Hakutulokset

  1. Bruschetta

    Etanapostia/Kortteja/Sähköpostia :)

    Mulle voi myös laittaa postia tulemaan Aquasun.1@wippies.fi
  2. Bruschetta

    Etanapostia!

    Hei Olisi kiva saada pitkäaikainen kirjeystävä, joka tykkäisi kirjoitella puolipitkiä kuin pitkiäkin kirjeitä. Itselläni on kaksi poikaa 4v ja 7v, lisäksi tietysti mies ja kohta 10v koira. Harrastan koiran kanssa ulkoilua, piirtämistä, kirjeenvaihtoa, muksujen kanssa touhuamista ja...
  3. Bruschetta

    Laitetaanko etanapostia liikkeelle?

    Hei! Olen kahden pojan äiti etelä-savosta ja haluaisin mukavia kirjekamuja jotka eivät jätä kirjoittelua kesken. Sydäntäni lähellä ovat: lapseni, eläimet (koira), ruoka- ja leivonta, luonto ja valokuvaaminen omaksi iloksi. Laitathhan minulle yv.tulemaan, niin vaihdetaan osoitteemme. =)
  4. Bruschetta

    Kivien maalaaminen

    "ää": Poikani on kyllä jo iso, mutta hänellä on lievä kehitysvamma, joten pitää olla apuna paljonkin. Hän ei jaksa keskittyä itsekseen ja kaipaa avustusta ja seuraa tekemisiinsä. Ja poika halusi tehdä nimenomaan leppisperheen, ei vain yhtä leppistä! Kiitos muille, kivoja linkkejä ym aiheita...
  5. Bruschetta

    Kivien maalaaminen

    Olen vanhemman (6v) poikamme kanssa innostuneet kivien maalaamisesta. Meillä on tällä hetkellä 6kpl leppäkerttuja maalattuina, mutta nyt olisi sitten tarkoitus maalata muitakin hahmoja, esim: norpan naama ym. Olisiko kellään hyvää vinkkiä tähän norpan ym naamojen maalaamiseen, olisi kiva...
  6. Bruschetta

    JALKAPALLOKAKUN OHJE!!!

    Meidän pojat haluaa syntymäpäiväksi jalkapallokakun ja mietin kanssa itse, miten saisin hyvin tehtyä sen jaliksen, se tulis tavallaan pyöreän tai neliön mallisen kakun päälle. Netistä koitin niitä bongailla, mutta jostain syystä monessa ei ollut ohjetta. Mitä elintarvikeväriä kannattaa...
  7. Bruschetta

    LINTUKIRPUT

    Eilen illalla huomasin, että nuorimmainen poikani raapi itseään jonkin verran sieltä sun täältä. Yöllä sitten raapiminen kiihtyi ja poika rupesi jo kitiämään sängyssään, kun sai koko ajan raapia. Voisiko olla mahdollista, että lintukirppuja olisi vielä syyskuussakin? Näpyt pojalle on...
  8. Bruschetta

    Isokokoinen 2vuotias

    2v 93,7cm ja 14.400g poika!
  9. Bruschetta

    R.O.C.S älytahna mainos!

    Tuo on totta, että älytahna mainoksen linkissä piileskelee Troijalainen virus. Koitin itsekkin sinne mennä osallistumaan kilpailuun, mutta onneksi kone herjasi heti viruksesta! :attn:
  10. Bruschetta

    Kirjeystäviä

    Kiitos kaikille jo vastanneille. Ja muut, enään en tarvitse lisää kirjekamuja, tällä kertaa kirjekamu kiintiö on täynnä!
  11. Bruschetta

    Kirjeystäviä

    Olen 30vuotias naimisissa oleva nainen. Perheeseeni kuuluu lisäkseni aviomies, kaksi poikaa ja koira.
  12. Bruschetta

    Kirjeystäviä

    Etsin pitkä aikaisia kirjeystäviä, jotka jaksavat kirjoitella niin lapsista, eläimistä ja kaikesta muusta mahdollisesta. Tykkään itse kirjoitella lyhyitä kuin pitkiäkin kirjeitä. Samalla voisin vaihtaa kirjepapereita ja kuoria, keräilen niitä innolla. Itselläni on kaksi poikaa vm-04 ja...
  13. Bruschetta

    Mitä ruokaa teillä koirat syö?

    Meillä koira syö pääsääntöisesti pedigreetä, mutta saa myös kotiruokaa aina kun pojilta jää tähteitä.
  14. Bruschetta

    Suosittele MATKARATTAAT , joissa pitkä lapsi mahtuu nukkumaan

    Meillä on Graco mosaicit ja niissä pystyy aika hyvin nukkumaan pitkä lapsi. Selkänojan saa alas, mutta jalat roikkuu ulkopuolella. Meidän pitkää poikaa se ei ole haitannut ja nukkuu todella makeasti rattaissa, kun niihin nukahtaa. =)
  15. Bruschetta

    Pojan 2v kakku idoita/ohjeita

    Anuaanua on oikeassa. Blogeja on paljon ja paljon erilaisten kakkujen kuvia ohjeineen.
  16. Bruschetta

    Nyt kokkaamaan kerho kaipaa

    Kerho löytyy täältä: Mene etusivulle ja klikkaa siellä kerhot linkkiä. (on punaisella pohjalla ja lukee kerhot.) Hae haulla Bruschetta, niin löytyy kaikki kerhot, jotka ovat nimelläni, sieltä pitäisi myös löytyä kerho nimeltä Nyt kokkaamaan. Tervetuloa kaikki ja jos kerhossa ei näy mitään...
  17. Bruschetta

    Nyt kokkaamaan kerho kaipaa

    Kerhoon ei ole salasanaa, sinne on kaikille vapaa pääsy, sen kun laittaa hakemuksen! :wave:
  18. Bruschetta

    Toukovauvat 2007

    Toukomasut kerho ei ole enään käytössä, vaikka kerho vielä löytyykin kehojen sivuilta. Nykyinen kerho on touko taaperot 2007, mutta jäseneksi pääseminen edellyttää paljon mukana kirjoituksissa olemista, eli jos olet vain semmoinen joka kirjoittaa muuman rivin todella harvoin ja olet enemmän...
  19. Bruschetta

    Miten 3,5v pois vaipoista????????????????????

    Meillä 4½vuotias poika on edelleen täysissä vaipoissa. Ollaan käyty lääkärissä ja kuulema tämä on pojille ihan normaalia, monet oppii paljon myöhemmin kuivaksi kuin toiset. Meidän pojalla on myös hieman kehitysviivettä, ei ole kumminkaan kehitysvammainen. Samoin poika on hyvin ylivilkas...
  20. Bruschetta

    Kun vauvasi oli syntynyt, unohditko kaikki kivut?

    Molemmista pojista on takana sektio ja kivut lähtivät heti puudutusaineen vaikuttaessa. Kyllä huokasinkin oikein kunnolla, kun ei tuntunut enään kipuja.

Yhteistyössä