Hakutulokset

  1. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Sw:lle pyyntöä laitettu.:)
  2. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Hei! Mä haluisin kans tuonne ryhmään. Ilman muuta. Mut onko sekin tarkoitettu lähinnä aktiivisille keskustelijoille? Mä kun en millään ehdi (saa aikaiseksi) usein kirjoittaa. Mut en halua menettää teidän tuiki tärkeää vertaistukea! :)
  3. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa taas! Viimeksi avauduin mun mielialasta. Kerroin siitä sit neuvolassakin (3kk). Ihan vaan juttelin terveydenhoitajan kans eikä se sit sen kummempaan johtanut. Kuulemma seuraillaan nyt ja pitää sit herkästi kertoa, jos olo pahenee. En tiedä. Nyt taas ollut paljon parempi mieli. Olisko...
  4. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Kiitti Kurpitsa! Kyllä ollut sulla varmasti rankkaa ja varmasti rankempaa asioista tekee, kun on lapsia. Siksi mulla ollutkin jotenkin paha mieli, ku oon murehtinu, et jos joskus joutuisin jotenkin huonoon jamaan enkä pystyisi hoitaan lastani. Sellainen ajatus alkanut pelottaa, vaikka on...
  5. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Kiitos, Nallu. Mulla varmaan ongelma oliskin se, että viimeiseen asti väittäisin olevani muuta, ku masentunut. Nyt vaan herkemmin kuuntelee itseään (vähän liikaakiin), ku tietää, et pitää vauvan takia jo pelkästään pysyä kunnossa. Eiköhän se tästä, toivottavasti. Mä kans tykkään hassutella...
  6. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heipä hei pitkästä aikaa! Ei ole tullut kirjoiteltua. Ollaan oltu miehen kanssa vuoroin kipeinä. On ollut flunssaa, kuumetta ja oksennustautia. Aika rankkaa on ollut kieltämättä. Onneksi lapsi on selvinnyt ilman sen suurempaa sairastelua. Meillä tuo rytmi myös vaihtelee. Hetken oli jo niin...
  7. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Nallu: kyllä meilläkin tuo rinnalla olo vähenee jatkuvasti. Joskus tyttö syö ihan tyytyväisenä rintaa ja joskus raivostuu pelkästään "imetysasentoon" joutuessaan. Entäs jos sulta välillä tuleekin enemmän omaa maitoa ja niinä päivinä tyttö ei huoli korviketta enempää. Sitä on niin hankala...
  8. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Voi Nallu, älä huoli! :hug: Mä kans murehdin kaikenlaista jatkuvasti. Ahdistaa aina välillä, ku ei tiedä, tekeekö mitään oikein. Kai tää on tällaista välillä.. ainaki esikoisen kans. Paljonko teidän tyttö sit syö kerralla suunnilleen? Meidän syö eka tissiä ja riippuen, paljonko se saa sieltä...
  9. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Crocus: Hui, tuota rotavirusta!!! Meillekin tulee se kyllä tällä viikolla. Mites, onko tullut vaivoja siitä pienille? muoks. Siis meille tulee rokote.. ei tautia toivottavasti. :)
  10. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Ei tsiisus. Sen kerran, ku tänne ehtii, niin hävis teksti taivaan tuuliin.:( No mutta, hyvää uutta vuotta teille kaikille! <3 Tyttö nukkuu.. Onko muilla sellaista tunnetta, että pitäis saada tehtyä kaikenlaista lapsen ollessa päiväunilla? Mulla tuntuu jatkuvasti olevan tuli takapuolen...
  11. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Ihan äkkiä vaan kommentoin, pitäis taas olla jossain ihan muualla= viihdyttää lasta.;) sw!! Meillä ihan sama homma. Eilen oli kauhea iltaraivari ja tosiaan kannoin tyttöä niin, et kasvot oli lattiaan päin. Mitä ihmettä tää meinaa?? Tyttö nyt 8 viikkoa.
  12. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Imetys taas mietteistä päällimmäisenä. Alan pian olla valmis luovuttamaan koko homman. Noita rintaraivareita ollut täälläkin. Pari kertaa imasee ja sitten alkaa huuto ja rimpuilut. Pumpullakaan en saa enää,ku muutamia millejä. Varmaan tullut niin iso stressi tästä, että siksikin vaikeutuu...
  13. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Muakin kiinnostaisi tuo vaunusuoja. Mistä niitä sais näppärästi hommattua?:) Nallu: Cuplatonia meilläkin on käytetty. Laitatko ne tipat suoraan pulloon vai annatko jotenki erikseen "ennen ateriaa", niin ku ohjeessa sanotaan? Mietin, teenkö väärin, ku laitan suoraan vaan "ateriaan" ne tipat...
  14. B

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa pitkästä pitkästä aikaa ja onnea kaikille! Nallu ihanainen oli minua kaivannut! :heart: Elossa ollaan, vaikka aikas väsyneitä.:D Olen yhden miljoona kertaa yrittänyt kirjoittaa tänne, mutta aina tuo meidän ihanainen tyttö on mut keskeyttänyt.;) On jokseenkin seuran kipee ja mikään muu...
  15. B

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea vauvautuneet! Minäkin kuulun nyt siihen porukkaan.:heart: Tyttö (3.3kg, 50 cm) syntyi tismalleen laskettuna päivänä 2.11. Enpä olisi uskonut.:) Synnytys meni hyvin, vaikka tulikin aika iso repeämä. Kotona ollaan oltu reilu viikko ja kyllä on kiirettä pitänyt. Yritän tulla myöhemmin...
  16. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Huomenta! Minä täällä taustailen. Ei vaan saa aikaiseksi kirjoittaa mitään. Olo on niin omanapainen,ku olla ja voi. Nyt on viikko 39+3 eikä synnytyksestä toivoakaan edelleen. Meni siis se mun alkuperäinen veikkaus aikas pieleen.:) Yöunet.. mitä ne on. : / Sintsu onnea matkaan!! Vähän...
  17. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Lumi-Marja :hug: Täällä myös peukut pystyssä!!
  18. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Onnea Nallulle ja miehelle kovasti!! :heart: Tulehan kertomaan kuulumisia, kun ehdit! Liirahille tsemppiä!!:hug: Omaan oloon ei mitään uutta. Tylsyyttä vaan.. Bigwish 38+3 (kai)
  19. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Hei taas mammat! Täällä poksahtaa tänään rv 38.:) Eikä kyllä merkkiäkään synnytyksestä. Oon ihan kateellinen, ku jo niin monella supistaa lupaavasti. Mä taidan mennä reilusti yli lasketun ajan. Kivunlievityksestä: mä kuulun kans kipuherkkiin ihmisiin ja vaikka en ole koskaan synnyttänytkään...
  20. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Täälläkin tuli eilen 37 viikkoa täyteen.. hurjaa!! Lähestyvästä synnytyksestä ei ole kyllä mitään merkkiä. Olin näköjään veikannut, että vauva syntyy 38+5 viikolla. Taitaa mennä pahasti pieleen. :D Hui että, Tanyalla taitaa olla pian vauvauutisia kerrottavana. Niin alkaa tähänkin pinoon...

Yhteistyössä