Hakutulokset

  1. M

    Minkäkokoinen jalka teidän 5-vuotiailla on?

    meil 5v ja noin 30-31 ja pituutta en osaa sanoo yli 100cm,neuvola vasta marraskuussa
  2. M

    2009 Joulutontut!!!!

    onnea myräkkä häistä :heart:
  3. M

    2009 Joulutontut!!!!

    heippa pitkästä aikaan,en ole ehtinyt yhtään käydä lukemassa juttujanne =(,ootte kyl ollu mieles. meil mies päässy n 1kk sit sairaalasta kotiin <3. esikoinen aloitti koulun elokuussa ekalla,keskimmäinen jatkanut normaalisti tarhas ja jimi mun kans kotona,iso poika alkaa ns olemaan touhuilee...
  4. M

    2009 Joulutontut!!!!

    täällä jimi oli 6kk neuvola ja oli 7910g/67cm ´ja pipo 43cm,pyörii lattial paljon ja peruttaa taaksepäin ja istuu jo itse..tissii saa joka toisel syötöl ja yöl,kovasti yritän siirtyy kokonaan naniin..hedelmäsoseet ei mee lainkaan,mut peruna,liha yms muut menee,illal saa kauravellii.. jimi on...
  5. M

    2009 Joulutontut!!!!

    täällä oli tänään 5kk neuvola jimil,reipas poika sai rokotteen..7065g/64,2cm ja pipo oli 42,3cm..pikkusen ryömii jo eteenpäin ja pyörii ympyrää matolla..hiukan kiukkunen ollu nyt kun aristaa tota jalkaa mihin sai pistoksen =( meillä nyt aloittettu iltaisin peruna-porkkana vellii antaa.. pitää...
  6. M

    2009 Joulutontut!!!!

    meil jimi haluu kans olla vaan sellään tai mahallaan lattial ja sylis nyt paljon kun meillä kolmas korvatulehdus/antib..ja nyt kyllä ollu sellanen sinappitykki et ei oo toista,kokoajan paskat vaipas ja nukkuu 15 min kerralla..et tääl ei paljon omaa aikaa oo,sit muut sisarukset haluu kans äidin...
  7. M

    2009 Joulutontut!!!!

    koivukäpy,neuvolalääkäri sano et pullotettuu vettä voi antaa,jos pakko,hoki vaan et maitoo maitoo..muuta ei
  8. M

    2009 Joulutontut!!!!

    ootteko antanu viel vettä vauvalle pullosta tai kupista?kun kysyin meijän neuvolasta/Lääkäriltä niin ei kuulema saa antaa ennen 6kk,me ollaan ens kuussa menos ulkomaille niin sano et maitoo vaan jimi sillon just 5kk ja viikko..jäi häiritsee toi asia
  9. M

    2009 Joulutontut!!!!

    tääl kans käyty 4kk neuvolas ja jimi oli 62,2cm ja 6,3kg,et pieni poika..tääl nykyään viihdytään selällään kaaren alla ja selältä käännytään mahalleen..imetyksellä mennään ja 2 krt päivässä saa nania,nyt oon kokeillu hieman maissivelliä iltamaitoon,mut tulee nopsaa ulos..nyt pitää mennä.. jimi...
  10. M

    2009 Joulutontut!!!!

    meil jimil kans flunssa ja jälleen korvatulehdus :(
  11. M

    2009 Joulutontut!!!!

    pitkästä aikaa,hävettää kun en oo kerinny/jaksanu käydä tääl edes lukemassa muiden juttuja.. meil oli 3kk neuvola viime to ja saatiin eka rokotus ja toinen rotavirusannos suuhun..jimi painoi 5405g ja 59,8cm...pikkuinen kirppu on meijän mies..painoa oli kyl tullu 700g ja sit yli 2cm...
  12. M

    2009 Joulutontut!!!!

    meillä oli 2kk neuvola ja saatiin suun kautta se rotavirusannos,meil poitsu oksens ja paska lens yhen päivän..sitä ennen meil oli kaikki muut paitsi meijän poitsu ja mies ..oltiin oksennus ja vatsataudis.ristiäiset oli viikko sit ja poika sai nimeks jimi.. meil kestoillaan ja välillä kyl...
  13. M

    2009 Joulutontut!!!!

    täält kans jotain kuulumisia aattelin tulla kertoon,eli koti alkaa pikku hiljaa näyttää kodilta ja saatu suht kaikki hankittuu(jos joku ei tienny niin meil paloi koti poroks 17.1)aika menny uuden kodin rakentamiseen paljon..' meijän poitsu on sellainen pieni ruskea silmäinen tissitakiainen,meil...
  14. M

    2009 Joulutontut!!!!

    heippa kaikille.. meillä alko tänään ns virallinen muutto omaan kotiin,mun äidillä olaan oltu evakossa.. meillä oli to nyt neuvola 54cm ja 3985g oli, poitsu tänään 5 viikkoo ..meil kyl syödään edelleen 2-3h välein päiväl ja nukutaan välillä 15-3h unii..sylis poika vaan viihtyis,onnexs on toi...
  15. M

    2009 Joulutontut!!!!

    pikainen kysymys..mitkä on rintatulehduksen oireet? mulla toinen rinta ihan kivikovaks menny tänään ja hiukan sattuu siihen...kúitenkin oon sillä syöttäny normaalisti ja tulee hyvin maitóo viel..toinen rinta ihan normaali..ei oo kuumetta..ainoo et vauva ruvenny olemaan enemmän rinnalla ja...
  16. M

    2009 Joulutontut!!!!

    heippa..pikaisesti kirjoitan tänne kuulumisia,en oo valitettavasti vielkään kerinny lukee teijän juttuja =(.. me ¨saatiin nyt vihdoin kaupungilta asunto,kun oma meni siinä tulipalos.. aikas raskasta aikaa ollu tää aika nyt,kun pitäny miljoona asiaa hoitaa.. meillä poitsu täyttää tänään 1kk ja...
  17. M

    2009 Joulutontut!!!!

    heippa pitkästä aikaa..tääl elämä todellakin sekaisin..viime su 17.1 niin meidän koti paloi poroksi tääl espoossa ja mieheni työpaikka joka oli samas tontil..siitä oli uutisissakin su ja ma..meillä oli onni et 20 min aikasemmin lähdimme helsinkiin,kotoamme koska emme olisi selvinneet pois,sanoi...
  18. M

    2009 Joulutontut!!!!

    kili voimia ja :hug: itse kirjoittelen paremmal ajal meijän kuulumisia..
  19. M

    2009 Joulutontut!!!!

    koivukävyn pojalle paranemisia.. tääl meil menossa poitsul antibiootti kun sai heti korvatulehduksen 6vrk:na,nyt parempaan päin,tissillä viihdytään hienosti,illalla tankataan ja yöl nukutaan sellanen 4-5h putkeen ja sit aamulla kans syödään enemmän,tuntuu et aika ei riitä tarpeeks muille...
  20. M

    2009 Joulutontut!!!!

    mäki tungen tänne,elikäs poika syntyi 30.12.09... mymmeli ja 7vrk poitsu

Yhteistyössä