Hakutulokset

  1. B

    +++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

    Moi Iloksi! Sun stalkerisi täällä taas... ;) Aivan mahtavaa. Mua oikeasti vähän huvittaa, miten olen niin iloinen mulle oikeassa elämässä täysin tuntemattoman ihmisen plussasta. Sillä plussahan se on, sen voin kirjoittaa tähän, mutta ääneen ei varmaan uskaltaisi sanoa :) vielä. Onnea.
  2. B

    +++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

    Tulin kurkkaamaan tänne, miten menee ja Iloksi voi apua, meni kylmät väreet! Mä olen välillä miettinyt, että mitä sulle kuuluu, miten jaksat jne. Et usko, miten toivon, että olisit nyt raskaana! Ei kai ne lääkäri ja hoitajat olisi sanonut mitään, jos se, mitä ne näki voisi olla jotakin muuta...
  3. B

    +++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

    Jensar koita nauttia alkuraskaudestakin! Ymmärrän kyllä hyvin, ettei se ihan helppoa ole. Itse uskaltauduin odottajiin puolen välin paikkeilla, mutta nyt olen mukana ihan täysillä. Suosittelen! Meille sattui aivan mahtava ryhmä maaliskuulle ja keskustelu FB:n puolella(kin) on vilkasta. Hyvä...
  4. B

    +++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

    Jensar Testaaminen tuollaisessa tilanteessa on suorastaan pakollista! :D Mä tein 2 x digitestin, koska halusin nähdä viikkojen vaihtuvan ja sen lisäksi kasan tavallisia testejä. Tein vielä ekan varhaisultrankin jälkeen. Ja myönnän, jos mulla ois yhtään testiä kaapissa, niin satavarmasti...
  5. B

    +++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

    Jensar, ihan tuli tippa silmään! Ihanaa! Muistan itsekin erittäin hyvin ton epävarman olon alussa. Eihän sitä uskaltanut edes uskoa todeksi. Toivon, että kaikki menee hyvin, ja miksi ei menisi! Tottakai menee 8) Ja aika alkaa kulua nopeesti. Mä olen jo viikolla 34. Vastahan mä olin täällä...
  6. B

    +++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

    Jensar, näyttää niin lupaavalta! Voi kun nyt pysyisi kiinni ja lujaa ja loppuun saakka! Hengessä mukana! Bla-bla :wave:
  7. B

    Blingo myyjiä paikalla??

    Mä voin kertoa, jos laitat yksityisviestiä. En viitsisi täällä huudella. Vaatteet ovat siis ekologisia, valmistettu 100% luomupuuvillasta, valmistusmaa Turkki ja työntekijöillä kunnolliset oltavat. Se varmaan osaltaan vaikuttaa hintaan. Värit ym. mitävaatteissa käytetään ovat myrkyttömiä.
  8. B

    Kokemuksia kestolakkauksesta?

    Kestolakkausta suosittelen minäkin! * pysyy hyvänä n.3 viikkoa * ei ala repsottaa niin kuin rakennekynnet * voi poistaa itse kotona ilman että oma kynsi menee huonoksi * suojaa kynttä, sopii esim. liuskottuville kynsille
  9. B

    Muistaako kukaan vanhaa ohjelmaa,oli joku visa tai jotain nimeltään erkkimerkki?

    Erkki-merkki | Muistikuvaputki | yle.fi
  10. B

    +++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

    Iloksi :hug: Olen niin pahoillani! Tulin varta vasten katsomaan, miten sulla on mennyt, enkä odottanut muita kuin hyviä uutisia :( Osaako lääkärit sanoa mitään miksi noin käy? Sattuma olisi jo todella huonoa sattumaa! Harmittaa niin teidän puolesta. Mukavaa joulua kaikesta huolimatta ja...
  11. B

    +++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++

    MolliMelooni Pidän kovasti peukkuja sulle! Mulla oli ihan saman näköiset viivat tuossa testissä ja plussaksi se sitten osoittautui. Mulla se viiva oli reilusti harmaa, ei väriä, mutta seuraavan päivänä jo toisella testillä sain väriäkin näkyyviin. Peukut pystyssä!
  12. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Mä kävin myös liittymässä tuonne FB-ryhmään, tai jätin siis pyynnön. Ei ollut ketään tuttuja, ei vissiin edes ketään samasta kaupungista. Mutta eihän se kirjoittelua haittaa ;) Mua ei haittaa, vaikka FB-tutut näkisi mun liittyneen ko. ryhmään. Työkaverit on tienneet jo kauan, että olen raskaana...
  13. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Valmennuksen tarpeellisuus Käytiin yhdessä valmennustilaisuudessa esikoista kun odotin. Siinä käsiteltiin synnytystä. Oli kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Se oli selvästi kaunisteltu versio, vähän sellainen "ähinää-ponnistus-lapsi rinnalla"-tyylinen. Katselin koko raskausajan telkan vauvaohjelmia...
  14. B

    +++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

    Macy Gray Hirveästi tsemppiä ja jaksamista teille! Ja pahoittelut kemiallisesta. Ne on harmillisia, vaikka miten yrittäisi järjellä ajatella. Jonkinlainen menetys se silti on. Jensar Voi kun teillä onnistuisi inssi! Mä olin maailman skeptisin inssin suhteen ja sitten se vaan onnistuikin...
  15. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hei vaan kaikille! Jospa minäkin nyt uskaltaudun mukaan. Kirjoittelin vauvakuume-puolella x-kuussa plussaavat ja x-kuuta suunnittelevat-ketjussa. Täällä ainakin tuttuja sieltä Viola30, Sisa78 ja Minnarun. Olen lukenut tätä ketjua aina silloin tällöin. Bla-bla, ikä 34, toinen lapsi tulossa...
  16. B

    +++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

    Barbamama Käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja nyt kyllä näyttää hyvältä! Vahvan näköinen viiva! Mä pidän sulle kaikki peukut ja varpaat pystyssä ja ristissä, että tämä olisi nyt SE! Ymmärrän varsin hyvin, että otat "rauhallisesti" alun. Itse en olen vieläkään uskaltautunut odottajiin...
  17. B

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Barbamama Erittäin näkyvä haamu! Mahtavaa! Jensar Tsemppiä ja jaksamista hoitoihin. Toivotaan, että teilläkin jo inssillä onnistuisi! Iloksi Paljon voimia ja uskoa tulevaan! (vaikka ei se mikään uskon asia olekaan ;) ) Mukavaa syksyä kaikille, onnittelut plussanneille ja jaksamista...
  18. B

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Lepikonheta Kyllä toi jo plussalta vaikuttaa. Mikä dpo? Ei se 25 ole niin herkkä, että huvkseen tulee plussia. Näin mä ainakin ajattelen... Pidän peukkuja! rontt1 Aikoinaan mun personal trainer sanoi, että yllättävän moni tulee aika pian treenauksen aloitettuaan raskaaksi. Eli varmasti...
  19. B

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Onnittelut Jensar ovisplussasta! Eikös sulla ollut niitä munarakkuloita nyt enemmänkin? Onhan tilanne kuitenkin parempi kuin hyvä, jos ovat oikealla puolella, ovis, pregnyl... Mahdollisuus onnistua kuitenkin on! Tsemppiä ja onnea! Lepikonheta Pidetään peukkuja, eiköhän se siitä kunnon...
  20. B

    Raskautumisvinkkejä-poppakonsit ja olen varannut gynelle ajan , mitä siellä tenhdään ??

    Mun vinkki on, että menkää tutkimuksiin ja tarvittaessa saatte hoitoa, joko sinä, tai molemmat. Meillä oli yritystä takana yli vuosi ja hakeuduttiin tutkimuksiin huhtikuussa, kesäkuussa plussasin. Sain hormonihoitoa + tehtiin inssi. Kaikki poppaskonstit oli kokeiltu. Kaikki.

Yhteistyössä