Hakutulokset

  1. I

    Riittääkö tarjottavat synttäreille?

    Mitä laitat broilerivoileipäkakkuun? Mieli tekisi kokeilla, mutta vielä en ole uskaltanut :D
  2. I

    Mitä muut kotiäidit tekee yleensä heti

    No tässä on sulle hyvä tilaisuus opetella leipomaan :D Joulukin tulossa, niin pippareita ja torttuja tekemään vaan. Ja vaikka koitatte askarrella jotain joulukoristeita ja -kortteja.
  3. I

    Mitä muut kotiäidit tekee yleensä heti

    Sormivärejä voisitte koittaa =) Ja leivotte vaikka pullaa tai sämpylöitä, siinä voi lapsikin koittaa pöyritellä taikinaa. Ja pihalta löytyy tekemistä =)
  4. I

    aPua.. Tein sitten lanttulaatikon porkkanalaatikon ohjeella...

    :D Keksit uuden perinnejouluruoan teille ;)
  5. I

    Mitä muut kotiäidit tekee yleensä heti

    Ensimmäiset kaksi tuntia menee kahvia juoden muun toiminnan ohessa :D Lapselle teen aamupalan, pistän pyykit koneeseen ja kuivat pyykit kaappiin, tyhjennän tiskikoneen, siivoan jos siihen on tarvetta.
  6. I

    Gallup: Kauanko aikaa teillä on kestäny pyykinpesukone?

    Äidilläni on 20vuotta vanha kone vielä käytössä. Meidän vanha kone joka on muuttanut meiltä pois, täyttää kohta 5vuotta ja toimii hyvin.
  7. I

    "Äitillä on parta!"

    :D Mulla taas on alapäässä hiukset :D
  8. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    Jos hullun lehmän saisin niin sitä tanssittaisin.. :D Eiks Jope niin laulanut?
  9. I

    meidän rakas koira on tullut tiensä päähän

    Voimia :hug: Muutaman kissan ja yhden koiran olen vienyt piikille ja aina se on yhtä raskasta :'(
  10. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    Wow! Tuohan oliskin poikaa :D
  11. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    Ja äidin ei tarvitse seuraavaan 18vuoteen nauttia tippaakaan alkoholia...
  12. I

    Voihan nyt kollin kivekset sentään!

    Ukko läks rimpsalle ja on näköjään unohtanut avaimensa kotiin :kieh: Ja kuka mahtaa olla se, joka keskellä yötä herää puheluun "voitko tulla avaan alaoven" :headwall: Minen jaksa! Vaikka harvemmin näitä käy..Mutta mun kauneusunet menee vituralleen!
  13. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    Voitaisko palata vaikka näihin :D
  14. I

    tahtoisin niin kauheasti pitsaa *turha*

    Hauduta vaikka öljyssä sipulia ja sekoitat sen ketsupin joukkoon, jeesaa vähän.
  15. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    Joskus muistaakseni jonkun hänen ketjuistaan lukaisin. Niitä taisi olla useampi?
  16. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    No on tainnut olla :D
  17. I

    Osaako miehesi pyytää anteeksi?

    Omalla tavallaan. Ei ehkä sanoin, mutta pitää hyvänä.
  18. I

    Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

    Mistä täällä puhuttiin? Mitkä oli uutisissa ykkösotsikoita? Mistä ihmiset puhuivat kylillä (jos suomessa nyt tuntemattomille pahemmin jutellaan)? Mitä oli elämä ennen possunuhaa?! Kun minen muista :o :kieh:
  19. I

    Kunpa minä vaan voisin

    Aamen! :hug:

Yhteistyössä