Hakutulokset

  1. V

    40+ so what wol.13

    ONNEA IIDA-Karoliina ! Mahtavat uutiset, ja terveisiä vanhoille tutuille jos minut joku muistaa, mur-mur ja kumppanit, vauvani ei ole enää mikään vauva vaan kohta kolmevuotias ihana uhmaikäinen riiviö=)
  2. V

    Hepatiittirokotus

    Minkälaisia kokemuksia hepatiittirokotuksista pikkulapselle? Tuliko reaktioita ja minkä rokotteen valitsit/ mitä suunnilleen maksoi?
  3. V

    Äidit 40+

    Hei, meidän ketju on jäänyt aivan unholaan, johtuuko siitä että vauvat on kasvaneet taaperoiksi, ja tämä palsta on alle vuoden ikäisille, en tiedä, nostan kuitenkin tätä kun vielä sentään löysin. Itse olen aika vähän koneella, yksinkertaisesti rakas taaperoni on riiviö eikä anna rauhaa, tahtoo...
  4. V

    Äidit 40+

    Oivikilla siro pikku neiti siellä. Hemoglobiini oli pojalla viimeksi 137 joten on tilanne parantunut. Ei ilmeisesti ole allerginen millekään, ainakaan testeissä ja kokeissa ei löytynyt mitään allergiaan viittaavaa. Annan kuitenkin edelleen laktoositonta maitoa, se vaan jotenkin sopii...
  5. V

    Äidit 40+

    Hyvää UUTTA VUOTTA 2012 kaikille !! Oivikin tyttärelle 1-vuotis onnittelut, minkä kokoinen pikkuneiti on nyt? Rasittava unirytmi, vie äidistä mehut, nukkuuko päivällä liikaa vai onko vaan innoissaan uusista asioista, hampaatkin voi valvottaa ja moni muu syy. Puhuttiin joulun aikana sukumme...
  6. V

    Äidit 40+

    Hei, Onnea Minnille uudesta raskaudesta, onko muuten muilla haaveenaa vielä lisää vauvoja? Minulla ei, kolme on hyvä luku ja ei ole miestäkään, nyt on hyvä näin. Palsta meinaa vähän kuivua kokoon, päivittääkö tätä kukaan, lista ei ole ollenkaan ajantasalla..... Joulunodotusta myös teille...
  7. V

    Äidit 40+

    Jänniä nuo hammasjutut, jotkut vauvat kuulemma mutustaa pelkillä ikenillä vaikka mitä, ja joitakin yököttää helposti pienetkin palat, meillä oli tommosta että pitkään syötin 5 kk ja 8 kk soseita, kun oli vain vähän hampaita vaikka ikää enemmän.Nyt kun ikää on kohta jo 1v 3 kk (viikon päästä)...
  8. V

    Äidit 40+

    joo ei, ellei sitten jonakin päivänä jos nuoren miehen kengän koko tulee olemaan vaikka 47-48, niitä voi olla vaikeaa löytää.....kunpa olisi vaan joku 45 aikuisena. Ihanaa muuten miten paljon tuo lapsi ymmärtää puhetta, hän hämmästyttää minua joka päivä sillä miten paljon hän ymmärtää mitä...
  9. V

    Äidit 40+

    sama täällä, en ota enkä ole koskaan ottanutkaan influenssarokotusta, eikä sitä ole tuputettu. En ottanut sikapiikkiäkään, en itselleni enkä teineille, ja siitä olen nykyään iloinen, kuultuani kaikki seuraamukset. En ole muuten mikään "villi" näissä asioissa, kaikki rokotusohjelman mukaiset...
  10. V

    Äidit 40+

    nostan tätä vähän ettei ihan kadota jonnekkin, ja toivotan kaikille hyvää pyhää !!!!
  11. V

    Äidit 40+

    samoin meillä vaipanvaihto yhtä taistelua, kun heti kääntyy ja on lähdössä karkuun, ei millään olisi aloillaan, pitäis ehkä munkin kokeilla housuvaippoja, inhoaa kyllä nyt pukemistakin että ei välttämättä suju housuvaippakaan kun ei anna housujakaan pukea ilman vääntöä ja taistelua. Ikää nyt...
  12. V

    Äidit 40+

    Hei Pinkki pitkästä aikaa, ihan samoin olet imetyksen kanssa menetellyt kuin minäkin, ja yhtä kauan eli noin 13 kk, oli pehmeä lasku lopettaa vähitellen ja se ihan totaalinen lopetus meni kivuttomasti, ei yhtään poika kaivannut "niitä" ja juo reippaasti nokkamukista ja pillijuomia . Mulla alkoi...
  13. V

    Äidit 40+

    Minnekähän ne kaikki muut on menneet? Minnekähän Tete meidän pitäisi mennä, kun tämä palsta on 0-12 kk ja minunkin lapseni on jo 13 kk , ollaanko jo yli-ikäisiä?
  14. V

    Äidit 40+

    Oivikki, sama täällä , minä lopetin myös imetyksen tasan kuukausi sitten , ja lattiakaivosta ja lavuaarista saa hiuksia kerätä suihkun jälkeen, varsinkin kun märkänä kampaa vessan peilin edessä oikein putoilee lavuaariin hiuksia, ostin hiusvitamiiniakin jo josko auttais vähän, hormoneista kai se...
  15. V

    Äidit 40+

    Tetellä on sana hallussa, vaikea paremmaksi laittaa:D
  16. V

    Äidit 40+

    Hui, pelottavan kuuloista tuo hengitysvaikeus, toivottavasti ei tule uudelleen enää. Saa nukkua ja kuunnella , rasittavaa kun joutuu olemaan huolissaan, voimia sulle. Minäkään en ole Facebookissa, enkä aio mennäkään, olen sitten kalkkis tai erilainen mutta ei ole mun juttu. Niin sitä...
  17. V

    Äidit 40+

    kiitos tete, luin ja vastasin.... Mitäs mieltä muut olette tästä vauvanruoka kohusta? Onks täällä palstalla ketään huhuu?????
  18. V

    Äidit 40+

    Oivikki, päiväunet on haasteellisia meilläkin, en haluaisi stressata mutta vähän pakko kun jos unet ei onnistu oikeaan aikaan niin sitten kukkuu ja heiluu poika puoleen yöhön, ja sitä en oikein tahdo jaksaa, kun ei edes illalla jää pientä omaa hetkeä ja rauhaa ennen nukkumaan menoa. Jos saan...
  19. V

    Äidit 40+

    Onnea Teten pikkuneidille, joko oli neuvola ? Se oli aika kurjaa kun 3 piikkiä kerralla, vaihtelee kai paikkakunnittain annetaanko niin montaa vai ei. Minulla ei olekaan "vauvaa " enää, vaan pikkumies joka kävelee, ja näyttää isolta pojalta kun hänen kiharapehkonsa on parturoitu nyt ihan...
  20. V

    Äidit 40+

    Kiva kuulla Oivikin kuulumiset pitkästä aikaa......ehdin tosiaan jo kaipailla....Te-te puhuu asiaa, sitä vaan jotenkin pelkää paljastuvansa jos liikaa kertoo, odottajien puolella ja varsinkin vauvakuumepuolella kyllä oli tosi intensiivistä keskustelua.

Yhteistyössä