Hakutulokset

  1. E

    40+ so what!!! (vol. 8)

    :heart: Lämmin kiitos kaikille lohdutuksista :heart: Olen ihan ok asian suhteen muuten paitsi että tuo tuulimuna on melko tympeä juttu, kun ei meinaa lähteä ulos vuotamaan ja yhäkin oireilee ällönä olona yms... Lääkäri sanoi, että jos ei viikkoon vuoto ala tulla,niin sitten täytyy palata...
  2. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Moikka kaikki!! Täältä lyhyesti, omanapaisesti.......eli minut voi poistaa listalta......tänään ultrassa todettiin tuulimunaraskaus, jota jo epäilinkin koska oireet vain yhtäkkiä hiipuivat pois..... Parempaa tuuria ja ihanaa odotusaikaa teille muille täältä toivottelen :heart: :heart...
  3. E

    40+ So what (vol.7)

    Oivikki Pahoittelut sinulle negasta :hug: :hug: Mutta on hyvä, että sinulla on katse jo suunnattuna eteenpäin....onnea sinne tulevaan kiertoon!!
  4. E

    40+ So what (vol.7)

    Tervehdys kaikille :heart: Pikainen viesti täältä reissun päältä - kävin nyt illalla ultrassa ja tuomio oli tuulimunaraskaus eli sikiötä ei näkynyt lainkaan......olin tähän jo kyllä ihan varautunut, koska oireet hävisivät niin yhtäkkiä, mutta halusin vain saada varmistuksen. Lääkäri oli...
  5. E

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei kaikille täältä reissun päältä pikaisesti! Kävin täällä ultrassa, ja lääkäri oli aivan loistava - oikein tohtori ja professori - joten hoito oli hyvää ja asiantuntevaa. No, aivan kuten epäilin minulla oli tuulimunaraskaus eli vuotoa odotellessa täällä ollaan..... Nyt kun olin jo tuomioon...
  6. E

    40+ So what (vol.7)

    Nillanilla, mahdotontako ja onlydreamLohtu :hug: :hug: :hug: täältä teille reissun päältä!! Mulla oireet eivät ole vieläkään palanneet mutta ei ole mitään vuotoakaan....vaikea tietää, mikä tilanne on. Siksipä varasin huomiseksi illlaksi yksityiselle ultrakäynnin niin saa jotain selkoa...
  7. E

    40+ So what (vol.7)

    Suurkiitokset tsempityksistä!! :heart: :heart: :heart: NillanillaSe vuosikertajuttu oli hyvä! =) =) Olin varannut yksityisen gynelle ensi viikon perjantaiksi ja neuvola on torstaina, saa nähdä onko aihetta mennä.... Meillä on huomenna pieni reissukin suunniteltuna omien tyttöjen...
  8. E

    40+ So what (vol.7)

    Mitä näinkään täällä palstalla - mahdotontako ja mimmimamma saaneet plussaviivoja - WAU!! Peukutan teille lisää plussan vahvistumiseksi; hyvältä näyttää!! :heart: Muillekin RKTT-listalla oleville hurrrrrjasti plussatuulia ++++++++++ :whistle: :heart: ON: eipä tunnu tällä hetkellä siltä...
  9. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Lilein Toivotaan, että kaikki onkin kunnossa! :hug: :hug: Itseänikin alkoi eilen epäilyttämään onko tosiaan kaikki ihan ok, kun oireet vähenivät huomattavasti: rinnat läsähtivät, alavatsa on ihan litteän tuntuinen (vaikka aiemmin pömpötti jo!) ja pahoinvointi on pois :ashamed: Tänä aamuna...
  10. E

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kaislakerttu ja Päikki Onnittelut hyvistä lääkäri- ja ultrakäynneistä :flower: =) Pinkki69 Toivotaan, että kaikki on masussa hyvin - jaksamisia sinulle siihen ultrakäyntiin asti :hug: Unna68 kärsinyt pahoinvoinneista...minulla ollut vähän samaa vikaa, vaikka sitten se töissä vähän...
  11. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Puskajussi :hug: :hug: :hug: ja voimia raskaaseen tilanteeseenne!
  12. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Ebba-Ilona Olen niin pahoillani puolestasi :hug: :hug: :hug: Jaksamisia sinulle!!
  13. E

    40+ So what (vol.7)

    Kiitos Ottis ja mur-mur! =) :flower: Lämmöt on jo vähän laskemaan päin ja nyt onkin ollut viime aikoina enempi vähempi näitä lämpöilyjä mutta eilen ja tänään oli eka kerran ihan veto veks ja oli ällö olo (mikä kuuluu kai asiaankin). Rinnat on niin kipeät, että ovat ihan räjähdyspisteessä...
  14. E

    40+ So what (vol.7)

    Heippa kaikille!! Ajattelin käydä teitä moikkaamassa, kun täällä sairaslomapäivää viettelen ja muuten en ole ehtinyt juttuja paljon lueskella enkä kirjoitella. Teidän RKTT-lista on aivan mahtava ja kohta on jännät paikat käsillä!!! =) :flower: Onnea ihan kaikille!! :heart: Eilen illalla...
  15. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Tänään ollaan kotosalla sairaslomalla - eilen töiden jälkeen alkoi aivan hirveä palelu - tai palelin jo töissä- lievää kuumeilua olis siis ja jopa untuvatäkin alla paleli!! Nukuin jo iltakahdeksalta ja aamulla herättyäni olo ei todellakaan ollut ruusuinen, joten jäin tän päivän kotiin.....ällöä...
  16. E

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Johanna68 myös paljon jaksamisia ja voimia :hug:
  17. E

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Tervetuloa Unna68 munkin puolesta :flower: En ole ehtinyt paljon lukemaan saati kirjoittelemaan viime aikoina....on ollut ihan liiaksi asti töitä, ja alkaa jo pikkuhiljaa pelihousut repeemään.... Toivottavasti pikku-epeli pysyy menossa mukana! Juu, noita ruokahimotuksia on minullekin...
  18. E

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hyvää Ystävänpäivää kaikille!! Näyttää raikkaalta talvikeliltä ulkona, toivottavasti aurinkokin pian pilkahtelee....tänään lähdetään Venetsia -aiheiseen taidenäyttelyyn ja sitten päiväkävelylle ja lounaalle Helsinkiin...kivaa vaihtelua! Hyviä olotiloja kaikille tasapuolisesti!
  19. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Happy Valentine!! Aika hyvä olo tänä aamuna vaikka aamuyöstä heräilinkin pari kertaa sellaiseen pahan olon aaltoon ---- ilmeisesti nämä ällöt olot ei ole päällä koko ajan vaan se on sellasta aaltoliikettä.... Kätsy Oli niin kaunis ajatus teillä se muistoesineen hankinta... :flower...
  20. E

    40+ So what (vol.7)

    Ihanaa Ystävänpäivää kaikille palstakamuille! Ja rekkalastillinen sitä vauvapölyä!!

Yhteistyössä