Hakutulokset

  1. I

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Kiitos Vanamo_ viestistäsi. Miten sinä olet hyväksynyt tuon läheisyyden ja intiimin elämän puutteen? mulle se tekee jotenkin nyt tosi vaikeaa, kun asia on ennen raskautta ollut ihan toisin. läheisyyttä on ehkä nyt enemmän kuin ennen, mutta seksielämä on päälaellaan. Meillä mies on arkena...
  2. I

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Stressikimppu täällä päivää! Kaikki asiat stressaa ja painaa. Olen ollut muutaman viikon nyt tosi itkuinen ja luulen, että sitä myöden myös supistukset ovat alkaneet. (n) Stressiin on monta syytä.. työ, lapset, raha.. Kuitenkin suurin stressin aihe ehkä se, et seksi on meillä loppunut täysin...
  3. I

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Hellou pitkästä aikaa!! Lukenut olen minäkin teidän juttuja, vikka kirjoittamaan en olekaan ehtinyt. Täällä alun huono-olo vaihtui aikanaan ummetukseksi ja nyt kun se alkaa vähän helpottamaan, alkoi pienet supistukset viikonloppuna. :/ Mutta pääasiassa kaikki siis hyvin.. Tällaista ummetusta...
  4. I

    Mistä Gesslein kova kantokoppa?

    Auttakaas nyt, kun en mistään löydä, mistä vois hankkia erillisenä gesslein f3 air yhdistelmiin kovan kantokopan? Saako Suomesta mistään? :/
  5. I

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Eveli90, täällä ihan sama homma! Illalla vatsa on jalkapallon kokoinen ja aamulla taas kuin ei mitään. Hämmentävää!! Iltapäivisin on kyllä sellainen turvotus jo päällä, että tätä ei enää kauaa salailla. Toi menkkamainen kipuilukin on tältä päivää tuttua! Alavatsaa jomottelee ja särky heijastuu...
  6. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täälläkin jo kahdet mammafarkut kaapissa.alkuviikosta oli niin tukala olo, että oli pakko ostaa ja testata. Nyt on paljon parempi! Eikä kukaan ulkopuolinen huomaa, et mulla on jo semmoset. :) Vaavin vaatteitaan on tullut jo kirpparilta haalittua. Isompia juttuja sitten myöhemmin. Ultraan...
  7. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Onnea teille kamno!! :love: Voin kuvitella, että teillä ei ole ollut tänään helppoa salailla uutista! Täällä on alkanut uusi oire.. Alapään vihlominen/viiltely. Kuin joku viiltelis kohdunsuuta puukolla. :unsure:
  8. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Kaikki teitin oireet kuulostaa niin tutuilta!! Huono olo on läsnä ihan jokaisena vuorokauden aikana. Töissä yritän pärjätä pahoinvointirannekkeiden avulla, jotta en ihan vielä paljastuisi. Illalla ja yöllä huono olo on pahimmillaan. Nälkä piinaa vähintäänkin kolmen tunnin välein. Miten voi olla...
  9. I

    vieläkö iltatähti

    Kiitos Aivotar! Hyvää tänne. Viikkoja vissiin nyt 7+0. Vähän vuotoja ollut, mutta neuvolassa tuumas, että ei hätää. Varhaisultraan 29.8. ja ekaan neuvolaan 31.8. :love: Jos ultran jälkeen saatas mieskin mukaan odotukseen, kun nyt ei juuri ole osannut asiaan reagoida. Jännittää kuulemma vaan kovin.
  10. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täälläkin kärsitään edelleen vuodoista. Aiemmissa ei ole tällaista ollut. Välillä ruskeaa, välillä kirkasta. Neuvolassa pitivät "normaalina", kun sinne eilen soitin. Ei kuulemma ole syytä huoleen, jos ei tule kerralla reilusti eikä ole kovia kipuja. En siis saanut puhuttua itseeni ainakaan tästä...
  11. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Hassu kysymys, mutta kytätäänkö teitä lähipiirissä? Mä olen nyt tän viikon aikana törmännyt siihen, että pienellä paikkakunnallamme mun juorutaan olevan raskaana, kun en nykyään enää juo mitään. Sakki kyttäämällä kyttää, onko esim. illanistujaisissa lasissa mehua vai prosentteja.. Ja kasvaako...
  12. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täällä masennellaan.. Usein ennen rakkauttaan käynyt niin, että olen vuotanut peiton heiluttelun jälkeen verta, jos mies on tullut takaa. Ilman, että menkkoja on ollut lähelläkään. Tänään sama juttu, mutta nyt tietty asia hirvittää, kun tuo pieni on matkassa. (n) Ei kai auta, kun katsoa...
  13. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Maisa93, suuri halaus sinulle :unsure:
  14. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Juuri, kun täällä huutelin, että aamupala kahveineen maistuu niin hienosti, niin eipä maistunut tänä aamuna. Ei voi ajatellakaan kahvia! :sick: Ehkä vähän päivemmällä. :) Eli ensimmäinen aamu, kun on huono olo.
  15. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Miten teidän miehet ovat suhtautuneet plussaukseen? Mä tunnen olevani odotuksen kanssa vielä ihan yksin vaikka molemmat tätä toivottiinkin tietty. Ymmärrän, että miehellä ottaa aikaa enemmän kun tämä on hänen ensimmäinen lapsensa. Itelle kun on jo neljäs, on helpompi suhtautua. Enkä minäkään...
  16. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Ai se Kela juttu menee niin.. Tarviiko sillon olla joku lähete varhaisultraan että sen korvauksen saa? Mulla kun on taustalla kaikenlaista, saa gyne kyllä perusteltua käyntini Kelaan, jos vain "haluaa". Mä pystyn aamuisin vielä syömään normaalisti ja juomaan vielä kahvinkin. Tosin oon nyt...
  17. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mua alkoi nyt arveluttaa, kun varasin sen varhaisultran. Viikkoja on sillon sitten 8+6. Kelan sivuilla puhuttiin korvattavuudesta vasta viikolta 10 alkaen. Terveystalon ajanvaraaja kyllä sanoi, että saan Kelan vähennyksen käynnistä, mutta saanko, kun meen jo noin aikaisin? Sanokaas kokeneemmat...
  18. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulle vois muuten lisätä vielä synnärin: Tays Me varattiin aika tän kuun loppuun sekä varhaisultraan että neuvolaan. Mies on sillon vielä lomalla, niin pääsee ainakin mukaan. Reissuhommaa kun tekee, ei taas tiedä, miten np-ultrat ym ajoittuu.. Saa samalla toivottavasti mielenrauhaa, kun nyt...
  19. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Uskaltaisinkohan joukkoon jo minäkin? Vähän epävarma olo, kun oireita ei isommin vielä ole, mutta testi kyllä tuumas, että raskaana ollaan. :love: Listalle: Ikuinen laihduttaja/34/4.4./4.lapsi
  20. I

    vieläkö iltatähti

    Toimiikohan linkki: http://aijaa.com/k5jHoT Yllä ja alla melko haaleat +, Ei juuri kuvaan näy, mutta tuo keskimmäinen. :love: Epätodellinen olo!!:rolleyes: Piti heti soittaa miehelle reissun päälle. Ei oikein osannut kommentoida.. Tietenkään. Mutta uskon olevan yhtä :love: kuin minäkin. Nyt...

Yhteistyössä