Hakutulokset

  1. T

    G: Ottaisitko äitisi mukaan synnytykseen?

    otin ja ottaisin seuraavallakin kerralla, jos mies ei silloinkaan pääsisi. :)
  2. T

    PINOON pituus/paino/tavoite!

    loppusuoralla mennään lähtöpaino 113kg, nyt 61,8kg ja tavoite 60kg. Pituutta 170cm.
  3. T

    Kuinka monen mies on sitä mieltä, että äidin tekemä pulla on parasta?

    Mun mies taitaa tykätä eniten ihan itse leipomistaan pullista. :p Ja kieltämättä sen tekemät pullat on kyllä tosi namia!
  4. T

    Paljonko teillä on ollut paino loppuraskaudesta?

    Ennen raskautta painoin 113kg :ashamed: , loppu raskaudessa 110kg ja heti synnytyksen jälkeen 102kg. Nyt lapsen syntymästä 1,5v ja painan 63kg :D
  5. T

    170cm pitkät, paljonko painatte?

    170cm ja 64kg. Olen laihduttanut -49kg ja haen tässä vielä sitä omaa painoa. Varmaan siinä aika lähellä 60kg olisin tyytyväinen. Ei kyllä toisaalta haittaisi vaikken tästä enää laihtuisikaan.
  6. T

    Karppaajat, ostin nyt sitten tummaa suklaata... Kertokaapas

    Taitaa olla pandan suklaata? En kyllä tuota söis, jos karpata aikoisin. Niinkuin "Riittu" mainitsi, niin valitse sellainen suklaa, jossa kaakaota väh. 70% mielellään 85%. Ja tuo, että sokeri ainesosaluettelossa ekana kertoo, että kyseessä ei ole "kunnon" tumma suklaa vaan pelkkä sokerimössö.
  7. T

    Nimimerkin vaihtaminen

    Riittäisköhän perusteluks se, että mua suunnattomasti ärsyttää, kun toi nimimerkki katkeaa ihan hassusti tossa vastauksen vieressä...:kieh: Noh, empä kyllä taida jaksaa vaivautua ylläpidolta lupaa kyselemään. Olkoot.
  8. T

    Kauanko imellytätte perunoita laatikkoon?

    Yön yli imellytin. Kuumat perunat vaan survoin, sekaan vähän vehnäjauhoja ja ripaus sokeria ja kattila kylmälaukkuun pyyhkeeseen käärittynä. Ja ei voi imeltyä liikaa.
  9. T

    Tuntevatko vanhempanne toisensa? Siis anoppi ja appiukko ja sun vanhemmat?

    En voi sanoa, että tuntisivat. Ovat kyllä muutamaan otteeseen nähneet, mutta eivät kyläile toisillaan tmv. Ovat sen verran erilaisia (ja eri-ikäisiä) että en usko heidän koskaan tutustuvan sen paremmin.
  10. T

    Minen tykkää reissuun pakkaamisesta..

    Mä oon varmaan outo, mutta mä tykkään tosi paljon pakata ja suunitella mitä ottaa mukaan. Rakastan listojen tekemistä.:xmas: Kyllä mullakin edellään tulee sitä tavaraa liikaa, mutta oon yrittänyt takoa päähäni, että vanhemmilleni mentäessä pidemmäksikin aikaa, ei tarvi ottaa älytöntä...
  11. T

    Mitä lapsenne saa joululahjaksi - sinulta(ja mieheltäsi)? G:

    HelloKitty-pehmolelu tyttö 1v4kk
  12. T

    Minkäkokoisia kinkkuja hankitte?

    Me paistettiin viimeviikolla reilu 7-kilonen kinkku ja syötiin siitä 5-6 päivää pakkasessa on vielä muutama siivu. Joulu ollaan reissussa ja kinkun ystäviä kun ollaan niin otettiin varaslähtö.:D Meitä siis 2 aikuista ja taapero.
  13. T

    Ravintolassa lasten kanssa

    Ollan muutamaan otteeseen käyty tuon reilu 1v kanssa ravintolassa syömässä. Lounasaikaan otetaan puolikas lounas hänelle ( viimeksi kylmäsavulohikeitto ja salaattipöytä) ja listalta tilattaessa jos lastenlistalta ei löydy "kunnon ruokaa" ,niin pyydetään aikuisten listalta puolikas annos (jos ei...
  14. T

    Hitsi ku tekis mieli kokeilla tehdä piirakoita ite..*turhis*

    Onhan niitten piirakoiden teossa oma hommansa, mutta on se kyllä ihan kivaa näpertelyä. (Aattelin kohta pistää puuron piirakoita varten tulemaan:)) Eikä pulikka oo välttämätön, kaulimella tosin vähän vaikeempi saada nätin mallisia kuoria... Mä leivoin eilen pirkkalehden ohjeella sydänpullia...
  15. T

    Montako pakettia teidän muksut saa, ja minkä ikäisiä he ovat?

    Itse olen ostanut lapselle 1v5kk yhden paketin ja isopapalta, mummeilta, kummeilta ja enolta ainakin yhdet tulossa. Joten ainakin 7 pakettia tulee tyttö saamaan.:)
  16. T

    Jos tilaisit miehellesi jonkin sarjan dvd-boxin, niin mikä se olisi?

    Stargate Atlantis, Supernatural tai Battlestar Galactica.
  17. T

    Katsooko 1-vuotiaasi lastenohjelmia tv:stä?

    Meillä on telkkari ihan liikaa auki, mutta ei tuo 1v. sitä uskoakseni paljon katsele. Mainosmusiikkin tahtiin saattaa alkaa jammailla. Olen kyllä viimeaikoina yrittänyt sulkea tv:n useammin. Eräänä päivänä nimittäin ihmettelin mitä kummallisia "poseerauksia" tuo 1v4kk tekee, kunnes huomasin...
  18. T

    Jep...reilua...

    Mutta eikös tutkintoa voi sitten täydentää milloin vaan? Eli kun olet pakolliset hyväksytysti kirjoittanut, voit vielä myöhemmin kirjoittaa vaikka kuinka paljon. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin.
  19. T

    G: Paino ja kuppikoko?

    Lindexiltä jus ostin sellasta balconette mallia EllaM-malliston liivit. Ne muotoilee rintaa tosi hyvin.:)
  20. T

    G: Paino ja kuppikoko?

    65kg 75D. Mulla tosin suurin osa tosta kuppiin tungetusta tavarasta on vaan nahkaa.:kieh:

Yhteistyössä