Hakutulokset

  1. P

    Toiveissa vauva 2021

    Piti tehdä testi vasta aamulla mutta täytyi jo käydäkin vessassa. Näenkö omiani vai onko jonku muunkin mielestä hailakka toinen viiva? Tämän ongelma on että ilmestyi noin minuutti testiajan ulkopuolella kun tihrustin tikkua.. https://aijaa.com/WQuZ8e
  2. P

    Toiveissa vauva 2021

    Liitynpä joukkoon jännittävään. Kp 32/27-30 menossa, normitesti tänään nega. Silti iltaisin melkein kellonlyömällä alkaa nieleskely ja huono olo. Palelua ja väsymystä ollut kohta viikon. Huomiselle ostettu herkkä testi, jännittää. Onko teillä millaisia kokemuksia myöhäisestä plussasta...
  3. P

    Voisinko sittenkin olla..

    Raskaana? En tiedä lain, tilanne ei ole se ihanteellisin raskaudelle, eikä tarkoituksenmukainen, mutta ei se maailmanloppukaan olisi. Ehkä varoen tässä vajaan 33v. iässä Hassua toivoa ja olla niin epävarma. Ja miettiä olisiko parempi herätä näihin ajatuksiin myöhemmin. Onko täällä muita...
  4. P

    Omaisuuden jako

    Miten teillä on mennyt? Onko jompi kumpi jäänyt vanhaan asuntoon asumaan? Haen erityisesti kokemuksia missä äiti jää lasten kanssa omakotitaloon, osasitteko riittävästi arvioida onko varaa jäädä ja pärjääkö taloudellisten yllätysten kanssa?
  5. P

    Leipurit; Pullan teko apuja kaivataan

    Sä teet pullas ihan kuin me tehtiin koulun leipomossa. Ja rasva lisättiin vasta kun taikinaan oli tullut sitko. Ja kahteen kertaan kohotus (ennen leipomista ja valmiit pullat pellilä).
  6. P

    Lauantain kuvaketju, mä aloitan!

    Vanhaa kuvaa yritin valokuvata uudella härvelillä. Ei ihan suju niin kuin pitäisi :whistle: Mamma91, meillä likan kans palkintona oli mm. Prinsessan hemmotteluhoitoja, vaikka hiustenlaittoa, kynsien maalausta jne.
  7. P

    Pimulla päivällä 37,6; voiko viedä huomenna hoitoon?

    Liuta sensuroitavia sanoja. Lasta ei viedä hoitoon jos täytyy vielä kipulääkettäkin antaa! Tai jos viikon sairasteltuaan ei vieläkän ole terve. Millaisia vanhempia te oikein kuvittelette olevanne kun ei järkeä tuon vertaa löydy? :|
  8. P

    veisitkö 1,5 vuotiaalle viedä ravintolaan oman maidon nokkamukissa?

    Sit pitää varmaan mennä rossoa tasokkaampaan paikkaan jotta lapsillekin olisi kunnon ruokaa tarjolla. Me otetaan mukaan loppuannos, ei tarvi roskiin nakata hyvää pasta-ateriaa :)
  9. P

    Onko lasten hoito-ongelma tarpeeksi hyvä syy kieltäytyä työkkärin "tarjoamasta" työstä?

    Ei hitsi... Sä haet tarjottua työtä ja teet sitä jos saat paikan. Uutta ja mieluisampaa duunia voi hakea vaikka olisikin töissä. Sun cv näyttää aina paremmalta kun on näyttää tehneensä töitä. Sun nykytouhu on vain liuta tekosyitä, uusavuttomuutta ja yhteiskunnan tukien huijaamista.
  10. P

    Kotiruokaa vai einestä- kumpaa tää nyt on?

    Kotieinestä :) Ei vaan kai tuo nyt on kotiruokaa, kotona tehtyä vaikka raaka-aineet ovatkin jo esikäsiteltyjä, käsittääkseni peruna-sipulisekoituksessakaan ei pitäisi olla mitään ylimääräisiä säilöntäaineita?
  11. P

    Turvonnut ja punainen korvalehti

    Lääkärille mars. Päänalueen tulehduksia en pitkään katselisi jos miettii mihin se siitä sitten lähtee leviämään.
  12. P

    Oletko ottanut lapselle 5-luokalla uuden kielen?

    Omilla lapsilla tuo on vasta edessä, mutta itse aloitin kolmannella enkun, viidennellä ranskan, seiskalla ruotsin ja lukioiässä sitten haalin italiaa ja latinaa vielä ohelle. Nyt aikuisena espanja ja saame houkuttaa mukavasti. Mielestäni on tärkeintä että lapsi saa valita mieleisensä kielen...
  13. P

    HuOmenta !!

    Huomenta! Eihän tuolla ole kuin -30, yön saldona on käyty herättelemässä verinen mies keskeltä ajokaistaa makaamasta ja manattu kun ei pukeutumisohjeet tunne käsitettä "Suomen talvi" :headwall: Mut kohta nukkumaan :)
  14. P

    Mihin luokkaan perheesi mielestäsi kuuluu?

    Sovitaan näin :)
  15. P

    Mihin luokkaan perheesi mielestäsi kuuluu?

    Olen vakuuttunut että olemme kuninkaallisia.
  16. P

    Omakotitalo alue, oma rauha..?

    En asu tuollaisella alueella, mutta selkeästi yhtenä helpottavana tekijänä on vähemmän pihatöitä ja ei taida olla rahaa isompaan tonttiin / kaupunki ei myy isompia tontteja.
  17. P

    mitä mieltä olet tummista pitkistä hiuksista? *kuva*

    Mullakin meni, nyt vasta taisin ehkä tajuta mistä toinen osapuoli kimpaantui. Kysymyksiä oli kaksi, toinen mimmoiset hänen hiuksensa ovat ja toinen mitkä olisi vähemmän tylsät. Minä ohitin ekan ja vastasin mielessäni jälkimmäiseen. Ja tuo toinen osapuoli kai ajatteli että minä arvuuttelin hänen...
  18. P

    Mihin aikaan viet lapsesi hoitoon ja haet hoidosta ja onko hän ensimmäisiä vai viimeisiä aamulla/iltapäivällä??

    Riippuu työvuorosta. Useimmiten viedään 8:50 haetaan 15-16 Ei olla ekoja eikä viimeisiä.
  19. P

    Minkälaista unta näit viime yönä?

    En kyllä muista, mutta olen kuulemma sanonut ettei mies saa viedä matkalaukkua jonnekin ja olen ennustajamies.
  20. P

    mitä mieltä olet tummista pitkistä hiuksista? *kuva*

    No kiitos kun selvensit. Minä ajattelin heti tuon tukan vastakohtaa. Vaalea ja ohut, väkisin pitkäksi kasvatettu. En kyl tosiaan tiiä mitä susta ajatella mutta tosiaan, jatketaan omilla tahoillamme. Mukavat illanjatkot :)

Yhteistyössä