Hakutulokset

  1. A

    Jos mä ny syön pitsan, meneekö mun laihari ihan metsään :/

    No ei todellakaan mene! Syö ihmeessä, äläkä pode siitä huonoa omaatuntoa.
  2. A

    Hyvä nimi kahvilalle;oikeesti!!

    Toi Mokka on kyllä hyvä!
  3. A

    Elisa vs. Elise

    Elise.
  4. A

    Erikoisempaa nettikirppistä?

    Ootko kattonut punanaamio.fi. Pukuja myös aikuisille ja mielestäni edullisesti!
  5. A

    Onko muilla vaikeuksia nukkua, kun mies on juhlimassa?

    Ei ole vaikeuksia nukkua, kun on muutenkin sellaisessa työssä, että on yötä välillä pois kotoa.
  6. A

    mitä lahjaksi?

    Jotain erikoisia legoja, dvd, pelikortit (esim. Uno), peli..
  7. A

    Laitatteko lahjatilille rahaa

    Riippuu tilanteesta. Tosi läheiselle ainakin laittaisin, kaukaiselle en varmaankaan.
  8. A

    Porilaiset huhuu! Kaupoista..

    Pentik on jo kiinni, Sokos auki iltakuuteen.
  9. A

    Porilaiset huhuu! Kaupoista..

    Isokarhu ainaki 17 asti.
  10. A

    Tupperware T chef 1l kasari kannella, paljon maksaa????

    T-chefin esite on erikseen, missä on ainakin noi kattiloiden hinnat.
  11. A

    Tupperware T chef 1l kasari kannella, paljon maksaa????

    Tupperin sivuilta katoin, että 119,-
  12. A

    Kokemuksia ilmalämpöpumpusta?

    Meillä on myöskin Mitsubishi, LVI-alan tuttu suositteli sitä ja hyväksi on havaittu. Olllut nyt käytössä vuoden, ei ole ollut mitään vikaa, toimii kuin unelma. Erittäin käytännöllinen on ollut etenkin helleilmoilla, lapsetkin jaksavat paremmin leikkiä ja nukkua, kun sisällä ei ole hirmu kuuma...
  13. A

    Hautajaisista - kukkalaitteen laskemisesta...

    No porukan jakaantumisen kannalta tämä seisomisasia ei ole ongelma. Kun joka tapauksessa toisella puolella seisoo kolme ja toisella puolella neljä hlöä.
  14. A

    Hautajaisista - kukkalaitteen laskemisesta...

    No mustakin hiukan tuntuu, et anoppi olis tyytyväinen, ellen menisi koko hautajaisiin. Tällä hetkellä meillä ei ole kovin hyvät välit lainkaan, kun hän haluaa muutenkin määräillä mitä meille ostellaan ja milloin, ketä kutsumme meille iltaa istumaan jne.. Oon kans sitä mieltä, että anoppi ei...
  15. A

    Hautajaisista - kukkalaitteen laskemisesta...

    KIITOS vastanneille! Meinaan pysyä kovana ja vaatia mieheni muun perheemme viereen. Toivottavasti en saa kauhean paljon palautetta tästä asiasta.
  16. A

    Hautajaisista - kukkalaitteen laskemisesta...

    Niin ja anoppi on kyllä sen tyylinen, että kukkia, hienoja kukkia ja paljon on oikea tyyli..
  17. A

    Hautajaisista - kukkalaitteen laskemisesta...

    Vähän mammanpoika tuo mieheni kyllä on.. Itse sille sanoin, etten aio yksin olla lasten kanssa toisella puolen, niin sanoi vaan, et lakkaa nyt.. Et olis itse tekemässä niin kuin anoppi sanoo, ettei sille vaan tuu paha mieli..
  18. A

    Hautajaisista - kukkalaitteen laskemisesta...

    Mieheni mummo on nyt siis kuollut ja hautajaiset ovat ensi viikonloppuna. Nyt kaipaisin hiukan apua.. Tänään juttelimme anoppini kanssa ja hän oli sitä mieltä, että laskemme yhteisen kukkalaitteen, siis anoppi, appiukko, kälyni sekä meidän perhe (minä, mieheni ja kaksi pientä lastamme). Ja...
  19. A

    Huolissaan? Neuvoja kaipaava uusi mamma!

    Piti vielä lisätä, että meillä d-vitamiini ei lisännyt vaivoja eikä relatipat auttaneet..
  20. A

    Huolissaan? Neuvoja kaipaava uusi mamma!

    Meidän pikkuneiti ei nukkunut ihan vauvana muuta kuin sylissä. Heti jos yritti laskea viereenkin, niin heräsi, me tosiaan nukuttiin ihan sylikkäin, pystyasennossa. Lapsi oli muutenkin kitiseväinen, jo päivän ikäisenä annettiin synnärillä vauvahierontaa ja hoitaja sanoikin, että oli ihan tukossa...

Yhteistyössä