Hakutulokset

  1. T

    Kenen palstalaisen luokse haluaisit kyläilemään?

    BUBO:n kotona olis kiva käydä, kun hänellä tuntuu olevan esteettistä silmää sekä sisustuksessa että muuten.
  2. T

    Kokemuksia pienten kaksosten kanssa ulkomaille matkailusta?

    Meillä ei ole reissattu, koska eivät viihdy autossa/sylissä. Esim. lentokoneeseen en voisi kuvitella meneväni vieläkään, koska pahinta tytölleni on jos joku pitää häntä sylissä. Ei viihdy paikallaan yhtään. Kaveriperhe on reissannut samanikäisten poikien kanssa jo useita reissuja, viimeksi...
  3. T

    Missä ajassa tulet mökkihöperöksi?

    Riippuu tosi paljon siitä, onko kotona olo oma valinta (eli pääsiskö aina pois kun/jos haluaa) vai onko siellä kotona niin ettei ole mahdollisuutta lähteä mihinkään. Mua riepoo kun lapset sairastelleet niin paljon että olen viimeisen kuukauden aikana käynyt yhteensä 3krt...
  4. T

    Laittakaas laihduttavan karppaajan esimerkkiateria mulle

    Eli mitä söisitte ja minkä verran. Yksi ateria siis ja määrät mitä syödä minkä verran että nälkä pysyy loitolla ja paino silti putoaa... Tarkoitus aloittaa karppaamaan vuoden alusta.
  5. T

    G: Jos olisit tullut 16-vuotiaana vahingossa raskaaksi, uskoisitko, että olisit pitänyt lapsen vai päätynyt aborttiin tai adoptioon?

    En olis pitänyt lasta. Ikävä sanoa näin mutta se on totuus. Mutta enpä kyllä harrastanut sellaista toimintaa 16v:nä mistä tulis raskaaksi...
  6. T

    1v lapselle kevyt vai rasvatonta maitoa?

    Uskallan epäillä näitten kovetettujen kasvimargariinien terveellisyyttä. Mieluummin oikeaa voita ja oliivi- yms öljyjä kuin jotakin teollisesti käsiteltyä kasvirasvaa.
  7. T

    1v lapselle kevyt vai rasvatonta maitoa?

    Neuvola suosittelee rasvatonta, minä ostan täysmaitoa.
  8. T

    G: Illan leffa, kumman katsot?

    Mä olen kanssa vielä epävarma kumpi tulee katsottua. Veikkaan että Bodyguard.
  9. T

    syökö teiän 11k -1v kotiruokaa jo kokoajan ja juoko normaalia maitoa?

    1,5v: toinen syö kotiruokaa ja toinen purkkisapuskaa. Ei jostain syystä kelpaa oikein äidin pöperöt ja paino sen verran alakäyrillä että tärkeintä mulle että syö edes jotakin. Äidin ruokia syöviä kaksonen on yläkäyrillä, ja syö kaikkea mitä tarjotaan. Tavallista maitoa tosin hylaversiona...
  10. T

    Tykkäättekö käydä alennysmyynneissä ja löydättekö sieltä yleensä jotain?

    Mistä ostat kun ostat netistä? Vinkit olis tervetulleita!
  11. T

    Tykkäättekö käydä alennysmyynneissä ja löydättekö sieltä yleensä jotain?

    Olisin ostanut joulusuklaita mutta eivät olleet yhtään alennuksessa :o Tykkään käydä aleissa mutta nyt ei ole kamalasti ylimääräistä rahaa ostella vaatteita, jotain herkkuja ois kyllä tehnyt mieli. Useina vuosina joulupaketeiksi tarkoitetut juustopaketit on olleet heti joulun jälkeen -30%...
  12. T

    Mistä johtuu virheilmoitus: "The process cannot access the file because it is being used by another process"?

    Voi johtua. Jos se kuva on auki toisessa ohjelmassa, saattaa herjata siitä.
  13. T

    Mistä johtuu virheilmoitus: "The process cannot access the file because it is being used by another process"?

    Ei ohjelmaa, mutta onko joku kuvista joita olet lataamassa siihen kirjaan auki jossain kuvankäsittelyohjelmassa tms.?
  14. T

    Millaisia joulukattauksia muilla?

    Tämä on kaunein ketjussa näkemistäni! Yksinkertainen ja nätti. Joitain tuollaista olisi kiva laittaa jatkossa. Esim. minä en ole tajunnut että teeman kahvikuppeja voisi käyttää noin kivasti tarjoiluastioina!
  15. T

    Tyhmä kysymys rusinoista

    Puolitoistavuotias ei tajua niin paljon että käskee pureskella...
  16. T

    Uusi talo ja avioero uhkaa, kokemuksia miten selvitä?

    Eipä tuohon kai vaihtoehtoja jää jos mies haluaa rahansa pois. Minun tuttavapiirissä on kylläkin yksi perhe jossa oli todella isot tuloerot, ja mies antoi naisen jäädä yhteiseen asuntoon lasten kanssa asumaan ja osti itselleen uuden (=pankinjohtaja). Asunto meni kai lasten nimiin tms. Mutta...
  17. T

    Tyhmä kysymys rusinoista

    Nimittäin että imeytyykö niistä nyt jotain lapsen suolistossa, kun näyttävät tulevan liki kokonaisina toisesta päästä ulos. Herkkuahan noi olis lapsista mutta onko siis mitään järkeä syöttää niitä....
  18. T

    minkä kokoinen talvihaalari ens talveks sillon1,5v?

    86 äänestän minäkin. Meillä kaksi sen ikäistä, kokeilin just äsken Reimatecin haalareita päälle ja likalle sopiva joskin vähän iso, ja pojalle lahkeista liian reilu mutta kengät jalassa varmaan menee ihan hyvin.
  19. T

    onko mitään lomaa joka olisi lapsiperheelle suht halpa ja paikanpäällä olisi tarjolla myös lastenhoitoa

    Nuo tuetut lomat on yksi vaihtoehto, mutta niistä en sitten tiedä miten missäkin on lastenhoitoa. Oletteko olleet tuetulla lomalla tai onko teidän sellaista mahdollista hakea?
  20. T

    Ensivuodeksi talvihaalari, mikä koko?

    Riippuu tosi paljon haalaristakin. Mulla 1,5 v kaksoset käyttää edelleen kokoa 80 olevaa talvihaalaria edelleen. 86 olis jättimäisen iso (sellaisetkin löytyy kaapista). Ostaisin sitten rinnalle vaikka jonkun käytetyn haalarin pienempää kokoa, koska on se lapselle vähän ikävä opetella...

Yhteistyössä