Hakutulokset

  1. K

    Neuvoja lasten huoneen organisointiin? ja miksei koko kodinkin...

    Olen käynyt monissa paikoissa kylässä joissa on siistit ja ihanat lasten huoneet. Vaikka kuinka yritän en saa lasten huonetta pysymään siistinä ja mukavana leikkipaikkana vaan se on kaaos tila. Hyviä neuvoja, vinkkejä, huonekalu vinkkejä tai ihan mitä tahansa otan vastaan. varastoa meillä ei...
  2. K

    Hehkutin tulla ehkäisy puolella ehkäsypuikosta, mutta.... :S

    Nyt sitten lueskelin netistä kokemuksia. no siellä meinattiin ettei ehkäisyteho olekkaan niin hyvä kuin luvataan. Nyt iski paniikki.. pari kuukautta käytetty aika ahkeraan, tosin aivan ohjeiden mukaan. onko joku raskautunut tai tunteeko jonkun joka on raskautunut kun ollut vain pelkkä puikko...
  3. K

    Onko noista kuntolaitteista oikeastaan mikään hyvä?

    Laihduttaa pitäisi, mutta aika ei riitä lenkkeilyyn ja kun lasten kanssa menee etanavauhtia niin ei läskit kyllä sillä lähde. Olen ajatellut ostaa sellaisen kävelylaitteen tai kuntopyörän, että kun lapset nukkuu niin voisi kuntoilla. mutta ovat sen verran kalliita, että olisi ihan kiva tietää...
  4. K

    kyllä tuo ehkäisypuikko on yliveto

    vuosia käytetty kondomia, mutta löysin netistä tietoa ehkäisypuikko ja päätin kokeilla. puikko sisään ja 10minuutin esileikki ja ei kun nauttimaan :) kyllä musta seksi ilman kumia tuntuu paremmalta. Mieskin tykkää kun ei tartte kondomien kanssa värkätä.
  5. K

    G: jäisitkö äitisi 70v päiviltä pois?

    minä en jos ei olisi todella painavaa syytä esim leikkausta tai olisi oikein kipeänä.
  6. K

    Imetyssuositukset uusittiin

    Imetyssuositukset uusittiin Sosiaali- ja terveysministeriö on julkaissut jälleen uudet imetyssuositukset. Tuoreet suositukset eivät enää ohjaa täysimetykseen. Markkinoille tuodaan viranomaisten ja meijereiden tiiviissä yhteistyössä uuden sukupolven äidinmaidonkorvikkeita, jotka perustuvat...
  7. K

    Yritystä on ollut mutta ei toivon häivää..

    Tänään yritän taas aloittaa tupakatonta elämää... jotenkin on vain niin toivoton olo koska monta kertaa on mennyt pieleen. Pystyn olemaan tupakkia ilman vaikka viikon eikä tunnu missään siis niinkuin mitään vieroitusoireita ei tule eli pitäs olla helppoa mutta kun ei ole! 11vuotta olen...
  8. K

    Ketä on paikalla?

    :wave:
  9. K

    Mitä mieltä ootte siitä että benslitran hinta loppuvuodesta todennäköisesti maksaa 2e?

    :kieh: :( :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :( :( :( :kieh: :( :kieh: :(
  10. K

    ootteko käyneet katsomassa...

    Täältä mitä omalla tai koko suomessa tapahtuu.. http://www.kumiankka.net/ ?
  11. K

    kertokaa mulle joku miksi...

    lapsia jätetään yksin kotiin ja lähdetään vetämään pää täyteen. Mulla meni luottamus kun tutustuin pariskuntaan joilla on alle kouluikäinen lapsi. ihmettelin kyllä miksi lapsi liikkuu yksin ja myöhään kahtena iltana peräkkäin mutta en osannut yhdistää sitä mitenkään mihinkään kun vanhemmat...
  12. K

    G: ihana nimi mielestäsi?

    Musta siis toi Aamu Aurinko on ihana :D ja Lapsesta asti mun lemppareita on olleet myös Camilla ja Hester. yhdessä kirjassa oli pojan nimi Marius ja ajattelin aina että annan sen omalle lapselleni mutta sitten isona se kuulosti jotenkin tyttömäiseltä. Matius on myös söpö B)
  13. K

    Reidessä oleva sisäinen patti

    Onkohan kelläkään kokemusta..syksyllä ilmaantui reiteen patti, siis huomasin sen kun hieroin kipeää jalkaani. Se on siinä edelleen ei ole kasvanut tai pienentynytkään eikä ole varsinaisesti kipeä kun sitä painaa, mutta tuntuu että säteilee kipua liikkuessa tai painamisen jälkeen. Se ei siis näy...
  14. K

    Tunnin työhaastattelu, vinkkejä!

    Oon menossa ylihuomenna työhaastatteluun. Pyydettiin varaamaan tunti aikaa :o En ole ennen moisessa ollut. Mihin mun tulisi varautua?
  15. K

    Tunnin työhaastatteluun menossa, vinkkejä!

    Oon ylihuomenna menossa työhaastatteluun. Aikaa käskettiin varata tunti. Kääk! :o Ei ole kokemusta tollasesta. Suurpiirteisesti, mihin mun kannattaa varautua ???
  16. K

    olisko kellään antaa??

    Minestronekeiton ohjetta?? :p tekkee niin mieli...
  17. K

    Tarvitsetko lapsellesi kesäksi hoitopaikan Oulusta?

    Täällä olisi 1-2 paikkaa tarjolla vaikka heti ja aina heinä- elokuun vaihteeseen saakka. Olen 25v kahden lapsen kotiäiti (lapset kesäkuussa 5v ja 3v) ja asumme joen eteläpuolella. Koulutusta minulla ei ole lasten hoitoon, mutta käytännön kokemusta sitten senkin edestä. Voin ottaa hoitoon myös...
  18. K

    miten jaksatte

    roikkua palstalla yöt ???
  19. K

    Salama MCQueen VÄRITYSKUVIA? Missä?

    kiitos :flower:

Yhteistyössä