jtn.
  18. M

    Lastesi ikäero GALLUP?

    21v, 18v, 12v, 22+2 :heart:
  19. M

    Vinkkejä miten hillitä loppuraskauden öisiä käsien puutumisia ja järkkyjä kipuja?

    Voisin sanoa,et sulla on rannekanavan ahtaumat käsissä. samoista puutumisista olen kärsinyt ja samoin aikoinaan käsiäni roikuttelin.Lääkäristä määräsivät käsiin yöksi rannelastat.Helpotti asiaa.Myöhemmin kädet leikattiin,sen jälkeen ei oo ollu ongelmia.
  20. M

    Oliko teillä nuorempana kirjeystävä ulkomailta?

    Mulla oli Ghanasta,Mohammed Munta.

Yhteistyössä