Hakutulokset

  1. Adele-Anastasia

    vauva 9 kk ja oksentaa

    no riippuu missä määrin sitä jaffaa antaa ei se vaarallista ole, ja mietippäs jos heiltä ei kotoa löydy muuta tai vaikka ei pääse hakemaan muuta ! ei se jaffa niin vaarallista ole jos ei litroja anna.
  2. Adele-Anastasia

    Muistoja keskenmenoista?

    No hei, itse asiassa mulla on sama homma ensimmäisestä keskenmenosta aina halusin metsään tärkeälle paikalle ristin missä muistaisin lasta, mutta kyllä lapseni näkee taivaasta että oli meille rakas.. enhän minhä sitä ristiä koskaan saanut sinne tärkeeseen paikkaan. tuo onm hyväö idea ! :)
  3. Adele-Anastasia

    sikainfulensa rokote

    Meinaatteko ottaa itsellenne? lapsillenne? minulla 6kk ikänen tyttö ja en tiedä ottaisinko vai en ?!
  4. Adele-Anastasia

    Moikka kaikki äidit jyväskylästä!

    Moikka, minäkin kuokkalasta 17 vuotias 6kk ikäsen tytön äiti :)
  5. Adele-Anastasia

    JYVÄSKYLÄ!

    heei en tiennykkää et täällä tämmönen on :) mä vaan taian olla liian nuori teiän piiriii :| :ashamed:
  6. Adele-Anastasia

    uusivuosi

    miten meinaatte viettää uudenvuoden? Minä tahtoisin mieheni kanssa , mutta se menee mies porukalla ;< olisin halunnut pitää kivaa uutena vuotena, viedä tyttö mummolaan ja nauttia.. kaks viimestä uutta vuotta ollu raskaana :s kai sitä joutuu istuu yksin kotona ;s ku mies ei mukaan tahtonut.
  7. Adele-Anastasia

    seuraako kukaan 24/7?

    Siis loppuko se slummi ja paratiisi hömpötys jo?
  8. Adele-Anastasia

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Ap onnea vauvasta, ihanaa kun on tääällä muitakin nuoria äitejä =) :heart: :hug:
  9. Adele-Anastasia

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Anteeksi nyt vain "kaisuli68" ! Minä olen 17 ja mulla on 6kk ikäinen vauva ja raskaus oli suunniteltu ja mä uskon että mulla on enemmän elämän kokemusta kuin sulla, ikä on vain tosiaan numeroita niin kuin ap sanoi olen yhtä hyvä äiti nyt kuin vaiokka 30 vuotiaana, en tule tästä muuttumaan...
  10. Adele-Anastasia

    Moikka kaikki äidit jyväskylästä!

    Elikkäs, mitäpäs kuuluu jyväskylän mammoille? Ikänne? lapsen/lapsien iät? asuinpaikkanne?
  11. Adele-Anastasia

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Moikka Moi, en oikein ymmärtänyt että miten tohon (onkohan tuo nyt pino) saa lapsen iän ja nimet ja näin.. :) joten kirjoitan vaan tänne, meillä tyttö tulee nyt 28. päivä 6kk alotettiin soseet jo 4kk ja heti alko kyllä maistumaan 5 kk iässä alettii antaa liha soseita.. minäkin olen miettinyt...

Yhteistyössä