Hakutulokset

  1. M

    Siivouspäivä 25.5 Helsingissä, pienten poikien vaatteita

    Helsingin seudulla vietetään siivouspäivä 25.5.2013, silloin koko kaupunki muuttuu kirpputoriksi. Itselläni on kirpparipiste Länsi-Helsingissä, Naavapolku 1N72, Malminkartanossa (klo 10-16). Paljon poikien vaatteita noin 86-100cm, tyttöjen vaatteita 128-140cm. Myös naisten ja miesten vaatteita...
  2. M

    Ettäs voi esimies pilata työmotivaation

    Jep, entinen esimieheni oli sellanen tapaus kans et meni työhalut tyystin...onneksi tulin raskaaksi ja pääsin äitiyslomalle. Silläaikaa esimies jäikin eläkkeelle :D Tosin sen verran vei se eukko työitsetunnon, että alanvaihto varmaan edessä...en osaa enää luottaa osaamiseeni :/
  3. M

    Ebay ja Paypal

    Luottosi on todennäköisesti tapissa...itselleni on kerran noin juuri käynyt :whistle: maksa luottokortillesi vähän rahaa, niin homman pitäisi taas toimia....
  4. M

    Keksi uskottava selitys

    No mä en ainakaan keksis mitää tekosyitä vaan sanoisin niinkuin asia on.
  5. M

    Iltasanomien Satuhäät-uutinen. Mikä pari mahtoi olla kyseessä?

    Jos kyseessä tosiaan on se rokkari-opettaja pariskunta, niin en ymmärrä lainkaan kritiikkiä???!!! Itse katsoin jakson ja muistan vielä monta kertaa ajatelleeni et onpa ihana pari :) Toivottvaasti he osaavat painaa villasella typerät kommentit..eihän kenekään elämsät voi tehdä yhteenvetoa tunnin...
  6. M

    Kiroilee kuin merimies

    Mitä tehdä kun vajaa 2-vuotias kiroilee hetkittäin kuin merimies :/ Kotona ei kiroilla..tietysti joskus lipsahtaa ärräpäät. Vanhempi 7-vuotias ei ole tähän mennessä kuin kaksi kertaa päästänyt ruman sanan ja siitäkin on jo vuosia aikaa. Hänellä sen sai menemään ohi, muuttamalla täysin...
  7. M

    Raskausajan diabetes

    Eli jos oikein olen ymmärtänyt niin glukoosi arvoko on virtsatestissä silloin muuttunut?
  8. M

    Raskausajan diabetes

    Onko täällä naisia joilla on ollut raskausajan diabetes? Millaisia oireita teillä on ilmennyt, miten sitä on hoidettu ja mitä käy raskauden jälkeen? Etenkin nuo oireet kiinnostavat, miten diabetes on "näyttäytynyt". :confused:
  9. M

    unelias potenssiin 10 :P

    Mikä mahtaa odottavalle äidille olla ns. normaalia väsymystä...missä pisteessä siitä pitäis alkaa jo huolestua?? Tämä on kolmas raskaus mutta ennen ei tällaista väsymystä ole ollut. Tekisi mieli nukkua koko päivä ja yöunet siihen samaan...kämppä repsotaa kun ei meinaa päästä ylös...
  10. M

    Lapsen tapaamiset oikeuteen???

    Lapsi on nyt kouluun menossa syksyllä. Sekin on yksi syy miksen asumismuutoksia halua, koska koulun alku on aika suuri muutos lapsen elämää eli muut muutokset kannattaa jättää jos vain on mahdollista...Koulu on melkeimpä meidän takapihalla, lapsen koko elämä pyörii näillä pihoilla ja...
  11. M

    Pitäisikö uskoa vai ei ?

    Nii eihän noi ikinä nii mustavalkoisia asioita oo. Mut voit mieheltä kysyä et mikä olisi hänen reaktio ja fiilis jos tilanne oliskin toisinpäin, että sä olisit tehnyt/sanonut noi samat jutut. Mielestäni olisi reilua, että mies ottaisi etäisyyttä naiskaveriinsa ainakin joksikin aikaa??!
  12. M

    Lapsen tapaamiset oikeuteen???

    Miten noin voi käydä??? :o Sitä aina olettaa että oikeus voittaa ja asiat tapahtuu reilusti...näköjään mihinkään ei voi luottaa!!!!????
  13. M

    Pitäisikö uskoa vai ei ?

    Minä rakastan miestäni todella syvästi ja on parasta mitä ikinä on kohdalle sattunut. Tuollaisessa tilanteessa voin olla AIVAn varma, että mies lentäisi pellolle! Ajatus siitä että mies pitäisi minua noin naurunalaisen ja vehtailisi periaatteessa silmieni alla olisi aivan liian nöyryyttävää ja...
  14. M

    Lapsen tapaamiset oikeuteen???

    Jos joku jolla on kokemusta seuraavasta voisi antaa vinkkejä tai neuvoja. Eli Minulla ja exällä on ollut lapsemme tapaamisesta sopimus ja nyt exä haluaa laajentaa tapaamisia. Tähän en suostu vapaaehtoisesti, koska sukon ettei se ole lapsen etu. Hän siis mahdollisesti hakee tapaamisia oikeuden...
  15. M

    Narsistinen ex?!

    Niin ja onhan mulla mustaa valkoisella miten tapaamiset on sovittu joten toisaalta kyllä tiedän..ja moni on sanonutkin että faktat ovat minun puolella, mutta kun on ollut kerran niin vahvassa henkisessä otteessa ja tietää mihin toinen on kykenevä niin luotto siihen että on oikeassa ei ole 100%
  16. M

    Narsistinen ex?!

    Mistähän aloitan...no olen eronnut kuopukseni isästä noin kolme vuotta sitten. Hän oli jo suhteessa todella dominoiva ja käytti henkistä väkivaltaa..tosin kaikkihan oli silloin minun syytäni ja olin hänen mielestään aika usein täysin epäonnistunut yksilö. Nyt erottuani hänestä ja kun olen saanut...

Yhteistyössä