Hakutulokset

  1. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Mulla ainakin on superkuivat limakalvot ollu koko tän raskauden ajan, että nenäontelot ovat jo aivan verestävät. Aamuisin ne on liekeissä, tulee paksua verensekaista räkää ja samalla verisiä kuivis kränttyjä. Ällöttävää ja inhottavaa, oon itse myös aivan kypsä tähän raskausräkikseen. Mä olen...
  2. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Miehen kannattaisi varata lastenvalvojalle aika, tytön kirjat teille jne. niin menee alkoholistilla sormi suuhun, kun ei saa revittyä muualla asuvasta tytöstä roposia. Teille ne rahat kuuluukin, jotta tytön elatus on taattu. Todella surullinen tilanne, mutta älkää tosiaan vaan palauttako tyttöä...
  3. jemppero

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla ensimmäiset juuri ja juuri erotettavat haamut näkyivät vain hetken ja sitten hävisivät. Tätä kesti pari päivää ennen kuin tuli selkeät plussat. Sullakin vielä niiiin aikaiset dpot, että plussaksi tuo voi vielä muuttua (y)
  4. jemppero

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpot ovat sulla vielä kuitenkin niin aikaiset ja raskaushormoni tuplaantuu (yksilöllisesti) noin 1,5vrk välein, josta vain murto-osa erittyy virtaan, joten hyvältä näyttää (y)
  5. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Neljäs raskauskuukausi on 13.-16. raskausviikot. (y) Mennään 4.11. :) @Taivaanvuohi , hyvinkin todennäköistä että työergonomia vaikuttaa nyt raskauden aikana normaalia herkemmin kroppaan. Kurjaa jos jo nyt on alkanut selkävaivat :(
  6. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Rv 13 (12+0-12+6) on ensimmäisen raskauskolmanneksen vika viikko (y) Meillä on myös 12+2 nt-ultran aikaan.:)
  7. jemppero

    Toukokuiset 2020

    https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00882 Mulla siis myös aneeminen olo, oireet viittaavat alhaiseen ferritiinitasoon. Selvinnee ensi viikon perjantain labroissa. Alkuraskaudessa hemoglobiinin lasku on aika tavallista, sillä kun verimäärä kasvaa niin...
  8. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Meillä on nyt 4.10. ultra, kylläpä jännittää. :confused: Tänään ollut taas astetta enemmän pahoinvointia. Huimaus on hurjaa, mutta johtuu matalasta verenpaineesta.
  9. jemppero

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minun korvaani kuulostaa kemialliselta. Inhottava juttu, tärppionnea ensi kiertoon ❤️
  10. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Täällä kanssa hermojen kiristymistä ja suoranaista v*tutusta ilmassa. Vastapainoksi kaikki myös itkettää, ärsyttävää nieleskellä koko ajan itkua. Olin eilen niin pahalla päällä että se näkyi työharjoittelussa esimiehellekin, vaikka kuinka yritin sitä peitellä. Multa pääsi myös ärhäkkä sammakko...
  11. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Minä ymmärsin @mylittlepony90 tarkoittavan, että sitä tuntee raskauden etenevän hyvin kun on vahvoja oireitakin. Eihän se tietenkään ole tae millekään. Mutta kaikkihan sen tajuavat, että psyykkisen jaksamisen kannalta on helpompi elää oireellista kuin oireetonta raskautta, ainakin jos on...
  12. jemppero

    Toukokuiset 2020

    @kaktus- , mulla on aivovammasta johtuvaan neuropaattiseen kipuun lääkitys käytössä, toisen lopetin plussaan. Kummastakaan ei ole havaittu haittaa alku- ja keskiraskaudessa (pitää neurologin kanssa keskustella vaihtoehtoisesta lääkityksestä loppuraskautta ajatellen), mutta gyne suositteli...
  13. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Onnittelut kaikille uusille toukokuisille! :love: Kävin tiistaina ekassa aikaistetussa neuvolassa, jotta saatiin ar-ultraan lähete tehtyä. Jo eilen tuli kutsu ultraan, joka olisi 4.10. Jännää :eek::love: Vatsan turvotus on tässäkin raskaudessa alusta alkaen mukana, vaatteilla saa peitellä...
  14. jemppero

    Toukokuiset 2020

    @mimmiliina , mulla alkoi pahoinvointi samana aamuna kun tein selvän plussan, ennen plussaa jo. Lievänä kylläkin, mutta huomasin että jokin oli poikkeavaa. Ja siis tällöin oli laskurin mukaan 3+4. :) Siitä asti pahoinvointi on jatkunutkin.
  15. jemppero

    Toukokuiset 2020

    @-Brita- , tuttuja ajatuksia viivoista. Tein eilen 4+5 iltapissasta kontrolliviivaakin vahvemmat viivat (linkki alempana). Jäivät siis vikoiksi varmistustesteiksi. Sinänsä oon hyvillä mielin siitä että hormonit ovat nousussa (kuten myös oireistakin päätellen, koska pahoinvointi on jo koko...
  16. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Oon äärettömän pahoillani teidän puolestanne :cry::cry: Ainakin tiedätte nyt että raskautumisen mahdollisuus on olemassa, vaikkei se tämän hetkiseen suruun autakaan - kaikkea hyvää jatkoon. ❤️
  17. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Mitä siellä on testi näyttänyt? :) Eipä se ikä onneksi ole mikään mittari, sinun iässäsi vielä ainakaan! :LOL: Terv. Äitini sai mut 36-vuotiaana ja pikkuveljeni 38-vuotiaana, eikä hänen ikänsä ole ikinä ollut este millekään. ;)
  18. jemppero

    Toukokuiset 2020

    No voi hemmetti mikä uutinen tähän aamuun! :cry: Minä oon ymmärtäny et 3+ - 4+0 viikoilla digi näyttäisi 1-2vko, 4+ - 5+0 viikoilla 2-3vko ja sen jälkeen 3+. Näin niin kuin normaalitapauksessa, ellei hcg nouse tavallista hitaammin. Olitteko menossa ar-ultraan? Luulisin että neuvola laittaa...
  19. jemppero

    Toukokuiset 2020

    @Haavejuttu Päiväpissa varmasti vaikuttaa asiaan! Voihan myös olla, että hcg erittyy matalalla mutta viiterajoissa, onhan 18 – 7 340 kuitenkin hyvin laaja-alainen, ja vain murto-osa erittyy virtsaan. Hcg myös tuplaantuu noin joka toinen päivä, tämäkin yksilöllistä. Muoks// PC tosiaan paljon...
  20. jemppero

    Toukokuiset 2020

    Voi kurja @Elsaalviina :( Paljon tsemppiä jatkoon, puhumattakaan uusista plussatuulista! ❤️ Tervetuloa @satsuma13 ja onnittelut! :love: @Haavejuttu , mä tein maanantainaamuna yhen (toisen) ApteQ-testin, olihan se vahvistunut tosi tummaksi mutta kyllä 5+0 päivänä tekisi mieli testata ihan...

Yhteistyössä