Hakutulokset

  1. P

    little pet shop pehmo pukinkontista

    Joo, sama. Päästiin kerran palvelimelle, mutten keksinyt miten hahmo liikkuu tai tekisi mitään... klikkaus ei auttanut.
  2. P

    5 v lapset!

    Mä oon aika kauan opettanut käyttämään bideetä. Eli pesee bideellä kakan jälkeen ja pyyhkii paperilla. Päiväkodissa pelkästään pyyhkii. Oon opettanut miten päin pyyhitään ja missä järjestyksessä homma tehdään (siis pyyhkimiset, vessan vedot ja käsien pesut).
  3. P

    5 v lapset!

    Meillä syyskuussa 5 v täyttänyt tyttö. Koko 104 cm ja 16 kg. Osaa kirjoittaa muutamia sanoja, lukea vähän, piirustukset monimutkaisia. Laskee oikein ainakin 20. Askartelee mielellään esim. helmitöitä tai muovailee. Syödä haarukalla ja veitsellä, pestä itse ja käydä vessassa itse...
  4. P

    Kauheen surullista mun mielestä nykylasten merkkivaatetrendi :(

    Tttöjen vaatteissa on ollut aivan nättejä perusvaatteita myös markettivaatteissa, cirafissa, lotta&lassissa. Nytkin on päällä joku lotta&lassi neule, ihan kivan näköinen valko-puna-vaal.pun-raidallinen jossa jotain kukka-applikaatiota miehustassa. Sen sijaan huomasin, että kun meillä on...
  5. P

    Kauheen surullista mun mielestä nykylasten merkkivaatetrendi :(

    Onnea vaan. Mun tytöllä oli pienenä kaikkia värejä, siis pidin myös perittyjä poikien vaatteita. Mutta kyllä se oma värimaku tuli tytölle noin 3-vuotiaana, 4-5-v ei tasan pukisi päälle jotain inhokki-väriään...
  6. P

    Kauheen surullista mun mielestä nykylasten merkkivaatetrendi :(

    Mulla on sama kokemus :laugh: Leikkipuistossa joku kysyi kitkerään ääneen "montako noita reiman pipoja teillä oikein on". Nauratti. Sanoin että vissin aika monta, kun ostin ensin väärää kokoa, huomasin että ne on isoja ja pitää olla vaihtopipokin :).
  7. P

    Kauheen surullista mun mielestä nykylasten merkkivaatetrendi :(

    No niinpä... Meidän 5-vuotiaalla tytöllä on laidasta laitaan vaatetta, tavis-ketjuvaatetta, kirpparilta, huutiksesta, nettikauppoista, alesta, vähän kalliimpia merkkivaatteita suloisessa sekamelskassa, mutta yhdenkään merkkiä hän ei tiedä itse. Hän pitää vaatteita kauniina värien/kuvien...
  8. P

    Vinkatkaa hyvä edullinen lasten suksipaketti

    Joo, en ota riskiä ettei sitten saakaan, ja tarvitaan niitä jo tämän vuoden puolella, ennen joulua.
  9. P

    Vinkatkaa hyvä edullinen lasten suksipaketti

    Hitto, ota tästä selvää... Suksien pituus | Suksien valinta | Suksilaskuri | Sukset | Laskettelu | Murtomaa | Luistelu mukaan 120 olisi kuitenkin sopiva jopa mun arvioilla mitä on pitkä ja painava 6-vuotiaana... Täytyy käydä täällä useammassa liikkeessä. Tuo missä käytiin, oli pikku paikan...
  10. P

    Vinkatkaa hyvä edullinen lasten suksipaketti

    Ok, kiitos vinkeistä! Täytyy käydä liikkeessä. Tuo Prisman setti varmaan ok. Huom, hän ei aloittele silleen ettei osaisi, vaan on jo pari talvea hiihtänyt, ja osaa hiihtää, kääntyä ihan sujuvasti jne. Entiset sukset olivat tuon pituiset ja nyt haetaan pidemmät. Laitoin entiset jo kiertoon kun...
  11. P

    Vinkatkaa hyvä edullinen lasten suksipaketti

    Miksi suosittelet niitä nnn-siteitä? Goglettelin ja luin muualta että "kun on kyseessä nuori henkilö, niin voisin suositella SNS-systeemiä,jossa on isohko "pampula" siteen aukaisusysteemiin kiinnitettynä.Kauppiaat kyllä tietävät,mistä on kyse.Tämä pampula helpottaa lapsen siteen käsittelyä...
  12. P

    Vinkatkaa hyvä edullinen lasten suksipaketti

    Onko mitään kokemuksia? Luulisin että hiihtelee niillä pari talvea, niin toivon kuitenkin suht hyvää, mutta ei mitään huippuharrastajan pakettia.
  13. P

    Vinkatkaa hyvä edullinen lasten suksipaketti

    5-vuotiaalle kevyelle tytölle? Tytön mitat olivat syyskuussa 103,5 cm ja 16,1 kg. Olen kotona mitannut että 130 cm sukset tarvitaan, sauvojen pituutta en tiedä (ehkä entiset käyvät). 29 koon monot. Ja kummat siteet, sns vai nnn? Jos on tämmöinen setti turhana varastossak-seudulla, saa...
  14. P

    Jos 4-vuotiaalla on kotonaan kaverisynttärit, niin jääkö vieraiden vanhemmat sinne kanssa?

    Jos ei tunne vanhempaa, vierailu on eka, niin musta vanhemmat aika usein jäävät hetkeksi. Itse varustauduin tähän. Tutummat pukkaavat ovesta sisään :)
  15. P

    Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

    Musta oli kivoja, ne punaruudulliset paidatkin. Ja nämä Leppis & Loppan - Mustat pojan samettihousut olisivat varmaan kivat päiväkotihousut ja kouluunkin, mukavat. Niissä kesävaatteissa ainakin oli. Mä katsoin noi kaikki läpi, kun niitä ei ollut niin satoja :). Esim. täähän käy nytkin Leppis...
  16. P

    Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

    Toinen tuntematon kauppa, johon osuin kun hain seikkailija Dora-vaatetta ANNA KITTEN - LASTENVAATTEET JA LAHJATAVARAT | Anna Kitten Ja edelleenkään en hopota enkä oo tekemisissä tuonkaan kaupan kanssa paitsi ostin just :).
  17. P

    Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

    Joo, tuota mm. katsoin ja jotain vihreääkin näin? vrt.tummansiniseen mitä näkyy tytön poikapuolisten pk-kavereiden päällä kivoja. Mä voisin ostaa tuon värisiä tytöllekin :)
  18. P

    Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

    Joo, halpoja ne eivät olleet. Ostin kyllä niitä alessa olevia kesävaatteitakin, ensi kesäksi. Osuin sinne kun hain jollain hakusanoilla "pitkä tyttöjen takki" tms.
  19. P

    Miksi lapsille on bikineitä? Ja kuka ostaa niitä lapselleen?

    Ja mulla 70-luvulla bikinit ja pikku hameita/mekkoja/toppeja/shortseja...
  20. P

    Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

    En oo, enkä missään sidoksissa tuohon kauppaan (paitsi että tilasin niitä tyttöjen vaatteita äsken). Osuin vahingossa sinne enkä muista kuulleeni/lukeneeni koskaan tuosta kaupasta. Jos mulla olisi poika, niin olisin voinut tilata noita turkooseja/vihreitä vaatteita+ mukavat farkut.

Yhteistyössä