Hakutulokset

  1. M

    4v pojan kakkaamisongelmasta taas... *muoks* tämän aamun kuulumiset

    Jep nää onkin kovia ongelmia meillä pojalla suolen toiminta hidastunut tuollaisen vuoksi niin että vaikka tuntisi kakan tulevan/oppisi kakkaamaan normisti kerran päivässä menis 1 vuosi ennen kun toimisi suoli normisti ja minulla erkkari poika dysfasia/aspergerin syndrooma ja tämä kakka ongelma...
  2. M

    Suomenruotsin kuunteleminen sattuu korviin ja alkaa päänsärky

    Heh heh vai että oikeen päähän koskee :D taitaa olla joku henkilökohtanen trauma :D
  3. M

    uskon todistamisesta!

    surullista :'( mutta minä en muutenkaan juo ja pidän kyllä itsestäni huolen minulla ei kertakaikkiaan ole varaa mihinkään sekoiluun olen 2 lapsen yksäri ja toinen on erityislapsi. ja ei ole tukiverkkoa minulla. minusta ja pienistä pitää taivaan isä huolen :heart:
  4. M

    uskon todistamisesta!

    en tuputa sinulle mitään kunnioitan muita ihmisiä ja usko perustuu vapaaehtoisuuteen ei ketään voi pakottaa kerron vain mitä ajattelen ei sitä ole pakko ottaa omakseen jos ei halua. :heart:
  5. M

    uskon todistamisesta!

    no esim pohjanmaalta löytyy, Pietarsaaresta
  6. M

    uskon todistamisesta!

    no kun se on tärkeä asia uskoville ja monet haluaa jakaa kertoa uskosta meille on annettu katsos lähetyskäsky :D :heart: ja miksei uskosta kertois kerrotaanhan kaikkia muitakin asiota. usko on positiivinen asia :wave:
  7. M

    uskon todistamisesta!

    kyllä mä täällä maanpinnalla vielä olen :hug:
  8. M

    uskon todistamisesta!

    kyllä pystyn mutta nyt puhuin tästä puhun monistakin asioista :D
  9. M

    Puutarhagrillit on perkeleestä

    voi rähmä ja mä kun ostin terazzo merkkisen grillin :laugh: :wave:
  10. M

    uskon todistamisesta!

    Mä olen tosi iloinen meen tän elokuun lopus laulamaan ja keskustelemaan keskusvankilaan ekaa kertaa,vau :D ja ens viikolla on telttakokous sarja meidän kaupungis ja sielläkin todistan ja puhun :D vähän jännättää mutta hyvältä tuntuu,siunausta kaikille :heart:
  11. M

    G: onko teitä "piesty" lapsina?

    en oo saanu ja olen -65 syntyny.
  12. M

    Pakko myöntää että lihavia on paljon.

    no ehkä johtuu paljon siitäkin et nykyajan muksut ei vaan liiku yhtä paljon kun me ennen eikä tuijotettu telkkua videota pelattu tietsupelejä kaiket päivät illalla mutsi huuteli parvekkeelta myöhään (kesällä) että nyt just sisään ja petiin :D juostiin kirmattiin uitiin ja touhuttiin...
  13. M

    Alkaako uskonto jo ekaluokalla?

    on sielä vielä uskonto tunti ja toivottavasti pysyykin. kyllä pitää tämä valinnan mahdollisuus olla niillä ketkä sen haluaa.
  14. M

    Meidän lapset kasvatetaan normaalisti

    määritelkää ensin normaali :D
  15. M

    Miten kertoa lapselle hylkäämisestä?

    no minun eks teki saman tempun ja me sentään oltiin naimisissa kauan olen vain sanonut 7v pojalle että en tiedä miksi isä ei halua tavata ja se ei ole hänen vikansa kun se on totta etten tiedä kyllä jotkut kuule voi tehdä noin ja tiedän että sapettaa. Puhu vaan totta ja sano että näin on ettet...
  16. M

    help!

    minä tyhjäpää en osaa laittaa kuvaani tonne omiin tietoihin viittiskö joku auttaa silleen ihan kädestä pitäen?
  17. M

    Meillä kävi tänää yks palstalainen ja se oli...

    joo olis kyllä kiva mäkin voisin tunkea mukaan muksujen kanssa vaikka varmaan oon porukan vanhimmasta päästä :D :wave:
  18. M

    Meillä kävi tänää yks palstalainen ja se oli...

    no nyt mä oon omalla nikillä :D :heart:
  19. M

    Isommat lapset on ihan pois ittestään kun pääsivät telttaan yöksi tuohon pihalle :D

    joo ne on just noi jutut mitä jää lapsuudesta muistiin :D ne on niiin ihania ja vielä kaikenlisäksi ilmaisia :D :heart: Ootko muuten menossa isoon kirjaan?

Yhteistyössä