Hakutulokset

  1. K

    parisuhteessa "lapsellinen" ja lapseton

    Tuntuu pääsuuntaus olevan se, että ihmiset joilla on lapsia edellisistä suhteista, päätyvät yhteen toistensa kanssa. Ei siis niin että nainen jolla lapsia, alkaisi seurustella lapsettoman miehen kanssa, tai toisinpäin. Kuulutko tähän harvinaisempaan perhemuotoon tai edustatko itse sitä...
  2. K

    Totaaliyksinhuoltajia?Onko muita?

    Täällä kans yks. Ei olla koskaan oltu isän kanssa tekemisissä.Neiti nyt 17kk vanha. Seurustelen kyllä, mutta eipä tuosta niin kovasti hyötyä ole :headwall: Siis että aluksi elättelin ruusuisia kuvitelmia että uusi mieheni ottaa lapsen omakseen, mutta ei se aina mene niinkuin saduissa :laugh...
  3. K

    Ideoita asian hoitamiseen? Lasten katkenneesta ystävyydestä kyse.

    En yhtään tunne ton ikäsen sielunelämää, mutta omaa lapsuuttani kun muistelen niin mulla oli kanssa kaveri jonka kanssa leikit alko jossain vaiheessa inhottaa. Oli vähän mollaamista ja kiusaamista vaikka oli kaveri olevinaan. Vanhemmat sitä vähän ihmetteli mut en halunnu siitä kertoa. eli...
  4. K

    Voi että raivostuttaa.........................

    Ihanaa :laugh: eikö muka tosta tullu parempi olo :p
  5. K

    Vauvan hoitoon laittamisesta (esim yökylään mummulaan)

    Täysin samaa mieltä. Kai sitä jaksaisi jos ei muita vaihtoehtoja olisi, mutta oli siitä totaali-yh:lle kova apu että sai vauvan viedä mummulle hoitoon. Ja KYLLÄ, kuukauden ikäisenä! Tästä voi sitten ne joilla on se mies auttamassa jeesustella vaikka mitä, kun ei tiedä miten yksinäistä se on olla...
  6. K

    1v katsoo telkkua, hyvä vai huono juttu?

    Meijän 1v on ihan samanlainen. Meillä on tosi harvoin telkkari päällä eli luulen että se on hänelle myös suuri ihmettelemisen aihe. Mutta enpä usko että tuo vielä lapsesta mitään tv-addiktia tekee :)
  7. K

    Ideoita asian hoitamiseen? Lasten katkenneesta ystävyydestä kyse.

    Voisko tilanteessa olla paikallaan jutella lapsen vanhempien kanssa? Jos menisitte vaikka kyläilemään ja vanhemmat vois olla siinä leikkiessä mukana. Ja jos ei homma muutu niin sittenhän se on aika selvä. Mutta tuommosenaan tilanne kuulostaa ehkä hiukan epäreilulta sille kaverille.
  8. K

    Mihin ja miten käytät maitojauhetta?

    :laugh: Oonko tyhmä kun nauratti.. Olen käyttäny sämpylätaikinassa.
  9. K

    Miksi tehdä lapsia jos ei niitä jaksa vahtia?

    No on toi kyllä aikamoista joo :o Mun mies on kaikki viikot poissa ja olen lapsen kanssa kotona. Kyllähän se ahdistaa, mut eipä tulis mieleenkään sysätä omaa lasta toisille.
  10. K

    3-henkiset ok-asujaperheet, kuinka usein teillä tyhjätään roskis?

    Meillä 3henkeä ja tyhjennys kerran kuussa. Osa menee polttoon. En lajittele muita :ashamed:
  11. K

    voiko petetikkikoneella ommella tavallista suoraa??

    No ei saumuri nyt oo mitenkään niin erityistarkotukseen..
  12. K

    G: Hazardin kolumni oli mielestäsi hyvä vai kammottava?

    Siltä väliltä. Ehkä totta, mutta ei kuolleista sais mun mielestä puhua noin pahaa.
  13. K

    Lähihoitajat?

    lähihoitajana (vaika suuntautunut lapsiin) sut voidaan määrätä työkkärsitä vaikka vanhushommiin. Onko se tosiaan näin?? :ashamed: Voi kurjuus. Mun suuri haave on olla aikusena päiväkodintäti =) emmä voi sille mitään että veri saa mut pyörtymään :ashamed:
  14. K

    Lähihoitajat?

    Onko jonkuntyyppiset harjoittelupaikat pakollisia? Näin olen ymmärtänyt. eli että ei voi olla kaikki harjoittelujaksoja (3?) vaikka eri päiväkodissa. eli siinä mielessä se verellä läträäminen tulee sitten varmasti eteen..
  15. K

    Lähihoitajat?

    Johtuuko työpaikkasi siitä ettei "oman alan" hommia ole ollut vai jostain muusta? jos voit mitenkään yrittää asettua tällaisen kammoisen asemaan, niin uskotko että sitä pistelyä sun muuta toimintaa on siinä määrin ettei joku siitä selviytyisi. Olen kuitenkin ymmärtänyt että se on aika lyhyt...
  16. K

    Lähihoitajat?

    Miten paljon opiskeluun sisältyy kaikkea veren yms. kanssa tekemisissäoloa? Mulla on piikki- ja verikammo, tosin aika paljon parantuneet tytön syntymän jälkeen. Pelottaa kuitenkin että jos en suoriudukkaan opinnoista. Tarkoitus olisi siis suuntautua lapsiin ja nuoriin, eli itse työssä ei näitä...
  17. K

    Veikö se Savanna nyt sen lapsensa rokotettavaksi?

    Miks kaikki on inhottavia Savannahille? Mitä sussa on niin erikoista että kaikki haluu sulle v*ttuilla??
  18. K

    Tahtoo tollatteisen legolelun =D

    hintakin ihan kiva :whistle:
  19. K

    Juteltiin autossa 1v:n kanssa...

    Ihanan kuulosta :) Meillä vähän samanlaista. Tää on niin kiva vaihe kun ei se laps oo enää sellanen paikallaan makaava kakkakone vaan huomaat yhtäkkiä JUTTELEVAS lapsen kanssa.
  20. K

    Kuinkahan paljon sitä oikeesti asioita tulkitseekaan väärin ja yleensä just negatiivisesti?

    Juu, pikkuhiljaa se vähenee, kun toista oppii tuntemaan. Mut suhteen alussa olen varmasti ollut aivan h""""tin rasittava kun oon joka sanasta halunnu löytää jonkun piilomerkityksen ja nostan siitä sit kauheen haloon et sä et tykkää musta. Vaatii tää luonne ehkä mieheltäkin aika paljon.

Yhteistyössä