Hakutulokset

  1. anneka66

    turkin matka lähestyy...antakaa vinkkejä mitkä tärkeimpiä asioita huomioida? ja ottaako alla inclusive vai pelkkä aamiai

    Mä en ottais Ai:ta missään tapauksessa Turkissa. Siellä on toinen toistaan parempia ravintoloita vieri vieressä :P Iltaisin on kiva kuljeskella kaupungilla ja etsiä sopivaa ruokapaikkaa. Itse olen viettänyt lomaa Turkissa n. 20 kertaa enkä oo koskaan saanut ruokamyrkytystä. Käsihygienia on...
  2. anneka66

    Aurinkorasvat

    Meillä käytettiin tätä kun poika oli alle vuoden ikäisenä mukana reissussa. Vaikka kerroin on vain 25, niin oli tosi tehokas suoja :) Eucerin: Sun Protection | Kids Micropigment Sun Lotion SK 25
  3. anneka66

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    Mullakin on toi eka keltakultaisena :)
  4. anneka66

    hampaasta lohkes neljännes pois =(

    Mulla kans lohkes hammas pahasti ja hammaslääkärin mukaan pitää poistaa. Toinen hammaslääkäri ihmetteli ja teki terveisiin juuriin uuden hampaan :) Ei ihan halpaa lystiä, mutta eipähän tarvii olla ilman hammasta tai turvautua myöhemmin implanttiin.
  5. anneka66

    Hollanissa opiskelijat asuvat vanhusten kanssa.

    Kyllä minä olen maksanut perintöverot äitini kuoleman jälkeen asunnosta, jossa isäni vielä asuu. Ja toivottavasti isä asuu vielä pitkään :)
  6. anneka66

    Käsijarrullinen oleva polkupyörä 8-vuotiaalle?

    Me just ostettiin 8v pojalle fillari. Jalkajarru oli ehdoton vaatimus, päädyttiin sit 24" ja 3-vaihteiseen. En uskaltaisi vielä luottaa pojan ajotaitoihin niin, että käsijarru riittäisi. Itsekin ajan jalkajarrullisella.
  7. anneka66

    Mitä mun oikein pitäisi tehdä, teidän mielestä?

    Yritä keskittyä vaan omiin töihisi. Älä lähde mukaan selän takana puhumisiin. Kannattaa yrittää jaksaa sinne kesäkuuhun asti. Pomolle voi antaa palautetta huonosta kohtelusta ja vähättelystä.
  8. anneka66

    Kerronko tuntemattomalle jouluavun antajalle, että heillä taitaa olla hometta?

    Mä kerran ostin lapselle talvihaalarin huutiksesta. Haisi tosi vahvasti "kellarille". Kerroin myyjälle, niin hän suuttui ja antoi minulle palautteeksi negan :/
  9. anneka66

    G: Mitä teillä syödään tänään?

    Juustoista kanakeittoa :P
  10. anneka66

    Raskaus, hematooma. Kokemuksia?

    Mulla oli, vuotelin viikolta 7 melkein raskauden puoliväliin asti. Istukka oli alussa osittain kohdunsuun päällä, mutta raskauden edetessä nousi ylöspäin. Pari kertaa tuli runsasta vuotoa, toisinaan ruskehtavaa, välillä oli muutamia vuodottomia päiviä. Raskasta oli. Mutta terve poika syntyi ja...
  11. anneka66

    Ketä valitsisit Vain elämää 4-kauteen?

    Anna Eriksson, Maija Vilkkumaa, Tero Vaara, J. Karjalainen... Sit ehkä Anssi Kela, Virve Rosti, Hector, Pepe Willberg... Mut pitäis siellä vähän nuorempaakin polvea olla.
  12. anneka66

    Nimi Romeon siskolle

    Carmen, Linda,
  13. anneka66

    Vinkatkaa ja linkatkaa lastenvaatekauppoja netistä, josta itse ostatte!

    Baby & Barnkläder från Villervalla | Glada kläder för glada barn! samoja tuotteita löytyy suomalaisestakin nettikaupasta, valikoima tosin ei ole yhtä laaja Skidi.fi - Ihanat lastenvaatteet ja huiput tarvikkeet helposti ja nopeasti netist
  14. anneka66

    aivoriihi.kivoja pieniä palkintoideoita aikuisille?

    Hartia/jalkahieronta. Kehukortti (tähän siis muut paikallaolijat kirjoittavat positiivisia asioita ko. henkilöstä. Mukava juttu aikuisellekin.)
  15. anneka66

    Oletteko ostaneet noita uusia Lenore huuhteluaineita?

    Mun mielestä hyvä tuoksu on Comfortin Strawberry&lily kiss. Tota Lenorea en oo kokeillut, pitääpä tuoksutella joku kerta :)
  16. anneka66

    Turkkiin-käytännön vinkkejä?

    Me ollaan vietetty paljon aikaa Turkissa, poika nyt pian 8v. Ekalla reissulla poika oli 10kk. Silloin kuskattiin vaippoja ja ruokia Suomesta, mutta ei enää myöhemmin. Vaippoja (tosi kivoja sellaisia, parempia kuin Suomessa) saa isommista marketeista, samoin vauvanruokia. Myös joistain...
  17. anneka66

    Ristiäistarjoilut - mitä näistä haluaisit syödä?

    Menu 2. Mansikkakermakakku, mustaherukka-valkosuklaakakku. :p
  18. anneka66

    Lähtisitkö yksin viikon reissuun?

    Lähtisin!
  19. anneka66

    Uskaltaisitko lähteä? Sairaslomalla matkustamisesta (suomen sisällä)...

    En lähtis. Jos et pysty töissä olemaan, niin tuskin juhlimaankaan. Ja lisäks tosiaan tartutat siellä juhlapaikalla muutkin. Lepäile nyt vaan rauhassa ja parantele ittes!=)
  20. anneka66

    Hyviä ruokia mitä tulee paljon kerralla? Ideoita nyt! :)

    Tää on hyvää :p Itse vähän tuunaan ohjetta: käytän broiskun jauhelihaa, kasvisliemikuution, pirkan yrtti-tomaattimurskaa (ei tarvii noita yrttimausteita lisätä) ja raastan sekaan porkkanaa, joskus lisään sipuliakin. Pitää olla iso vuoka, sillä ohjeesta tulee PALJON :) Mau!kas ruokablogi: Peppi...

Yhteistyössä