Hakutulokset

  1. V

    Maaliskuiset 2020

    Moikka! Täällä yksi pari viikkoa sitten plussannut. Meillä on ennestään 2vuotias tytär ja tammikuussa koimme kohtukuoleman. Raskaus jännittää kovasti historian takia, mutta toisaalta olen yllättävän rauhallisin mielin. Tänään on ensimmäinen neuvola. Pahoinvointi on tullut näemmä jäädäkseen...
  2. V

    Toukokuiset 2019

    Hei onpa hauskaa, että löytyy samalta suunnalta odottajia! Voidaan vaatia kimppahuone synnäriltä Mulla on alkanu tulla tosi ällöjä olotiloja, syvää väsymysyä ja kauheita painajaisia mm. Kaksosista. Jotenkin muistelen, että esikoiselta näin samoilla viikoilla ihan hulluja unia.
  3. V

    Toukokuiset 2019

    Heippa kaikille! Olen viikon vähän tuuminut taustalta, uskaltaisikohan sitä jo liittyä joukkoon. Meillä napsahti viimeviikolla "ylläri" plussa testiin ja nyt ihmetellään 1,1v neidin ja iskän kanssa, että jahas 22-27.5 kierrosta riippuen olisi meille tulossa pikkuinen. Pikkuhiljaa on alkanut...
  4. V

    Elokuu 2017

    Heippa! Täällä tehty eilen testi, tai oikeastaan kaksi. Ja taisin tehdä tänäänkin yhden.. Nyt sitten pitäisi uskoa tuota tulosta ja vaikka aika uskomattomaltahan se tuntuu! Väsymys on aivan valtava ja mielialojen heittely, mies sanoi, että olisi ilman testiäkin jo tiennyt jos olisi älynnyt...

Yhteistyössä