Hakutulokset

  1. Rinsessapa

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    n. 4+4 Viikko ovulaatiosta (tikutin) alkoi oireet..
  2. Rinsessapa

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hei! Tein eilen digitestin ja raskaana ollaan. En tiiä uskallanko liittyä tähän ryhmään varsinaisesti vielä. Pelottaa ihan älyttömästi maaliskuisen keskenmenon takia :( Menimme ultraan 12+1 ja selvisi että pienellä oli lakannut sydän lyömästä 12+0 :cry: Elämäni kamalin päivä... Nyt mietin koko...
  3. Rinsessapa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Haaveilija24 Voi olla hyvinkin mahdollista että illalla olis ollu + :) Itsellä oli kans hirviä mahakipu kun plussasin. http://aijaa.com/0GC47H Tuossa tämän aamun testi. Älkää onnitelko :S Ettei tuo huonoa onnea.. En usko yhtään tuota testiä.. Voiko kemiallinen raskaus näkyä digitestissä enää...
  4. Rinsessapa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Miksi ei kaikille näy? :o
  5. Rinsessapa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heips! En ole tähän ketjuun vielä kirjotellut. Minulla menossa dpo11 kp 27/32. Himotestaajana tilutellut jo usean päivän ajan haamujen haamua. Tänään tuli tällainen Olen testannut myös ovulaatiotestillä joka haaleni negaan ja tänään sekin näytti jo kahta viivaa. En tiiä miks tämän tänne...
  6. Rinsessapa

    Ruskea limatulppa!

    Oliko sulla nimenomaan tuollainen ruskea/verinen se?
  7. Rinsessapa

    Ruskea limatulppa!

    Keskiviikko aamuna irtosi ruskea limatulppa jota irtoili hieman myös pe ja la. Mitään ei edelleenkään oo tapahtunu, turhauttaa :ashamed: Esikoisesta meni neljä vuorokautta limatulpan irtoamisesta kun synnytys sitten käynnistyi... Kellään muulla mennyt useampi vuorokausi verisestä/ruskeasta...
  8. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Kiitosta! minni234 On Micaelilla punertava tukka x) Mietitty että mistä lie periny.. Isukilla on kyl samanvärinen parta et liekkö siitä x) Saa nähä minkä väriseks muuttuu.. Ite kans oon alottanu syömään pillereitä vaikka Micael saiki alkunsa inseminaatiosta mut ku ei tosiaan voi tietää vaikka...
  9. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Hei kaikille!! Enpä oo tänne käyny vielä kertaakaan kirjottamassa eli ajattelin nyt pikaiset kuulumiset kertoa. Tosin oon kyllä käyny lukeen teidän tekstejä =) Ihania kuvia kaikilla <3 Meillä tosiaan poika sai nimekseen Micael Joa Kristian =) Eilen oli 3kk neuvola ja painoa oli 7340g ja...
  10. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Kysyin muuten neukkutädiltä tuosta et miks mulle ei tullu ponnistamisen tarvetta synnytyksessä vaan piti vaan ponnistaa aina ku tuli supistus ja ns. ponnistaa kipua vastaan.. Niin se meinas et johtuu spinaalista et se vei sen ponnistamisen tunteen pois. No mitäköhän järkee sen spinaalin laitossa...
  11. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa Rela-tipat voi aiheuttaa myös ilmavaivoja ja sen takia se ei monelle sovikkaan.. :/ Meillä oli kans aluks ongelmaa tuon röyhtäsyn ja pulauttelun kans. Lumiponi antoki jo hyviä ohjeita (hierominen, jalkojen laittaminen koukkuun jne.). Ootko kokeillu röyhtäyttämisen yhteydessä myös...
  12. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Olipa kiva kuulla teidän maitomääriä mitä menee kaupaks =) Mä huolehdin ihan turhaan pojan syömisistä koska sillähän oli tullu 4 päivässä 300g ja painaa nyt hurjat 4100g! :D x)
  13. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Ajattelin huomenna kysellä neuvolatädiltä hirveen listan kysymyksiä.. Tiedättekö kuinka paljon teidän vauvoilla menee maitoa päivässä? Ja kuinka tiheesti ja kauan ne syö? Mua niin ressaa tuo meidän baby että saako se tarpeeks ruokaa.. Ehkä huolehdin turhaa.. Poika herää öisin kaks kertaa...
  14. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Vauvahaaveita Mä olin ykkösellä =) Ihana kuva <3 Mua muuten ihmetyttää ku synnytyskertomuksessa lukee että ponnistusvaihe kesti 13min. Mutta mä aloin ponnistaan 00.00 aikaan yöllä ja poika synty 01.33? Et mikähän toi 13min oikeen on??? Mua niin vaivaa ku en saanu jutella kenenkään kaa...
  15. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Tässä meidän pieni Rakas mies :heart: Aijaa.com - 6672604.jpg Isiä ja äitiä vaan itkettää ku ollaan niin onnellisia :heart: Onnea vauvahaaveita <3 Me kotiuduttiin eilen. Syöttämisen kanssa ongelmia ku poika nukahtaa heti tissille ja syöttäminen käy kipeetä.. Monet itkut on itketty...
  16. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Koitanpa jotenki nyt selittää tuon synnytyksen kulun. Eli 1.9 00.15 meni vedet. Kuulin rusahduksen jo 23.45 mut ne valahti sit ulos ku nousin ylös. No yhdeltä sitten oltiin synnärillä. Siellä lapsivesiliuskat näytti negaa ja kätilö ei meinannu uskoo et oli lapsivettä ja sano et ei peruta...
  17. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    PRINSSI SYNTYI viime yönä 01.33 :heart: Tiistain jälkeen oon nukkunu vaan 3tuntia joten pikaisesti.. Synnytys oli hirvittävä.. tai siis ponnistusvaihe joka kesti 1,5tuntia ja sain sellaset traumat et ei enää ikinä. Pisteenä iin päälle repesin niin että lääkäri joutui ompelemaan tikit ILMAN...
  18. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Vedet meni... Tää lähtee hakeen vauvaa... :heart:
  19. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Ja tää kuulostaa tyhmältä mut välillä mua huolestuttaa ku tää riehuu tuolla mahassa ku hullu!! En ymmärrä miten se mahtuu ja miten se voi potkia niin voimakkaasti.. Välillä mietin et onkohan se sairas ja saa jotain kohtauksia ku niin sätkii tuolla.. Tyhmä minä.. mutta kaikkea sitä pelkää..
  20. Rinsessapa

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Vauvahaaveita On aika ihme jos rupiavat torstaina käynnistään. Mun tuurilla laittavat mut varmasti vielä kotiin. Muutenki jotenki huono aavistus et tää ei hyvin lopu...

Yhteistyössä