Hakutulokset

  1. I

    Että näin..! Ulkomailta tilaaminen vs. Suomesta

    Meillä tilataan todella paljon vaatteita ja leluja netin kautta, myös dvd.tä. Mies suosii cdon.comia, minä itse pieniä kauppoja. H&M ja Ellos tympii siinä määrin, että tilaan niistä vain isoimmille, joille en vaatteita saa näistä pienistä suomalaisista nettikaupoista. Pienissä nettikaupoissa...
  2. I

    Miten selviän 3 veen kanssa. Hermot palaa itellä liian helposti.

    kyllä minä ymmärrän, kahden pojanviikarin äitinä. näistä nuorempi meillä on vieläkin sellainen, että uskota ei ennenkuin ääni on korotettu taivaisiin....ja on jo 10v! mutta, silloin pienempänä, auttoi parhaiten tähän poikaan se, kun houkutteli johonkin muuhun, eli jos oli vaikka ilkeyttä...
  3. I

    Green Cotton

    Kaipaisin kokemuksia nuista Green Cotton vaatteista, ihanan näköisiä ovat ja luomupuuvillaa, mutta miten kestävät pesuja ja normaalia arkikäyttöä?
  4. I

    Reima varaston tyhjennysmyynti 5.-7.11!

    Ja tätä tyhejennystä ei tieten tapahdu netissä......missähän tämä on?
  5. I

    Mistä mahtaa löytyä?!

    Voi että siellä oli vaikka mitä ihanaa tarviketta, mutta, MIKSI IHMEESSÄ SIELTÄ EI SAA TILATTUA LASKULLE!!!!
  6. I

    HALPOJA lastenvaatteita netistä??

    Mä tilaan paljon www.nettivaate.fi kaupasta, siellä on monesti hyviä erikoistarjouksia eikä ne normaalihintaisetkaan niin pahoja ole. Kannattaa rekisteröityä, siellä saa kerätä ostonsa ja niistä tulee sitten alennusta.

Yhteistyössä