Hakutulokset

  1. Bubble Bob

    Saanko viedä vuokra-asuntoon ostamani kodinkoneet mukanani?

    Jos AP vie kodinkoneet muuttaessaa mukanaan, vuokranantaja ei myöskään saa asuntoa uudelleen vuokrattua ilman niitä kodinkoneita. AP aiheuttaa vuokranantajan omaisuutta hävittämäällä vuokranantajalle mahdollisesti tulonmenetyksiä. Ja uusien kodinkoneiden hankinta vie aikaa. Vaikka ne ostaisi...
  2. Bubble Bob

    Saanko viedä vuokra-asuntoon ostamani kodinkoneet mukanani?

    Ei se vuokranantaja saa 20€ mistään uusia kodinkoneita pois heitettyjen tilalle. Vuokranantaja vähentään just niin paljon takuuvuokrasta kun sille tulee kustanuksia uusien kodinkoneiden hankinnasta. Ei todellakaan vain sitä mitä vuokralainen kokeen niiden vanhojen arvoksi, vaan sen mitä niiden...
  3. Bubble Bob

    Jos mies maksaa lähille elareit maksaako lähi kaiken?

    Viikko-viikko systeemillä? Eikö tähän APn tilanteeseen olisi erittäinkin helppo ratkaisu se, että isä ryhtyisi lähivanhemmaksi? Isän ei tarvitsisi pelätä, että ex käyttää elatusapuja oman elintasonsa ylläpitämiseen? Isä, jolla APn kertoman mukaan on varaa, elättäisi lapset ja sais myös...
  4. Bubble Bob

    Miksi keskenmeno ohitetaan? Tabu?

    Keskenmenon on monelle sen kokeneelle niin vaikea asia, että siitä on toisen todella vaikea keskustella. Kaikki kokevat sen niin eri tavalla ja on todella vaikea keskustella asiasta sen taika, että pelkää sanovansa jotain väärää. Kukaan ei halua tahallaa vähätellä asiaa eikä loukata keskenmenon...
  5. Bubble Bob

    G: Mikä on älyttömin asia, josta olet joutunut maksamaan esim. ravintolassa?

    Eivät ne tarjoiljat varmaa parempaa palkkaa saakkaa. Mutta käyttävät aivan eri määrän aikaa sen veen pöytään tuomisee kuin ABClla jossa asiakas itse sen kaataa kannusta lasiin. Hienoimmissa ravintoloissa tarjoilija jatkuvasti käy pöydässä tarkistamassa vesitilannetta jatäyttää jatkuvasti...
  6. Bubble Bob

    G: Mikä on älyttömin asia, josta olet joutunut maksamaan esim. ravintolassa?

    Ravintolassa te ette maksa pelkästään siitä vedestä, vaan myös siitä tarjoilijan palvelusta. Siltä tarjoilijalta vie aivan yhtä paljon aikaa tarjoilla pöytään lasi ja pullo vettä kuin lasi ja pullo viininä. Eri asia on joku ABC, jossa kaikki on itsepalvelua tai vähintäänkin paskaa palvelua. On...
  7. Bubble Bob

    Te ketkä ette voi säilyttää vaunuja sisällä

    Pitääkö kaikesta kielletystä olla erikseen kieltolappu? Ei siellä rappukäytäväsä varmaan erikseen kielletä esim tupakanpolttoa, mutta tuskin sun rapukäytävässä silti saa röökiä vetää. "Pelastuslaki kieltää yksiselitteisesti tavaroiden säilyttämisen kulkureiteillä. Kerrostalon porras-...
  8. Bubble Bob

    G: Kaunein sukunimi?

    Hopia
  9. Bubble Bob

    Kertokaahan mitä eroa on työharjoittelulla ja työkokeilulla?

    Vinkki: Kun haet harjoitteluaikkaa, ota hyvin selvää harjoittelusi kustannuksista ja siitä mitä se työnantajalta vaatii. On paljon paremmat mahdollisuudet saada harjoittelupaikka, jos osaat hakiessa hyvin selittää mitä etua siitä voisi olla työnantajalle ja mitä se tulee työnantajalle...
  10. Bubble Bob

    työstrssin hoito

    Hei Töissä alkaa olemaan ongelmia, jotka kaantuvan minun hoidettavaskeni nyt niin paljon, että hiuoman oma terveyteni pettävä. Onko täällä jotku linjoilla joka osaisi auttaa, miten lähteä omaan pahaa oloa purkamaan, enne kuin päädyn burn outin takia saikkarille? Omaa työtaakka olen...
  11. Bubble Bob

    Mä haluan vanhat kunnon hehkulamput takaisin!

    Energians "Kallis energians Ei ne energiansäästölamputkaan ihan heti tätä maailmaa pelasta.
  12. Bubble Bob

    Oikeasti hyviä blogeja

    Ménage à Deux
  13. Bubble Bob

    Eikö häihin voi laittaa

    Oikeestikko sä menisit hautajaisiin hopeisissa aulakoruissa, rannekoruissa ja korviksissa??? Juhlavat korut tekee mistä tahansa mustasta mekosta kaikkea muuta kuin hautajaisvaatteen. Todellakin voit AP mennä noissa häihin. =)
  14. Bubble Bob

    Nyt meni leikkuri budjettiriihessä väärään paikkaan. Olisivat nostaneet kaikilta 1% veroa.

    Oikeestikko sun mielestä julkisten alojen palkat on sitä luokkaa että niitä on varaa tiputtaa? Työnteko pitäisi olla selkeästi kannattavampaa taloudellisesti kuin tuilla eläminen. Mun mielestä todellakin ennemmin leikataan tukia kuin työtätekevien ihmisten palkkoja.
  15. Bubble Bob

    Ite menossa työkkärin työkokeiluun, mihin eskarilainen iltapäiviksi?

    Mitä järkeä on ylipäätään mennä työharjoitteluun, jos ei edes yritä antaa itsestään parastaan? Eikö työharjoitteluiden idea ole, että harjoittelija saa työpaikalla samalla jalkaa ovenväliin ja mahdollisesti joskus ihan oikean työpaikan? Yksikään työnantaja ei harjoittelun päätyttyä palkkaa...
  16. Bubble Bob

    Availetko kaupassa pesuaine/huuhteluaine pakkauksia?

    Haistan tuotteita , jotka saa haistettua pilaamatta myyyntiopakkausta ja koskematta itse sisältöön. Esim huuhteluainepurkin saa auki ja kiinni täysin koskematta tuotteeseen sisälle. Miten huuhteluaine muka menee pilalle jos sen avaa, haistaa ja pistää takaisin kiinni koskematta sisältöön...
  17. Bubble Bob

    mistä täytekakku

    Täällä on ainakin hienoja :) Juustokakkutehdas
  18. Bubble Bob

    G: Kuinka moni on oikeasti nähnyt kenenkään imettävän julkisesti ns. "rintojaan esitellen"?

    Kyllähän noita aina silloin tällöin kauppakeskuksissa ja kahviloissa näkee. Suurin osa tosin osaa imettää fiksusti ja peittää rinnat yleisöltä. Mutta aina tosiaan tällaisissa vähän arkisemmissa paikoissa: kahviloissa, leikkipaikoilla... Siellä se ei varmasti myöskään häiritse niin paljon ketään...
  19. Bubble Bob

    Mikä siinä on niin vaikea tajuta ettei kissat saa olla taajamassa vapaana

    Asun taajamassa, tiheään asutulla omakotitaloalueella. Mulla on pieniä lemmikkieläimiä omassa pihassani, tarkasti aidatulla alueella. Mun mielestä mulla pitäisi olla myös oikeus ulkoiluttaa omia lemmikkejäni rauhassa OMASSA pihassani, pelkäämättä, että naapurin kissa ei niitä käy nappaamassa...
  20. Bubble Bob

    Mitä mieltä tällaisesta? Sossu ei myöntänyt 1100 euroa takuuvuokraan.

    Turussa myös sama käytäntö. Sossu ei maksa takuuvuokraa, vaan antaa maksusitoumuksen. Meidän vuokrakämpässä asuu tällä hetkellä vuokralainen, jonka takuuvuokra on hoidettu juuri näin sossun maksusitoumuksella. Eivät anna rahaa vuokralaiselle vaan maksavat vahingot, jos niitä vuokranantajalle...

Yhteistyössä