Hakutulokset

  1. H

    Nykyinen ja exä...

    Tiedän.. se ei ole ratkaisu, ja ehkä enemmän mietin miten tää nykyinen suhde oikeasti toimii... Ja en nopeisiin ratkaisuihin ole valmis... ensin toinen suhde mietittävä loppuun. Entiseen ei ole paluuta, ilman että vanha on takana. Ja en tahdo takaisin suhteeseen.. sen pitää olla uusi suhde...
  2. H

    Nykyinen ja exä...

    Elikkäs on aika pulmallinen tilanne... Erosin vuosi sitten lapsieni isästä. Todella nuorena solmittu liitto, joka sitten tuhoutui siksi että ei saatu asioita selviteltyä... Oli paljon vihaa ja katkeruutta, puolivuotta sitten tapasin nykyisen mieheni ja nyt elän käytännössä avoliitossa. Eli...
  3. H

    pettäjille

    Itselleni kävi kerran niin että olin ilman miestäni yhteisten kavereiden kanssa illan vietossa. olen nuori ja pidän tanssimista valssit jne.. No silloin lähtee jos joku hakee ei merkitsen mun mielestä lupausta seksistä. Yksi nuorehko 30-35v mies iski muhun silmänsä, olin tuolloin 14+ jotain...
  4. H

    Nyt heitän tän kysymyksen tänne

    Esikoisen jälkee 2 kuukautta meni niinettä teki kipeää. Mutta huomasin että siihen auttoi jostain syystä se ettäoli ikäänkuin kaksinkerroin pytyllä kädet lattiassa. varmaankin ponnistus hepottui tai jotain. Tytön jälkeen ei tuntunut vaikealta en saanut tikin tikkiä ja paikat oli heti kunnossa.
  5. H

    kuukautiset

    Esikoisen jälkeen meni miltei 8kk menkoitta. Nyt tytsy 2kk ja mielestäni ei ole vielä alkaneet, vaikka epäilin sitä kun jäki vuotoja tuli aika kummallisesti tihuttaen. T:heidi81
  6. H

    Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

    Esikoinen puoli vahingossa 7kk seurustelun jälkeen, tavattiin viikonloppuisin 120km välimatkalla. toinen lähti ensimmäisestä täydestä kierrosta kuparikierukan pois oton jälkeen. Eli en lähtisi ehkäisyllä enää leikkimään. Melkein voisi sanoa että ajatus riittää...
  7. H

    1981 vuonna syntyneet äidit

    Täällä kanssa, vähän on palstailut jääneet, poika 3v3kk tytär 2kk :\| tässä vaiheessa äitiys 2 vuoro työ poika valvoo päivät, tytsy yöt...
  8. H

    minkä kokoisia lapsenne ovat olleet syntyessään?

    Esikoinen 4095g, 52cm pitkä (poika) 40+0 Kuopus 3400g, 49,5cm pitkä (tyttö) 39+5 Eli näin minun pikkaset
  9. H

    montakos lasta teillä äipät on?

    Lapsia on 2, 3v3kk vanha poika ja 2kk vanha tyttö. Että näin meillä ja näin todeennäköisesti jääkin... T:Heidi81
  10. H

    Painonvartijoista!!

    No hei. Olen ollut paikkareissa ja suosittelen vuodessa karistin 27kg ja nyt pitäis vauvan jäliltä saada n.10kg pois. Homma toimii mielestäni hyvin ja on helppoa. Hinta on 9,95E/käynti, yhden viikon voi olla aina välissä ilmottamatta poissa. Eli jokainen viikkokäynti on sen 9,95E joskus on...
  11. H

    seksi ja jälkivuoto..

    Meillä harrastettiin kumin kanssa siinävaiheessa kun oli enää niukkaa vuotoa sillointällöin. kuopuksen kohdalla niin oli jo 4pvä syntymän jälkeen. Eli kumin kanssa voi harrastaa mutta eihan se takaa sitä että tulehduksilta 100% välttyy.
  12. H

    seksi

    Esikoisen jäkeen 2 viikkoa, kuopuksen jälkeen 4pvä. Esikoisen synnytys aiheutti 3-4 pientä tikiä ja ei aiheuttanut mitään kipuja ja jälkivuodot oli lähes luppuneet. Kuopus syntyi helposti ei tikkiäkän ja seuraavana päivänä kotiin, ei ollut sellainen tunne että olisi juuri synnyttänyt...
  13. H

    Painonvartijoiden imetyspisteet ja niiden toimivuus?

    Olen itse 10pvä ollut pisteillä ja tänään näen että onko suunta edes oikea, syön itse 30-31p/pvä. Ja pisteet ilman imetystä olisivat 21p/pvä. Pudotettavaa olisi mulla n.10kg, tosin nyt mahdun jo omiin housuihin kokoa 38 ja tavoitteena olisi päästä 34-36 jota olin ennen raskautta. silloin...
  14. H

    synnytyspelkoa

    Jännitys/pelot on tavallisia, esikoisen tiesin olevan aika iso tapaus syntyi yli 4 kiloisena, itse olen pienehkö 162cm nainen. Kävin synnytys tapa arvioinnissa jossa lääkäri totesi että kyllä sieltä 4 kiloinen mahtuu hyvin tulemaan. Siihen loppui mun pelot kun tiesin faktat. En ollut peloistani...
  15. H

    Muodollinen kysymys ;)

    Imetän nyt toista lastani, painoa vähemmän kuin edellisen raskauden jälkeen. Suhteessa rinnat samaa kokoa kuin edellisessä imetyksessä 75g, edellisellä kerralla koko oli muuten sama mutta ympärys suurempi. Emetyksen jälkeen ja normaali mitoissa koko oli 70-75 d/dd tosin rinnat sai rullata...
  16. H

    uusi täällä ison ongelman kera..

    Älä lopeta kokonaan niitä karkkeja muuten kielletyn hedelmän maku muuttuu liian houkuttavaksi ja himo vaikeaksi hallittavaksi. muutama kokeiltu keino: Dietorellet, pirkka sokerittomat mellit (kissakuvio tai salmiakki papana 100g puuseja), painonvartijat karkkipussit on kalliimpia ja itse...
  17. H

    syntymäpaino & -pituus? rv:t?

    Poika 4095g ja pituus 51cm rv.40+0 Tyttö 3400g ja pituus 49,5cm rv.39+5 Kovasti olivat erikokoisia :)
  18. H

    Ehkäisy & sterilisaatio

    Puhin juuri noista sterilisaatio asioista neuvolassa. Olen itse 23 ja mieheni 24 meillä on nyt lapsiluku täynnä eli 2 lasta. Mulla ei ole mitään mahkuja saada sterilisaatiota ennen 30 vuotta jollei ole lääketieteellistä syytä. Ja meillä päädyttiin siihen että sterilisaatio tehdään miehelleni...
  19. H

    Paino-pituus ja tavoitepaino

    Pituus 162cm, paino 69kg tavoite olisi jotain 59-61kg välillä jossa oli ennen raskauttani.
  20. H

    Painonvartijoiden imetyspisteet ja niiden toimivuus?

    Olen saanut vauvani ja nyt tahtoisin korjata ruokavalioni kuntoon. Olen huomannut että imetyspisteet toimii reilummin ylipainoisilla äideillä, olen ollut ryhmäavustaja ja vaakalla. Mutta nyt heräsi kysymys että voiko paino tippua kun syön 31p/pvä. pituus 162cm paino 69kg eli ei suurensuuria...

Yhteistyössä