Hakutulokset

  1. J

    Jännitysniska...

    Jeh joku pyysi vastaamaan miten testeissä kävi. Ravasin niissä sitten vuoden. Polvi lonkka selkä, olkapää, niskat, kyynärpäät 'hiukan' kulahtanu ja kiireellinen ammatin vaihto ja ilmeisesti harrastustenkin vaihto. Muut oireet olivat sitten yhteen sattumaa mutta ei ms. Nyt tarttee vaan hidastaa...
  2. J

    Kotona tympäsee

    Aloittajlle. Been there. Mietin tätä joskus ja sitä missä vika on. Testaa seuraavaa. Katsele lastasi kun se kitisee ja kuvittele se kuolleeksi. Jos tunnet pahan olon valtaavan katsele lisää ja ajtatele sitä lasta oikein tarkoin. Tunnet sydämessäsi pistoksen. Se kertoo että olet tullut sokeaksi...
  3. J

    Varattu isä,onko sinulla naisystäviä?

    En ole hankkinut, joitakin vanhoja tuttuja on fb kavereina ja jokusen sanan vahtanut yksityisviestinä. Lähinnä olen niitä kotipsykologeja joiden tykö hakeudutaan ongelmien vaivaamana. en niistä pidä meteliä, kun ovat muutenkin muiden yksityisasioita. Ei kuulu vaimolle eikä muille. Vaimon...
  4. J

    ISÄT! auttakaa!

    Alunperin minulle on sanottu etten saa lapsia jo nuorena. 4 kertaa tuon raskauden emäntä on kertonut. Ekalla kerralla sanoin että 'jaa... mitäpä tuohon sanoisin, hyvä sitten''. Olihan se outo tilanne ja oli oltu ½ vuotta kimpassa. Siinä oli jonkinlainen sekamelska mielessä ja sellainen moodin...
  5. J

    Operaatio avioseksi.

    Minä ainakin olen vaimoni kimpussa joka välissä. Flirtaan hieron suutelen ohimenen, painaudun hellan ääressä takaapäin, näykin korvia, suutelen niskaa, kaappaan syliin, tassitan sen 5 sekuntia ohimennen. Elämämme on tällaista flirttiä ollut yli 20 vuotta. Kehun, lirkutteleen, kiusaan, laitan...
  6. J

    mies laukeaa liian nopeasti

    Jos kunnolla otetaan suihin ei vuorokauteen tee mieli kuin tupakkaa. Ei kai enne seksiä kannata mehuja viedä äijästä. Toki sitä jaksaa toisen jakolmannekin kuka ties, mutta ne eivät ole yhtä intohimoisia kuin se eka, Se ennenaikainen usein harmittaa kaikkein enitenmiestä ja usein myös syö...
  7. J

    Lääppivät naiset

    Haha. Onneksi ei ole pipo kireällä, joten jos joku lääppii niin lääppiköön, kunhan ei raiskaa. Eukko suuttuisi siitä. Onhan noita monemoisia persiin puistelijoita ollut. Eipä minussa muuta hyvää olekaan, joten hyvä ku kelpaa.
  8. J

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    En viitsi kahlata koko ketjua läpi. Joten omat ajatukset ja mitä keskustellut. 4 lapsen isänä ja yhden 4 lapsen yh-äidin ystävänä voisin sanoa, että ei se mahdotonta ole. Ainakaan minulle olisi. Kumminkin tiivissä perheessä olleena tiedän, että se ulkopuolisena olon vaara on hyvin suuri. Olo...
  9. J

    Jännitysniska...

    Tervehdys kaikille vaivaisille! Lueskelin tämän topicin läpi uteliaisuuttani, kun on ollut kaikenlaista vaivaa. Yleensä en näitä lueskele. Laitoin kaikki oireeni ensin paperille ja sitten vasta aloin lukemaan, kun ihmiselle on tapana tulla oireita sitä mukaan kuin lukee. Oireet sopivat...

Yhteistyössä