Hakutulokset

  1. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    mutsikki siirtyy takavasemmalle, keskenmeno viikoilla 20+2 :'( Kiitos seurasta ja palataan toivonmukaan vielä ja onnea kaikille jatkoon! :heart:
  2. M

    G:jääkaappisi sisältö ja viileäkaappisi sisältö(jos sellainen on) tällä hetkellä

    Jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, voi, margariini, maitopurkki, osa tän päivän ruuasta (wokkivihanneksia ja couscousia, valmisruoka :whistle: ).. Siinä ne tais olla. *kipasee tarkistamaan* no oli siellä vielä ketsuppi ja salaattikastike. Pakastimessa pari pussia leipää ja litran...
  3. M

    Nyt kaikki vinkit kehiin.. Pahoinvointi.

    Ei auttanut mulla vastaavassa tilanteessa mikään, ja lopulta kehoni meni "tappotilaan", eli ei ottanut edes vastaan ruokaa tai nesteitä, tuli pahat hengitysvaikeudet ja siinä vaiheessa menin sitten ensiapuun ja sieltä lähettivät Mikkelin ks:n heti tippaan, jossa olinkin viikon. Kannatan...
  4. M

    Raskaana olevia kirjeenvaihtoon? :)

    Eli täällä olisi etanapostia kirjoittavia ystäviä hakusessa kirjeenvaihtoon! Iällä ei väliä, mutta mielellään ikä kumminkin 18-30-vuotta, mutta ainut ehto on se, että olet raskaana ;) Täällä olisi tammikuun 5.pvä 21 täyttävä lapsenmielinen, äitiyttä opetteleva työttömänä oleva eläinystävä...
  5. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Nyt on vihdoin päästy sairaalastakin kotiin, kolmas päivä kun ruoka pysyy mahassa ja ruoka ylipäätään alkanut maistua, pikkanen oli terveen mitoissa ja veikattiin samaa laskettua aikaa kuin laskureiden mukaan, eli 26.6.2010 =) Eikä tarvinnu hirveetä lääkekuuria lähtee syömään, selvisin onneks...
  6. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Jouduimpa sit Mikkelin keskussairaalaan tippaan (onneksi vihdoin pistivät, oli tilanne tosi paha jo kuulema!), meni kurkku ja keuhkot ihan tajuttoman huonoon kuntoon ja jatkuvalla "tippakuurilla" oon ollu maanantaiaamusta lähtien. Nyt vasta olo alkanu helpottaa olo, eilen sain ekaa kertaa syötyä...
  7. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Celestia, saanko muuttaa teidän taloon myös? Vaikuttaa ihanalle! ;) Lumi on kyllä nätti nimi, isosiskon tytön kolmas nimi on Lumia :) Ite asustelen kissan (oon antamassa sitä pois, joten jos maatiaiskissa joka tietää mitä "ei", "tänne/tule", "pois" ja "alas" tarkoittaa ja joka jaksaa...
  8. M

    Apuja kovaan raskauspahoinvointiin???

    Pauliina75 ; en todellakaan tiedä miksi en ole aikasemmin päässyt neuvolaan, aina kun oon soitellu, niin ovat vaan sanoneet että soita tänä ja tänä pvänä uudelleen.. Eilen sitten sattui ilmeisesti "oikea" henkilö luurin toiselle puolelle ja sain tiistaiksi ensimmäisen ajan. Sanoin naiselle...
  9. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Saimpa vihdoinkin sen ajan neuvolaan kun sattui oikea henkilö puhelimen ääreen, tosin vasta tiistaiksi, oksentelukin taas pahentunu :/ mutta olen toistaiseksi onnellinen neuvola-aikaan ja kärsin pahoinvointini mukisematta :whistle: En tiedä onko teillä ollut jo aikaisemmin puhetta (kiitos...
  10. M

    Apuja kovaan raskauspahoinvointiin???

    Ja minä jos oksennan jonkun ruuan, niin en pysty sitä enää syömään, senkin takia tuo syöminen on varmaan jäänyt vähemmälle kun pelkään oksentavani ruuat ja sitten joudun taas etsimään uuden ruuan mitä söisi :/
  11. M

    Apuja kovaan raskauspahoinvointiin???

    Minä oksentelin tuosta marraskuun alusta marraskuun loppuun joka päivä, myös vedet ja sappinesteitäkin kyllä tuli joka päivä, laihduin 10kg ja nyt on nettilaskurin mukaan 12 viikko alkamassa. Neuvolaan soitin useasti, ei kommentoinut rajua oksentelua mitenkään kukaan vaan pyysivät uudelleen...
  12. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ^ Minun mielestä taas nimet ovat kauniin tuttuja :) Siskon nimi on Sara, kavereilta löytyy sitten nuo muut mainitsemasi nimet. Omasta lapsesta tulee joko LILLI MIRJUSKA tai NIILO ANSELMI. Olen hulluna saamelaisiin nimeihin, tytön molemmat nimet on saamelaisia ja pojalla Niilo, Anselmi vaan...
  13. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Savosta ollaan kotoisin ja nykyään pienessä muutaman tuhannen asukkaan kylässä asustelen.. silti ihmettelen miksi en oo vieläkään saanut aikaa neuvolaan, vaikka nettikalenterin mukaan olis jo 12 viikko alkamassa? Aina kun neuvolaan soittavat ja olen sanonut että oksentelua on rajua (ja...
  14. M

    Yksin odottajia?

    Täällä ilmottaudutaan kanssa tulevaksi yksinhuoltajaksi.. Perus yhdenillan juttu älyttömässä kaatokännissä (juon harvoin ja silloinkin harvoin humalaan, mutta tietty nyt sitten kaikki osu ovulaation aikaan ja ehkäisykin jäi, mutta silti on toivottu, vaikkakin odottamaton raskaus). Kaveri on...
  15. M

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Minäkin ilmottaudun nyt mukaan, viime viikolla tein vasta testin, vaikka nettilaskureiden mukaan olen nyt 9:llä viikolla :whistle: huomenna soittelen neuvolaan että saisin ajan vihdoinkin varattua, en oo uskaltanu soitella. Toivotaan siis että kaikki on hyvin, vaikka oma olo on ollut viimeiset...
  16. M

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Ainiin ja yritin räplätä kohdunnipukkaa, luin että itse koettamalla saattaa myös huomata, että voisi olla raskaana, mutta oli kaikessa yksinkertaisuudessa liian hankala minulle. Eli millaiselta kohdunnipukka tuntuu raskaana ollessa? Ken on tässä viestiketjussa koettanut, saa kertoa!
  17. M

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Täällä jänskätään ja toivotaan parasta, että plussa tulisi, en uskalla vaan vielä tehdä testiä ennenkuin tämä kuukausi on ohi :D Tässä eka pientä taustatietoa miun tilanteesta (toivottavasti ette nyt liikaa vihastu minnuun, lähtökohdat lapsen mahd. hedelmöittymisestä ei ehkä ole kaikkein...

Yhteistyössä