Hakutulokset

  1. P

    pakko oli tulla katsomaan että onko täällä tuttuja ollenkaan :)

    paljastahan entinen nikkisi B)
  2. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    heippa piiiitkästä aikaa mitäpä tänne kuuluu? mulla on ihan jäänyt täällä käynti, on muka niin kiire aina :D no, onhan kolmen kanssa kyllä tohinaa- kiireestä ei niin aina voi puhua. tänne kai eksyin vähän vauvakuumeen kourissa. tai ei mulla niin paha mutta miehellä on vauvakuume ollut...
  3. P

    pakko oli tulla katsomaan että onko täällä tuttuja ollenkaan :)

    ihanan iso perhe :heart: :heart:
  4. P

    pakko oli tulla katsomaan että onko täällä tuttuja ollenkaan :)

    kiva kiva, mutta sun nikkisi on mulle aivan tuntematon :saint:
  5. P

    pakko oli tulla katsomaan että onko täällä tuttuja ollenkaan :)

    sä olet mulle ainakin "tuttu". ja mieleen tuli heti että sulla oli iso perhe? vai olenko ihan väärässä :D
  6. P

    pakko oli tulla katsomaan että onko täällä tuttuja ollenkaan :)

    kotonahan mä olen lasten kanssa ollut. muka niin kiireistä aikaa viettänyt että tämä on jäänyt ihan kokonaan :whistle: raskausaikana täällä tuli pörrättyä, ei enään oikein..
  7. P

    kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

    apua. tätä mä pelkään kyllä. ei se kai auta kun kokeilla vaan ja todeta itse toimiiko vai ei. saisi kyllä toimia..
  8. P

    kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

    sitä en ole edes ajatellut :D joten se ei ole mun "ongelma" nyt. ;) ja vaikka hetken koskisikin niin onhan mulla 3 synnytystä takana ja hengissä olen pysynyt ;)
  9. P

    kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

    kiitos. meille nämä 3 kai riittävät ainakin hetkeksi ellei lopullisesti joten jos on 2 pahasta valittava toinen niin kierukka on mentävä kai laittamaan.. :whistle:
  10. P

    kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

    mulla sama. kumit tai tää, joten kai valittava tämä.. :whistle:
  11. P

    kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

    sellaisen olisin kaiketi menossa hakemaan ja kokemuksia kaivataan siitä? toimiko niin kuin luvattiin? tuliko jatkuvaa tiputteluvuotoa tms? ja tärkein kai, et kai ole tullut sen kanssa raskaaksi :D :D
  12. P

    ville pusan vaimo jenni toivonen on kuollut.. tuli ihan kylmät väreet!

    voisi jotain syöpää kuvitella. turha kai arvuutella kuitenkaan.. :'(
  13. P

    ville pusan vaimo jenni toivonen on kuollut.. tuli ihan kylmät väreet!

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1577633 aika hurjaa. nuori ihminen ja vieläpä pienen lapsen äiti ja miehensä vaimo. ollaan samaa koulua käyty joten siksikin kai tuntuu aika pahalta ymmärtää miten näin voi käydä. toivottavasti ihmiset tajuavat antaa pusalle suruaikaa...
  14. P

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    heippa pitkästä aikaa.. :wave: oltiin viime viikolla millan 4kk neuvolassa ja tämä tuhti neiti sai hyvät mitat korttiinsa :whistle: painoa tällä "sirolla" rakkaus pakkauksella oli siis 4kk neuvolassa 8680g ja 67cm (syntymämitat 3665g ja 52cm) eli kasvanut on hurjasti. :heart: soseita...
  15. P

    G:millä viikoilla lapset syntyneet

    1. 36+ 2. laskettuna eli 40+0 3. 38+4 kaikki käynnistetty!!
  16. P

    onko kukaan hoitanut kotihoidontuen aikana toisen lasta kotonaan?

    hoitojakso olisi 4-5kk kunnes palaan itse töihin ja omani menevät tarhaan ja tämä hoitolapsi myös tarhaan.. tuntuu hullulta että joutuisi maksamaan veroa onnettomasta summasta kun muutenkin kotihoidontuen suuruus on per.seestä :kieh:
  17. P

    Lupasin ukolle seksiä 3kk:n tauon jälkeen. Lähti pikavauhtia laittaan lasta nukkumaan :D

    ihana kuulla/lukea ettei ole ainoa "pihtaaja" :kieh: mä en edes kehtaa sanoa milloin täällä sitä elämää ollut, enään ei edes ahdista itseä tämä- miestä senkin edestä :ashamed: pian 4kk ikäistä vauvaa imetän edelleen ja halut aivan hukassa. siis täysin. ei paljon naurata kyllä.. :/
  18. P

    onko kukaan hoitanut kotihoidontuen aikana toisen lasta kotonaan?

    kiitos. vastaus olisi siis hyvínkin löytynyt kelan sivuilta- hyvä minä B)

Yhteistyössä