Hakutulokset

  1. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Verkokortista: Kävin tänään verotoimistossa soitettuani ensin Kelaan. Hain muutosverokortin SOSIAALIETUUTTA varten ja veroprosentikseni tuli 14%. Siinä otettiin jo huomioon se, että palaan töihin mahdollisesti lokakuussa. Mutta sitä veroprossaa pystyy sitten vielä muuttamaan, kun selviää milloin...
  2. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Mä niin tiedän miltä teistä Sartsa ja Marakatti tuntuu! Siis kun toinen ei nuku öitä kunnolla vaan herää 1-2h välein. Vielä reilu viikko sitten meilläkin herättiin. Eka herätys oli klo 22-23 ja siitä heräs 1-2h välein aamun asti. Vaan eipä herää enää! Siirrettiin siis Topi nukkumaan omaan...
  3. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Kiva kuulla sustakin/teistäkin Tuikku! Mähän jouduin kans leikkaukseen etenemättömyyden takia, mut mulla päätös tehtiin jo saman vuorokauden aikana. Millanen sulla/muilla leikatuilla toi leikkaushaavan alue on nykyään? Onko muilla mennyt tunto siitä lähialueelta. Se on jotenkin häijyn tuntusta...
  4. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Minni täytyykin tästä mennä sitten nokkamukiostoksille :) Kävin muuten ostamassa Lastentarvikkeesta semmosen tuttipullon, missä on LUSIKKA päässä. En oo vielä testannut kyllä. Mutta siinä lukee, että sitä ei sais käyttää nesteiden, eli ei siis maidonkaan syöttämiseen. Siinä puhutaan soseista. En...
  5. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Moikka moi taas! Pakko tulla hehkuttamaan heti, kun siirrettiin eilen Topin sänky omaan huoneeseen, niin poitsu heräsi vain 2 kertaa yöllä! Tähän asti siis herännyt n. 2h välein klo 22-23 alkaen aamuun asti. Nyt voi jo itekin sanoa nukkuneensa :) Meni jo illalla 19 jälkeen nukkumaan, kun oli...
  6. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Meidän vuoden vaihde ei nyt sitten mennytkään ihan niin hyvin, kuin olin odottanut. Topi suostui syömään vain kerran pullosta, klo 1 aikaan yöllä. Heräili kyllä normaalisti 2h välein, mutta ei suostunut syömään pullosta. Aamupäivällä syötin sitten lusikalla omaa...
  7. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Heippa taas kaikille! Patience meillä on nyt jäänyt päälle tuo kakkarytmi, että kakkaa vain n. joka 3.-5. päivä. Ehkä se suolisto on nyt sit jotenkin muuttunut/kehittynyt, että on tullut tuommoinen rytmi (?) Ennen tosiaan tavaraa tuli kyllä joka päivä. Noh, meilläkään ei ole enää kauan, kun...
  8. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Heippa kaikille "tutuille" jotka muistavat minut tuolta odotuspuolelta sekä kaikille uusille tuttavuuksille! En ole tähän ketjuun vielä kirjoittanutkaan, enkä hirveästi ehtinyt lukemaankaan, mutta nyt kun tulin lukemaan niin ilokseni huomasin, että tekstiä ei ollutkaan kertynyt vielä 100 sivua...
  9. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Tässä kanssa meidänkin tiedot tänne: Elkku10.....29v....esikoinen.....4.9.....poika.....HYS
  10. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Vauvahaaveita ai en muistanutkaan, että sulla oli jo entuudestaan lapsi. No ni, nyt on koettu sitten molemmat tavat :) Onko sulla hyvin parantunut haava, vaivaako se yhtään? Mua ei vaivaa, ainoa mikä "vaivaa" on tällä hetkellä on toi järkyttävä maha mikä jäi jäljelle! Ois kaverin häät ens kuussa...
  11. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pakko oli vielä kattoa kuka tosta puhui, ettei tunne synnyttäneensä, niin vauvahaaveitahan se oli ja luin vielä synnytystarinasi, niin kyllähän säkin näköjään jouduit kunnon tuskaa tuntemaan. Miks susta sitten tuntuu siltä, ettet olis ollenkaan synnyttänyt? Itse kun en osaa ollenkaan samaistua...
  12. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Lelluriina onnea kovasti pienestä suuresta pojasta! Huh mikä tarina sulla ja itse koit sen vain positiivisena, hyvä juttu, sulla taitaa olla aika kova kipukynnys! Ite olin aivan tuskissani niistä supistuksista, en voi tajuta miten jotkut pystyy olla ilman minkäänlaista kivunlievitystä! Olipa...
  13. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Tuikku onnittelut poikavauvasta! Sun tarinas kuullosti kovin tutulta, mulla vaan alko supistuksilla ja kalvot jouduttiin puhkasee, mut mullakin tyssäs aukeeminen, tosin 7cm:n asti päästiin ja sit päädyttiin sektioon. Enempää en ehdi nyt kirjottaa, poika huutaa tissiä!!!
  14. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Osaako kukaan kertoa mistä voisi johtua mun öinen hikoilu? Se alkoi jo sairaalassa ja nyt kotona oon herännyt myös joka yö kerran tai useamman kerran siihen, että oon aivan hiestä märkä. Mulla on semmonen harso käden ulottuvilla ja kun herään siihen tuskan hikeen niin pyyhin hikeä harsolla...
  15. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Moikka moi pitkästä aikaa! Niinhän siinä sitten kävi, että lähtö tuli tuolloin 3.9, kun viimeksi tänne kirjoittelin. Tässä pikaisesti meidän tarina: Mulla oli se neuvola klo 10 ja paluumatkalla supistukset alkoivat ja olivat heti n. 10min välein. Kotona aika pian alko olee 5min välein ja...
  16. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Nyt ei pysty muuta kirjottaa kuin et SATTTUUUUUUUUU!!!! Tultiin just neuvolasta, kaikki ok, paino oli tippunut maanantaisesta 1,3kg, outoa!! Mut viime yönä vessassa käydessä huomasin ihmetyksekseni, et jalat olivat normaalit, ei olleet turvoksissa. En tiiä mistä johtuu, mut ihanaa!! Mut autossa...
  17. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Moikka! Eilinen oli oikeestaan eka päivä, että alko pitkästyttämään tää odottaminen. Ei ollut mitään tekemistä, tai vaikka ois ollut, niin mikään ei jaksanut innostaa niin paljon, että ois tarttunut mihinkään. Mä sit vaan löhösin ja katoin tv:tä. Mulla on digiboxilla oikeesti varmaan jotain 100...
  18. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Onnea ja tsemppiä Rinsessapa ja vauvahaaveita!!! Mulla oli viime yönä semmosia harjotussupistuksia, ei kipeitä, semmosta menkkakipua. Mutta on sekin jotain, kun ei oo ollut pitkään aikaan mitään tuntemuksia! Illalla oli myös jotain erilaista mahakipua mitä ei oo koskaan ollut. Mut sit huomasin...
  19. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Tosi kiva Minni kuulla, että teillä kaikki sujui noin hienosti! Onnea vielä kovasti! Sä sitten ehdit elokuun puolelle, toisin kuin mä : / Ompas teillä söpö poju Sartsa. Niin miehekkään näkönen että :) Meillä oli tänään neuvola. Sen piti olla ihan nopea rutiinijuttu niinkuin aina tähänkin...
  20. E

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    LumiPoni IHANA kuva teijän poitsusta! Mikä hymy! :D Täällä vähän väliä käyn kurkkimassa oisko Minnistä mitään uutisia. Synnyttämään se on lähtenyt, se on varma, koska ei ole pitkää aikaan kuulunut mitään :) Ja Rinsessapa on seuraava, jollei ole siellä jo! Kiitos vauvahaaveita tosta...

Yhteistyössä