Hakutulokset

  1. Panacea

    Luetelkaa tiskikoneita, joissa on lyhyet pesuohjelmat!

    Meille tuli uusi tiskikone (Bosch SilencePlus), jossa on aivan tolkuttoman pitkät pesuajat, perus-automaattiohjelma 2 h 45 min ja ekopesu 3 h 40 min. Eipä noista Vario Speedillä puolittamallakaan kovin vauhdikkaita saa... Väliaikaiskämpässä vuokralla asutaan, joten ei päästy itse valitsemaan...
  2. Panacea

    Matkailuvaunun tai -auton vuokraus, kokemuksia?

    Kuinka moni on vuokrannut matkailuauton tai matkailuvaunun perheen reissua varten? Olitteko tyytyväisiä ratkaisuun, miten reissu meni, mitä vuokraus maksoi jne? Ja saa toki kertoa missä kävitte :) Meillä EHKÄ suunnitteilla kuusihenkisen perheen lomareissu, suuntana Häme ja/tai Keski-Suomi...
  3. Panacea

    Kauanko kesti päästä maitoaltistukseen?

    Maitoallergikkojen vanhemmat, kauanko odotitte pääsyä altistukseen? Tehtiinkö julkisella puolella vai privaatissa? Meillä on ylihuomenna lastenallergologin vastaanotto, sieltä lääkärin arvion mukaan sitten mahd. lähete altistuskokeeseen. Tuolla privaattipuolella (ainakaan tällä...
  4. Panacea

    Disneyn Hiidenpata ja ikärajat

    I'm baffled... Muistan kun Hiidenpata tuli leffateatteriin perähikiällä, sen ikäraja oli silloin muistini mukaan K11/8. (Olisin iän puolesta päässyt sitä katsomaan mutta äiti ei päästänyt, katkeroiduin pahasti...) No, nyt ostin samaisen leffan DVD:nä ja kas vain, ikärajana komeileekin KOLME...
  5. Panacea

    Suurperheelliset, mistä saatte lastenhoitoapua?

    Kertokaahan te, joilla on neljä lasta tai enemmän, miten järjestätte lastenhoidon silloin jos tai kun molemmilla vanhemmilla on menoa? Tai onko teillä ylipäätään esim. kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa? Hoitavatko sukulaiset, onko teillä vakihoitaja, tilaatteko MLL:sta tms? Tuleeko hoitaja...
  6. Panacea

    Oletko synnyttänyt/ yrittänyt synnyttää yli nelikiloisen lapsen alateitse?

    No niin, käsi pystyyn kaikki, jotka ovat synnyttäneet tai yrittäneet synnyttää yli neljä kiloa painavan vauvan alakautta. Miten synnytys alkoi, miten eteni, onnistuiko alakautta ja/tai tuliko toimenpiteitä tai komplikaatioita sinulle tai lapselle? Mulla nyt rv 40+3 ja lapsi arvioitiin karvan...
  7. Panacea

    Niiaus vai kumarrus?

    Tuli tuosta kättelyketjusta mieleen: opetatteko tyttärenne niiaamaan? Minä en ajatellut opettaa. Mielestäni on aika hölmöä opettaa tervehtimistapa, joka "sopii pikkutytöille" ja josta sitten jonkin määrittelemättömän iän puitteissa pitäisi älytä luopua, koska aikuiset naiset eivät...
  8. Panacea

    Naistenklinikalla suunnitellussa sektiossa olleet, kysymyksiä teille!

    Saitko vauvan syliin heti leikkaussalissa? Pääsitkö imettämään leikkaussalissa? Saitko vauvan vierihoitoon heräämössä? Kuinka kauan olit osastolla ennen kotiin pääsyä? Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata, yritän koota ns. tilastoa avuksi, pitäisi päättää menenkö NKL:lle vai...
  9. Panacea

    Kokemuksia kielikylpypäiväkodeista?

    Ovatko/ olivatko lapsesi kielikylpypäiväkodissa? Mikä kieli ja minkä ikäisenä aloittivat? Tuliko aloittaessa sopeutumisongelmia tms? Oletko ollut tyytyväinen päiväkoti- ja kielivalintaan? Arvotaan tässä kolmen kielikylpypäiväkodin ja kahden kielen välillä, neljäntenä vaihtoehtona nykyinen...
  10. Panacea

    Mä en oo koskaan -ketju

    Mitä sellaista et ole koskaan tehnyt, mitä kuvittelet useimpien tuttaviesi (tai palstalaisten) tehneen? Mä en oo koskaan - polttanut tupakkaa - juonut tequilaa (muistaakseni :)) - ollut Facebookissa - rei'ittänyt korviani - maistanut lipeäkalaa - käynyt Kanarian saarilla
  11. Panacea

    Mistä kaunis äitiysuimapuku?

    On tää nyt niin vaikeeta... LA on syyskuussa eli jos kesä on samaa luokkaa kuin viime kesä, pitäis lasten kanssa pystyä heilumaan uikkareissa ja maha on silloin jo suht massiivinen. Tavan bikineissä heiluin viime kesänä edellisen mahan kanssa mutta oli vähän turhan naku olo kun näytin ihan...
  12. Panacea

    Muistaako joku mörkölaulun sanat?

    Kyseessä on siis tämä mörköoopperan laulu, joka on soinut mun päässä koko aamun: Mörköpä tahtoi lumiukon laittaa parkkipaikan päälle juu hei kikkara käkkärä lumiukon laittaa parkkipaikan päälle juu Tuon lisäksi muistan nämä: Poliisi se sanoi että ala siitä mennä ukkosi kanssa jäälle...
  13. Panacea

    Vastenmielisin tai hirvein lastenohjelma?

    Mikä on teidän mielestänne telkkarin ällöintä antia lapsille? Mun inhokit top 3: 1) Mimi ja Kuku Words fail me. Tuntuu, kuin koko ohjelma olisi tehty vitsinä Ylen pikkujouluihin ja tarjottu sitten läpällä Pikku Kakkoseen... 2) Touhukkaat Ikävä kyllä meidän lapset tykkää tästä...
  14. Panacea

    Miltä vohvelinen kakkukuva maistuu?

    Niin, maistuuko nuo pahalta vai ylipäätään miltään? Olisi kiva laittaa kakkuun kuva, mutta en nyt viitsisi hyvän kakun makua pilata jollain pahviaromilla...

Yhteistyössä