Hakutulokset

  1. BitchAl

    Mitäs mieltä olette tästä kihlasormuksesta? *kuva*

    Hauska sormus. Tuntosarvet puuttuu tosin.
  2. BitchAl

    Synnytyksen käynnistyminen kun vauva ei ole kiinnittynyt?

    Täällä kans yksi joka ponnisti seisaallaan puolitoista tuntia, että sai vauvan kanavaan. Sitten alkoi vasta se synnytysponnistus. Kipu oli aivan järkyttävä ja se alkuponnistus oli paaaaaljon raskaampaan kuin synnytysponnistus. Oli aivan poikki ja tuskissani. Ei ikinä enää!
  3. BitchAl

    Koiramme ja anoppimme...

    Ap, olet ollut ilmeisesti tietoinen siitä, että anopilla on ollut tapana syöttää kaikkia koiria ähkyyn asti....? Eikö se ole myös vähän vastuutonta viedä koira huonolle hoitajalle, vaikka kuinka olisi anoppi?
  4. BitchAl

    ilmoitin ajoissa lapsen kaverin äidille että meidän pojalla on laktoosi-intoleranssi...

    Meillä on koko perhe aika rajusti allerginen ja omiin juhliimme saan vääntää aika monet herkut, että kaikille löytyy. Siitä huolimatta huomioin kaikkien vieraiden allergiat ja rajoitteet, vaikka ne olisivat eri kuin meillä. Mä pakkaan yleensä aina mukaan kassiin lapsille omia herkkuja...
  5. BitchAl

    Juoko teillä lapset miten usein limpparia ja syö sipsejä ? Entä miten usein syövät karkkia ?

    Ei limua, ei sipsejä. Karkkia menee yksi tikkari viikossa. Lapset 2 ja 4.
  6. BitchAl

    Kun lapsi ei syö hoidossa!

    Et tietenkään voi vaatia. Ei sellaisista määrärahoista Danoninoja hankita. Meillä on myös lapsi joka pystyy olemaan pitkiä aikoja syömättä, jopa päiviä putkeen. Taustalla rajut allergiat ja sopivia ruoka-aineita 10. Allergiat ovat aiheuttaneet valikoivan syömättömyyden. Sitä ilmenee myös...
  7. BitchAl

    yli 4kg vauvoja synnyttäneet

    Mä oon normisti 167 cm ja 59 kg... Kakkonen painoi 4100g ja 53 cm pituutta. Ihan ok meni. Kaverini on synnyttänyt kolme lasta ja sanoi että kakkosen synnytys oli ehdottomasti vaikein ja kivuliain, vaikka vauva oli siskojaan huomattavasti pienempi (n.2kg). Ei se aina ole painosta kiinni...
  8. BitchAl

    Mulla on maailman paras mies, mutta

    Missä ihmeen tynnyrissä sä ap olet kasvanut jos kutsut tuollaista miestä maailman parhaaksi? Hänellä selvästikin on hyviäkin puolia, mutta sellaisia hyviä puolia ei olekaan joka kuittaisi noin itsekeskeisen ja vastuuttoman käytöksen. Toivottavasti jaksat ja et saa mitään kovaa jälkitautia. Ei...
  9. BitchAl

    Olenko liian ankara 2-vuotiaalle?

    Lapset on erilaisia ja reagoivat erilailla samaan kasvatukseen. Meillä on pehmeän tiukka linja ja tyttö on kiltti kuin mikä. Ja sitten on esikoinen...*huoh*... Uhmaiässä tulivat tutuksi uhmakohtaukset jotka kestivät helposti tunnin tai kaksi. Kuulostaa ap siltä että sinulla on hyvä ote...
  10. BitchAl

    Kuka on uudessa 2+ palstajulkkia?

    Tatuoitu jätkä ois kyllä oikeesti tosi kiinnostava =)
  11. BitchAl

    G: kenestä toivoisit, että olisi juttu kaksplussan "palstajulkkis"-osiossa?

    Mikä siinä madickenissa on erikoista? En oo jotenkin kiinnittänyt huomiota.
  12. BitchAl

    kaks vee poika on "nuollut" isoveljen ( 5v ) pippeliä...

    Mä oon kans sitä mieltä, että sun suhtautuminen tulee vaikuttamaan lapsen seksuaalisuuuteen aikuisena. Noi on niin herkkiä juttuja. Ei se lapsilla mene niin, että parista kerrasta uskotaan. Jotain asioita voi joutua käsittelemään sata kertaa. En myöskään usko että tuon ikäiselle tollaset...
  13. BitchAl

    Sinä, jolla vyötärönympärys on 60 cm ja lantionympärys 90 cm. Paljonko painat ja miten pitkä olet?

    Pituus 165 Paino 59 Rinnanympärys 97 Vyötärö 70 Lantio 92 Mulla on ollut tossa painossa ennen lapsia 65 vyötärö, mutta tota venynyttä nahkaa on niin vaikee saada kiinteeks. Treenaan säännöllisesti ja rinnat painaa kans aika lailla.
  14. BitchAl

    Minä olen kyllästynyt kondomeihin!

    No miten ois Nuvaring? Oon hormooneille herkkä ja pillerit ei käy, mutta tuo sopii. Eikä satu laittaminen.
  15. BitchAl

    Miten mukamas mustalaiset kasvattaa lapsia nin hyvin ettei niiltä lapsia huostaanoteta?

    Jaa-a... Mä tunnen yhden romaniperheen. Miksi niiltä pitäisi lapsi huostaanottaa? Käyvät molemmat töissä ja maksavat veroja. Rouva on opiskellutkin ja mies perus duunari. Asuvat kauniissa omakotitalossa ja viettävät kaikinpuolin säädyllistä ja kivaa elämää. Lapsi on hyvin puettu, käyttäytyy...
  16. BitchAl

    G: Muistiko miehesi sinua kukkasin tai muuten ???

    Kyllä mies jo kuuden aikaan toivotteli naisten päivää =)... Eiköhän sieltä kukkia taas tule.
  17. BitchAl

    Miehistä näkökulmaa seksikeskusteluun, vetäkää herneet nenään. Itseasiassa vaadin sitä.

    Ap ensimmäisessä postauksessa on ihan hyviä pointteja, joita naisena kannattaakin huomioida. Eniten kuitenkin kalskahtaa tuo yleistäminen ja vihaaminen. En minä halua miestä joka vihaa yhtään minkäänlaisia naisia. En myöskään liputa vihaisten ja suppeakatseisten naisten puolesta. Mieheni on...
  18. BitchAl

    Minulla on maailman vittumaisin lapsi ja inhoan häntä ylikaiken.

    Ei se kyllä noin mene... Kyllä se sun vuoros jatkuu hamaan hautaan saakka. Koen tosin niinkin, että myös isällä on vastuu osallistua. Ei lapsia kasvateta vuoroissa. Jos teet lapsia, niin kannat vastuun. Meillekin on sattunut kaksi haastavaa lasta. Toinen on sitä luonteensa puolesta ja toinen on...
  19. BitchAl

    Kaunis pieni elämä-bloggarilla on kyllä aika komea mies

    Mä en ymmärrä miksi pitää olla haukkumassa kermapersesonnaksi... Me luetaan miehen kanssa samoja ja eri kirjoja. Mies on soittaa, keskustelee, pussaa, näyttää tunteensa, pukeutuu hyvin,... En mäkään ole junteiksi muita haukkumassa, vaikka ei eläkään samalla lailla kuin me. Musta on hienoa...

Yhteistyössä