Hakutulokset

  1. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Täällä rv 36+1 ja oon elämäni kunnossa, ei merkkiäkään synnytyksestä. Tiistaina äitipolilla lääkäri ja painoarvio :)
  2. minttu-82

    Haaveena vauva 2020

    Minäkin edelleen luen tätä ketjua ja niin toivon plussia etenkin teille @Wintersun @Haavejuttu @Helmiina1978, jotka piinailitta samaan aikaan. Täällä mennään jo rv 31+3 :love: Hurjaa vauhtia mennään...
  3. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Täällä kans hyvin voidaan, lukuunottamatta sokereita... Tai siis hyviä arvoja on jos syön pelkkää salaattia, lihaa, luonnonjogurttia, ruisleipää :) Eli tuossa tämän hetken ruokavalio... Neuvolaa ei oo ollut 7 viikkoon, joten SF mittaa en osaa sanoa. 4,5vko töitä, tuntuu ihan hullulta :love...
  4. minttu-82

    Haaveena vauva 2020

    Mulla poistettiin kierukka 12/18 ja kierto palautui heti normaaliksi. Plussan tein 04/19 ja nyt rv 25+5 :love: Aikaisemmat raskaudet alkaneet YK 1–5, joita ei edeltänyt hormonaalinen ehkäisy. Eli minulla ei ollut merkitystä.
  5. minttu-82

    Vanhemmat odottajat

    Täällä 37v, viidennen odottaja nyt rv 20+3. Alkuun stressasin ihan kaikkea! Juurikin tuon iän takia, onko vauva enää terve? Mitä kaikki sanoo, kun vielä yksi tulee? Miten jaksan taas kaiken alusta (lapset 14, 11, 8 ja 5v)? Voiko vielä kaikki mennä hyvin? Mitä töissä sanotaan? Jotenkin vaan...
  6. minttu-82

    Haaveena vauva 2020

    Huhuilin tuolta odottavista joulukuisista... Mulla teki ensimmäiset kolme testiä ihan samaa...ei tummunut ollenkaan, mutta sitten lähti tummeneen. Nyt kasassa 19+4 :love: Joten älä luovu toivosta ennen kuin vuoto alkaa, suosittelen ostaan uuden digin.
  7. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Tuo on salainen ja mahtuu :)
  8. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    @Rusakkonen Me ollaan taidettu olla siinä 40 ryhmässä? Täällä melkein kaikki taitaa olla facessa, mutta minä ainakin roikun myös täällä :D
  9. minttu-82

    Haaveena vauva 2020

    Mää roikun täällä vieläkin, rv 17+6 :ROFLMAO: Ehkä en vieläkään tajua, että oon raskaana... :ROFLMAO: Ja kovasti aina toivon, että plussia tulee erityisesti jo 2019 ketjussa kuumeilleelle ja toki muillekin :love:
  10. minttu-82

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Minäkin jouluisista kurkin sun tilannetta ja odotan aamun testiä :love: Minttu ja pikkuinen 16+5
  11. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    En määkään tunne liikkeitä ja se stressaa kyllä. Joskus jotain muka tunnen, mutta liekö vaan mahan lotinaa... viimeksi neuvolassakin terkkari sanoi, kun kuunteli sydänääniä, että nyt liikkuu, mutta en tuntenut. Tiistaina neuvolalääkäri, kunpa kaikki ois kunnossa... Minttu ja pikkuinen 16+1
  12. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Me kysytään kyllä. Ekasta ei kysytty, muilta on kysytty. Neljän pojan jälkeen hiukan on tyttöfiilis, mutta toisaalta oon valmistautunut viidenteen poikaan :D Tyttö ois ihana, mutta toisaalta en tiedä osaisiko meidän perhe tyttöä ees kasvattaa :D Joten ei oikeesti mitään väliä.
  13. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Mulla kans housut puristaneet jo rv 7 asti ja heti niskapoimu-ultran jälkeen vaihdoin mammahousuihin, enää ei todellakaan voi erehtyä... Rv 14+3...
  14. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Kolmannessa ( 4 lasta) raskaudessa oli, mutta se kävi ilmi vasta rv 31. Tosin ei kyllä ennen testattukaan. Neljännessä ei sitten ollut. Maanantaina neuvola, katsotaan sitten, mutta lukemat niin rajoilla että kyllä se ruokavaliolla menee ainakin aluksi... just kun selvis 8vko oksentamisesta ja...
  15. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Ja niinhän siinä kävi, jonka vähän arvelinkin sekä paastoarvo että 1h arvo yli viitearvon... semmosta...:(
  16. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Joo neuvolat on kyllä harventunut! Mulla oli RV 9+0 ja nyt maanantaina on RV 14+3, sitten taisikin olla 2kk taukoa... onneks välissä rakenneultra :love: Aamulla klo 7.30 sokerirasitukseen...
  17. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    @UniQuePopPy Kyllä mää ainakin täällä käyn lueskelemassa :) Mulla sama, että nyt on ”epämiellyttävä” vaihe, kun pahoinvointi loppunut ja liikkeitä ei vielä tunnu... ois jo maanantai ja neuvola, niin kuulis sydänäänet... Minttu-82 ja ”ei vielä mitään työnimeä” 13+5
  18. minttu-82

    Helmikuiset 2020

    Huutelen joulukuisista... mulla oli alussa rv 5-9 useastikin tuommoista keltaruskeeta limaa silloin tällöin, aiemmissa raskauksissa ei oo ollut ikinä. Loppui sitten ja nyt rv 12+6 :)
  19. minttu-82

    Haaveena vauva 2020

    @Päppyrä ja @Wintersun Täälläkin jännätään teidän puolesta huomista :love:
  20. minttu-82

    Joulukuiset 2019

    Me joudutaan/saadaan hankkia ihan kaikki! Oon hävittänyt kaikki kun meille ei tosiaankaan pitänyt enää tulla lisää... ennen rakenneultraa en uskalla hankkia mitään. Vaunuissa oon neuroottinen, niitä oon jo salaa ihaillut... onko kokemuksia malleista, merkeistä? Me ostettiin esikoiselle vuonna...

Yhteistyössä