Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Heippa! Mulla on onneksi vihdoin paino kääntynyt hieman nousuun. Lähtöpaino oli 54kg, välillä mentiin alle 50kg, Nyt on 51kg. Huomenna on neuvola <3 Äitiyspakkaus meinataan ottaa, niin kuin pojillekkin ollaan otettu. Maanantaina oli töissä kehityskeskustelu ja siinä samalla kerroin vauvasta...
  2. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Kiitos Kaumille uudesta ketjusta, löysin tämän vasta. Onnittelut ihanista ultra kuulumisista ja talokaupoista. Mulla on edelleen kilpirauhase liikatoiminnasta johtuen tosi heikko olo, saikulla olen joutunut olemaan paljon, Pulssi hakkaa 130 ihan pienissä askarissa ja olen oksennellut ja...
  3. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Kath: Paljon tsemppiä ja voimia <3 Nostelusta: ihan olen normisti nostellut potilaita yms vielä tässä vaiheessa tietysti ergonomia huomioiden. ON: Olen nyt ollut pari viikkoa saikulla kilpirauhasen liiketoiminnan takia. Vointi oli tosi huono aluksi ja olin ihan petipotilaana. Vointi nyt...
  4. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Hill4 osanotto ja tsemppiä tulevaan Mulla ollut viikon verran huono olo, tykyttelyä, voimattomuutta yms. Tänään kävin lääkärissä, todettiin kilpirauhasen liiketoiminta. Arvot oli ihan pielessä, voi olla että täytyy aloittaa lääkitys :( Työlääkäri käski ottaa yhteyttä omaan neuvolaan, mutta...
  5. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Kapsukalle suuret pahoittelut :( Meillä oli tänään nt-ultra ja tällä kertaa vauva vastasi viikkoja 12+5, eli mulle voi vaihtaa lasketuksi ajaksi 21.4. Niskaturvotukset ja muut oli ok. Down riski oli 1:2894, mitä muilla ollut? Tietysti mulla tekee toi ikä heti paljon (n) Oli niin suuri helpotus...
  6. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Hyvä kun tuli puheeksi nuo supistukset, unohdin niistä viimeksi kysyä. Mulla alkoi ne jo joskus rv10 maissa, aiemmin tullut vasta puolessa välissä raskautta. Kysyin ultrassa niistä ja kätilö sanoi, että on ihan normaalia uudelleen synnyttäjälle, eikä tarvi huolestua. Mulla on vieläkin pelko...
  7. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Hienoa Pumpuli, että sait hyviä uutisia. Meillä ultra keskiviikkona, jännittää onko nyt "oikean" kokoinen. Disperiniä oon nyt syönyt, aina kun muistan. Mulla on ongelmana painon lasku. 4kg on tippunut tähän mennessä, vaikka oon mielestäni syönyt kunnolla (n)
  8. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Kiitos, varmasti osaltaan selittyy silläkin. Viimeiset menkat oli 2.7 ja 4.8 tuli nega ja seuraavan testin tein 10.8, jolloin tuli positiivinen. Toivottavasti 2vkon päästä vauva "oikean" kokoinen
  9. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Hei kaikille! Meillä oli eilen nt-ultra. Ensin näyttöön ilmestyi sydämensyke ja näkyi vauvan liikkeet. Huojennus valtasi mielen. Sitten oli hetki hiljaista ja kätilö totesi, että vauva on liian pieni viikkoihin. Olisi pitänyt olla 12+5 ja vauva kokoa 10+4. Mulla meni koko loppu ultra ihan...
  10. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Synnytyksistä: Ekasta tehtiin kiireellinen sektio rv33, vauvan kasvu oli pysähtynyt ja oli vaarana aivojen ja sydämen vaurioituminen. Mulle sanottiin sektion jälkeen tosta nännien pyörityksestä, että alkaisi maito nousemaan. En muista, että puudutteen laitto olisi kauheesti sattunut, tosin olin...
  11. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täällä on myös hiiva vaiva ilmaantunut. Ihan hirveitä, kun on ollut vielä yövuorot, niin en ole saanut hoitoa aloitettua. Tänään käyty alkuraskauden lääkärikäynnillä. Kohtu vastasi viikklja mutta sydänääniä ei vielä löytynyt :( np-ultra aika tuli tänään postissa, syyskuun lopulla pääsee sinne...
  12. P

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tervetuloa uusille. Iielille osanotto Kävin torstaina neuvolassa, ihan hyvä fiilis jäi siitä. Ihmettelen kun hän antoi mulle lääkäri ajan jo ensi keskiviikoksi, jolloin vasta reilu 9 viikko. Onko muilla ollut yhtä aikaisin?
  13. P

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Sintssa: Voi kun ikävää, iso halaus ja tsemppiä tulevaan. Itsellä perjantaina eka neuvola, jota odotettu kuin muuta nousevaa. Samat oireilut jatkuu: pahoinvointi, rintojen arkuus, voipunut olo. Mies ei ole vieläkään lämmennyt vauvalle. Toivottavasti tulee ultraan mukaan ja sais sieltä...
  14. P

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Hei kaikille! Minä ilmoittaudun myös mukaan. Viikkoja taitaa tänään olla tasan 7. Oireina: väsymys, pahoinvointi, ruokahaluttomuus, vatsan turvottelu, rintojen arkuus ja herkkä hermoisuus. Innoissani olen raskaudesta, mutta mies on ollut asiasta kovin ahdistunut, vaikka raskautta ollaan pitkään...
  15. P

    Nimen valinta!! apuva

    Kumpi on teidän mielestä parempi nimi?? Niko-Valtteri Niko-Oskari
  16. P

    ToukoVauvat 2011

    Täällä edelleen supistuksia tulee tosi tiuhaan, viimeksi oli kanava lyhentynyt, mutta sitä kuitenkin vielä niin paljon jäljellä, ettei ole hätää. Viime neuvola käynnillä, sf mitta käyrä laski jkv, terkkari sanoi syyksi pään laskeutumisen. Lähes päivittäin sellainen olo, että täytyykö käydä...
  17. P

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Kerroin pomolle keskenmenosta, hän vastasi "NO voi kauheeta, hyvä silti ettei mun tarvi sun tilalle hankkia sijaista" (kun en siis jääkään äippälomalle)
  18. P

    ToukoVauvat 2011

    Eli täällä kanssa uusi toukomamma: Esikoinen 3v (sektio rv33 kasvuhidastuman takia) Nyt l.a 17.5 Satks Mulla on ollut kaikenlaista pientä vaivaa, mutta isoa helpotusta tuottaa tieto, että vauva on nyt kasvanut hyvin. Käydään n. kk välein seurannassa äippäpolilla, sain nyt loppuajaksi...
  19. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Iso :hug: menetyksen kokeneille ja tädin tulemisesta pettyneille Iso :flower: plussaneille Omia kuulumisia: Toisen keskenmenon jälkeen olin gynellä tutkimuksissa alavatsakipujen takia ja ensivkolla on sitten laparoskopia, jossa toiv. selviää syy kipuiluille/ keskenmenoille. Huhtikuusta...
  20. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Meikäläiselle tuli plussa maaliskuun lopulla, mutta onni oli lyhyt.. Vatsakrampit ja vuoto alkoi pitkäperjantaina.. Maanantaina meen lääkärillä, saa nähdä mitä sanotaan.. Henkisesti alan olemaan kyllä jo ihan rikki :(

Yhteistyössä