Hakutulokset

  1. ummelwalad

    Pitääkö se lastenhoitohuone vallata ison yli 3v kanssa???

    Tämä kyllä. Varsinkin, jos kauppakeskuksesta löytyy myös ihan lastenhoitohuone tuoleineen, syöttötuoleineen ja vaipanvaihtopisteineen (useimmiten vielä erillinen vessakoppi kyseisessä tilassa). Vai eikö siellä voi imettää, jos joku isä tuleekin syöttämään taaperoaan tai vaihtamaan vaippaa...
  2. ummelwalad

    Pitääkö se lastenhoitohuone vallata ison yli 3v kanssa???

    Niin ja meillä yksikään lapsi ei vielä ole potalla tykännyt käydä (sellainen kyllä vessasta löytyy) vaan ovat itse halunneet heti pytylle. Eikä supistajiakaan ole käytetty. En silti oleta, että kaikki muut lapset tekevät samoin.
  3. ummelwalad

    Pitääkö se lastenhoitohuone vallata ison yli 3v kanssa???

    Lapsen kanssa lastenhoitohuoneeseen/invavessaan ihan ok. Harvempi varmaan kouluikäisen kanssa sinne enää menee. Minua henkilökohtaisesti ketuttaa suunnattomasti ne terveet aikuiset ihmiset, jotka tukkivat lastenhoitohuoneet/invavessat. Rattaiden kanssa ei normikoppeihin mahdu. Vaipan voin...
  4. ummelwalad

    Miten kertoa 12v vanhoille kaksosille (tyttö ja poika), että he ovat identtisiä?

    "Monozygotic twins are genetically identical (unless there has been a mutation in development) and they are the same gender. (On extremely rare occasions, an original XXY zygote may form monozygotic boy/girl twins by dropping the Y chromosome for one twin and the extra X chromosome for the...
  5. ummelwalad

    Onko se näin hankalaa aina kahden kapsen kanssa ja missä iässä mahdollisesti helpottaa?

    Suoraan sanottuna pärjääminen on asennekysymys. Mulla on kesällä 4 täyttänyt, pian 3 täyttävä ja 7 kk ikäinen. Lapset tulevat mukanani kaikkialle arkisin miehen ollessa töissä. Meillä ei ole edes autoa, joten julkisilla kuljetaan ja hyvin pärjätään. Miksi ei pärjättäisi? Vanhemmat lapset...
  6. ummelwalad

    The ketju

    :wave:
  7. ummelwalad

    The ketju

    :hug: (Tosin itku tuli, koska taas tuli todistettua, ettei ihmiset jaksa mua...)
  8. ummelwalad

    The ketju

    :'(
  9. ummelwalad

    The ketju

    Ihanaa! Kovasti onnea. :flower:
  10. ummelwalad

    The ketju

    On voinut olla eturauhassyöpäkin mutta siitä mulla ei ole tarkempaa tietoa. Näin sanotaan HUSLAB:n hcg-määrityksen tiedoissa: "Seerumin hCG-taso nousee rypäleraskaudessa, korionkarsinoomassa sekä hCG:tä tuottavien kasvainten, erityisesti munasarja- ja kiveskasvainten yhteydessä. Harvoin myös...
  11. ummelwalad

    The ketju

    Kivessyöpä ainakin antaa positiivisen r-testin.
  12. ummelwalad

    The ketju

    Älkää nyt yllyttäkö ruutista testailemaan. Positiivinen raskaustesti miehellä ei ole ihan yhtä hyvä uutinen kuin lasta toivovalla naisella.
  13. ummelwalad

    The ketju

    Mä oon testannu kaikki kolme 4-6 päivää ennen menkkojen laskettua alkamispäivää ja joka kerta on tullut haalea viiva. Kärsimätön -minäkö? :whistle: Toivottavasti Kaisulla on pieni masussa jarrusukkien kera. :)
  14. ummelwalad

    The ketju

    :laugh:
  15. ummelwalad

    The ketju

    Tai sit se keppi heiluu ennalta ehkäisevästi. Ettei sitten pikkupiru nostaisi päätään, jos se motivaatio joskus sinne eksyisi. :whistle:
  16. ummelwalad

    The ketju

    Tähän tarvittais sellanen *hakkaa kepillä päähän* -hymiö mutta saa nyt kelvata tämä: :stick:
  17. ummelwalad

    The ketju

    nöööööyyyyy! |o
  18. ummelwalad

    The ketju

    Ne on liukkaita tapauksia. :whistle:
  19. ummelwalad

    The ketju

    EEEEIIIIIII! Älä sieppaa sitä, jos siellä liikkuu. Ohjaa takaisin kotiin. :D
  20. ummelwalad

    The ketju

    Onko näkynyt motivaatiota harhailemassa eksyneen näköisenä?

Yhteistyössä