Hakutulokset

  1. Trinsessa

    kuin pitkiä päikkäreitä teidän muiden n.2vuotiaat nukkuu??

    Pari tuntia ja joskus jopa kauemminkin. Hyvin käy illalla nukkumaan kanssa. Äitiinsä tullut, rakastaa unta ja ruokaa.
  2. Trinsessa

    huijattu?

    Okei. :) Itse tehnyt täällä kauppoja tuollaisten alkukirjainten kanssa ja voin sanoa että siinä on täti jolle sattuu ja tapahtuu kun aina on käsi tai jalka poikki ettei pääse postiin. Sama toistuu sen huutistunnuksissa jotka aina avataan ja suljetaan ja uusi avataan ja suljetaan...Se on...
  3. Trinsessa

    huijattu?

    Oliko myyjän etunimi e-kirjaimella alkava? Siis ei nikki vaan se nimi jolla tallensit rahat ja sukunimi k-kirjaimella?
  4. Trinsessa

    Onko ketään Kouvolasta

    Amarillo tai Rosso on molemmat hyviä vaihtoehtoja. :) On ainakin paikkoja jotka löytäisi varmaan kaikki halukkaat. Nyt vaan paikkaa lyömään lukkoon ja kellonaikaa ja päivää varaamaan.
  5. Trinsessa

    Onko ketään Kouvolasta

    Onko tämä tapaaminen haudattu asia jo? :)
  6. Trinsessa

    Onko ketään Kouvolasta

    :) Missäs päin majaa pidätte? Mä asun Liikkalassa. Ja hei, voihan sitä ekaks vaikka sähköposteilla tutustua. Eihän sitä heti tarvii olla mihkään säntäämässä kahville.
  7. Trinsessa

    Onko ketään Kouvolasta

    Täällä yksi uudesta Kouvolasta. 26 vuotta ja 3 lasta. 3-vuotias, 2-vuotias ja reilu kuukauden ikäinen pikkuneiti. Tyttöi ovat kaikki. Mä voisin oikeasti mielellään ottaa ens viikolla vaikka shoppailu/kahviseuraa joko vaikka Kouvolan keskustaan tai Kotkakin onnistuu kun asutaan siinä...
  8. Trinsessa

    lapsilla kotivaatteet?

    Oikeastaan muuten mennään samoilla mutta sitten jos harrastetaan lasten kanssa maalaamista öljyväreillä tai kankaanpainantaa niin sitten vaihdan siihen tarkoitukseen sopivat paidat päälle ettei joka kerta tarvitse erikseen "maalata" uusia paitoja. Muuten en jaksa vaihdella niille vaatteita. Ja...
  9. Trinsessa

    Odottavan aika on pitkä!

    Jospas meidän vauvat on päättänyt olla lämpöä rakastavia ja ne ei halua tulla tähän talviseen ilmastoon? :) Mulla kanssa tarvitsisi tuon viimeisen sysäyksen ja olen kokeillut kaikki vippaskonstit ja myös pelkän levonkin. Mulla on vielä povattu isoa kaveria ja itse olen tosi pieni kokoinen...
  10. Trinsessa

    Odottavan aika on pitkä!

    Sulla on samalainen anoppi kun mulla. :) Kaikki on aina HÄNEN perujaan. Ne on pieniä, mutta usein ärsyttäviä asioita kun niitä jatkuvasti kuulee.
  11. Trinsessa

    Mitä perheenne tekee NYT?

    Lapset on minun porukoillani. Ja itseasiassa heidän kanssaan käymässä äitini vanhempien luona. Mies makaa sohvalla ja katsoo jotain suomalaista sotaleffaa ja kiroaa jotain potkupallojuttuja.
  12. Trinsessa

    Odottavan aika on pitkä!

    Tämä on kyllä totta. Mulla appiukko kyselee tunnin välein että joko sulla ois sellainen olo että se vois jo syntyä. :)
  13. Trinsessa

    Odottavan aika on pitkä!

    Glorinha: Mulla on kanssa nuo kaks edellistä mennyt toinen viikolle 41 ja toinen 42. Joten kai se tämäkin menee.
  14. Trinsessa

    Odottavan aika on pitkä!

    Mä olen niin kypsä jo tähän odotukseen! Laskettuaika on 6 päivän päästä. Reilu viikko sitten synnytystapa-arviossa lääkäri sanoi että kaikki on valmista ja vauvakin lähtökuopissa että eiköhän se viikon sisällä tule. Neuvolassa sanoivat alkuviikosta että kyllä enää pari päivää vaan odottelua...
  15. Trinsessa

    Muita jotka ovat uudenvuoden selvinpäin?

    Muumilimppari kunniaan! Mieskään ei voinut edes saunakaljaa ottaa kun sen verran polttelee että jännätään joko ois synnärille lähtö tänä yönä edessä. :)
  16. Trinsessa

    Huomenta vaan kaikille!!

    Huomenta. Saako ruikuttaa muustakin kuin kuivasta ihosta? (Sekin tosin vaivaa, varsinkin mahanahka on verillä.) Mutta ärsyttää kun lapset on hoidossa mun porukoilla ja pitäis jaksaa siivota ja sit iski viime yönä epämääräisen flunssakuumeen ja nyt en jaksa tehdä muuta kuin hengailla läppärin...
  17. Trinsessa

    Miksi nykyään kerrotaan julkisen puolen ultrissa sukupuoli? Kun vielä vuonna 2007 ei kerrottu missään.

    Näin mäkin olen kyllä asiasta kuullut, mutta mulle silloin kerrottiin silti. Tosin oli jo iäkkäämpi ultraaja joten jos sillä oli enempi varmuutta lähteä sanomaan? Ja nyt kun muistelen niin kyllähän se kysyi että vaikuttaako asia jotenkin ja miksi haluan tietää. Vastasin muistaakseni että olen...
  18. Trinsessa

    Miksi nykyään kerrotaan julkisen puolen ultrissa sukupuoli? Kun vielä vuonna 2007 ei kerrottu missään.

    Kyllä mulle vuonna 2007 kerrottiin vaikka olin jo joiltain tutuilta kuullut etteivät kaikki kerro.
  19. Trinsessa

    Oletteko kysyneet sukupuolta jo np-ultrassa?

    Tässä kolmannessa ei kysytty mutta ultraaja möläytti puhumalla että "tämä teidän kolmas tyttö". Nyt kun kävin synnytystapa-arviossa viime viikolla niin lääkäri puhui palleista. Saas nyt siis nähdä... Mutta pikkusisko just kysyi np-ultrassa ja sieltä sanottiin että varmana poika on heille...
  20. Trinsessa

    Itkettää

    :( Mulla oli selässä jokunen vuosi sitten paha lihastulehdus, kävin fysioteraupeutilla vain 3 kertaa kun se antoi niin hyvät kuntoutusohjeet kotiin mukaan niin johan auttoi. Kallista se oli mutta sen vaivan arvoista. Pystyyhän noi maksamaan kuitenkin varmaan osissa?

Yhteistyössä