Hakutulokset

  1. Y

    APUA! Leipomisesta

    Paremmin onnistuu näin.. Ja se on ihan totta, tai sitten kaikki amisopet o huijareita.. Ei kannata tosiaan ihan jääkaapista suoraan hommiin periaattella tehä.. Parhaiten onnistuu, ku leivonta tarvikkeet huoneenlämpösiä.. EN sentään ihan 2tuntia pitäis oikeena neuvona.. Riittää vähempikin...
  2. Y

    Sauvakävely?

    Minulle lääkäri sanoi, että sauvakävely on just eikä melkeen se oikea laji.. Auttaa saamaan niskajäykkyyden pois ja se toimii.. Muistaa vaaan sit viel venytellä sen jälkeen , sauvat niskan taa ja venytystä. Ja ei tartte puristaa sauvoissa, rennosti ja reippahasti, sillon paras teho.. :) Pitäis...
  3. Y

    Meilikaveria?

    Tässä olisi yksi, jos yh-äiti mailikaveri kelpaa..
  4. Y

    Ystävät kadoksissa?

    Minulla ainakin on.. Facebook sivusto väittää minulla olevan ystäviä 59. Kuinka moni niistä oikeasti on kaverini.. ? Haluaisin löytää ystävän joka pitää yhteyttä, kannustaa ja lohduttaa niinä aikoina kun sitä eniten tarvitsee.. Minulla on tälläinen/tälläisiä ystäviä ehkä, 2 tai 4 Hekään ei...
  5. Y

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Olen 23v yh-äippä raisiosta. löytyisikö ketään täältä nurkilta? Olen ollut yh-äitinä nyt kesäkuunlopuilta ja olen huomannut kuinka rankkaa se oikeasti on.. Sitä ennen elin aivan kuin nyt, mutta silti sen huomaa vasta nytten, kuinka tuhottoman rankkaa on pyörittää huushollia, 2vuotiaan riiviön...

Yhteistyössä