Hakutulokset

  1. S

    Mies uhkasi minua luunapilla??????

    No ehkä miehes oli vaan tosi väsyny ja silloin pikku asiat saa hermostumaan, hyvä ettei nyrkillä kuiten uhannu =) minun mies joskus väsyneenä ärähtää kun raavin itseäni että"älä vi**U raavi ihoa irti"tai"lopeta jo pe*kele"
  2. S

    G: onko teitä "piesty" lapsina?

    Yhdesti olen saanu piiskaa, tai pienen räpsäyksen jalkoihin. Ei sattunu mutta nolotti. En muistele pahalla, olin noin 5v.
  3. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Samaa mieltä. Ja suomaiset on tutkimuksien mukaan hyvin tyytymättömiä seksielämään.
  4. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Aina ei voi toista haluta himot huipussa, mutta ihminen voi suostua seksiin ilman haluja, ja minä tarkoitan seksillä myös esileikkejä. Usein toinenki innostuu siinä pikkuhiljaa vaikkei ensin ole halunnu.
  5. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Minä niin ymmärrän sinua.. syy ei ole siitä ettei mies pystyis jos vähän"virittäytyy"tunnelmaan, hän vaan on sitä mieltä että kun ei haluta niin ei haluta. Ja tosiaan se pakkien tunne on kamala, minun sympatiat on monien miesten puolella jotka saa pakkeja pakkien perään.
  6. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Kuitenki monet nämä seksittömyys kaudet on ohimeneviä, minusta ei ole väärin että puolisi SILLOIN TÄLLÖIN suostuu seksiin ettei itsellä halut ole huipussa,, puhun siis ihan parisuhteesta missä ei varsinaisia ongelmia ole seksin suhteen, onhan lähes mahdotonta että kummallaki aina haluttaa yhtäaikaa.
  7. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Tässä vaan tulee selvästi se ristiriita,toisen täytyy joustaa tai parisuhde kärsii. Miksi normaalissa parisuhteessa sen täytyy olla aina se haluaja, ihan kuin seksistä tehdään synti ja vääryys. Apua pitää hakea, mutta koko asia käännetään sen haluajan syyksi siltiki, koska on lapset ja sitä ja...
  8. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Ehkä tällä antamisella ihmiset tarkoittaa eri asiaa, toisille seksi on vallan ase, toisille ongelma ja toisille se on nautittava asia joka suhteessa toimii,joten se antaminen ei ole näille jälkimmäisille niin paha juttu.
  9. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Syy ei ole aina siinä haluajassa. Jos parisuhde on muuten normaali eli rakastetaan ja kunnioitus löytyy molempiin suuntiin niin nopeasti parisuhde terapiaan jos seksittömyys vaivaa vuosikausia,eikä toinen osaa siitä nauttia.
  10. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    Seksi on iso osa parisuhdetta,tai sanotaan että jos seksi sujuu se on 10% parisuhteesta, jos ei niin se on 90%.
  11. S

    vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

    MINULLA on tarpeeni |O tuo ukon retku kun voi olla monta viikkoaki ilman :|
  12. S

    Mä en jaksa enää yhtään samanlaista yötä. Enkä päivääkään.

    No ihminen väsyneenä on varmasti ärhäkkä, itsekki voisin nähdä punaista tuollaisista vastauksista jos valvonu monta yötä..
  13. S

    Nainen näki lapsen pohjassa - ei uskaltanut nostaa

    Minä kuulun myös noihin ihmisiin jotka kykenee toimimaan tilanteessa jossa on menty shokkiin,mutta kaikki ei pysty.
  14. S

    Nainen näki lapsen pohjassa - ei uskaltanut nostaa

    Tuo on tosiaan jännä että lapsille nykyään kuolema on hyvin vieras asia,pelätään vainajia jne. Minä olen nähny kuoleita, olen haistanu ns."kuoleman",mikä ei muuten nenästä lähde ihan heti. Mutta silti en ole pelännu. Miehen veli on vpk:ssa ja siivonnu onnettomuuden uhreja ja kalastanu ruumiita...
  15. S

    Nainen näki lapsen pohjassa - ei uskaltanut nostaa

    Ihminen menee helposti shokkiin ,tuollaisessa tilanteessa harva siviili loppujen lopuksi pystyy nostamaan pohjassa olevaa ihmistä, shokissa oleva ihminen ei tiedä mitä tehdä saati ajattele järkevästi, kuten ammattilaisena tiedät asian.
  16. S

    Onko teidän vanhemmat vahtineet teitä silmä kovana, kun olette olleet lapsena rannalla?

    Rannalle jos mentiin niin kyllä vahtivat mutta kotipihalla ei aina ollut mahdollista joka ikinen sekuntti vahtia vaikka ranta vieressä, en vaan koskaan menny sinne ominpäin.
  17. S

    "laiton" huostaanotto! kehen voi ottaa yhteyttä

    Valtio maksaa kunnalle tietyn summan jokaisesta huostaanotosta. Minusta sieltä missä se huostaanotto on tarpeellinen ei sitä käytetä, ja sinne missä ois ennaltaehkäisevä se oikea keino taas käytetään. Jotenki menny nurinkurin tässä yhteiskunnassa asiat. Alkoholisti perheet saa pitää lapset kun...
  18. S

    "laiton" huostaanotto! kehen voi ottaa yhteyttä

    Se oli joku ministeri joka asiasta puhui, yritän etsiä linkkiä kun tässä kerkiän:) mutta tosiaan joissaki kunnissa huostaanotetaan helpommin, vaikka se tulee kunnille kalliimmaksi kuin ennaltaehkäisevä perhetyö. Monesti nimittäin tilanne karkaa niin lapasesta että huostaanotto on tarpeellinen...
  19. S

    Ls ilmoituksen tekeminen

    Kerro mieluumin neuvolaan ja pyydä heiltä apua. Ei taida olla ls asia, vaan perhetyön,äiti selvästi väsyny.

Yhteistyössä