Hakutulokset

  1. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Tervehdys, en ole vielä täällä käynyt kertomassa että meille syntyi 3vkoa sitten pikkuneiti Neela Rose Lilyella :heart: mitoilla 50.5cm & 3700g, koska neito syntyi raskausdiabeteksen ja minun huiman painon nousun takia hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa hän sai vielä syntymän jälkeen muutaman...
  2. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Tervehdys, tulin tanne kurkkimaan mita kuuluu? :) :heart: Minulle ihan hyvaa, Roan taytti juuri 2v ja itse 43v, huomenna rv:32 taynna. Masu on hirmu suuri ja juuri todettiinkin raskausdiabetes. Painoa on tullut +30kg ja pikkuisen koko arvio on 3400g. Parin viikon paasta lapsivesi punktioon...
  3. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Heippa kaikille! Mitä tänne kuuluu? Onko tullut paljon uusia plussia? Täällä voidaan muuten hyvin mitä nyt minulla keuhkoputkentulehdus, Stellalla angiina ja pikku-ukolla nuhakuumetta joka parempaan päin. Minulla onkin teille suuria uutisia!!! :) Minusta tulee ensi keväänä isoäiti :heart...
  4. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Iltaa kummittelen täällä vielä kun en ole löytänyt 40+ odottaja palstaa tai sitten olen tullut sokeaksi. =) Käytiin tuossa sukuloimassa Australiassa. Nyt ollaan kaikki koossa taas Hämeessä. Sunnuntaina lähteekin trio kohti Usata. MrsBree 10+0
  5. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Ultrakuulumisia :heart: alustavan lasketunajan sain 9.6 ja se voipi vielä muuttua suuntaan taikka toiseen, juuri tuon takia että alkanut niin nopeasti keskenmenon jälkeen. Lääkkeistä jo rauhoittelivat ja nyt vaihdettiin toisenlaisiin. Kunnes seuraava kontrolli tulee. Olisikohan se onni nyt...
  6. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Perhis Mun mielestä Burana on kiellettyä raskausaikana. Panadol ja jopa panacod taas sallittua koko raskauden aikana. Joissain tapauksissa taas aspirini on sallittua verenohennukseen. Lääkäri yleensä määrää sitä.
  7. MrsBree

    40+ so what wol.13

    Tervehdys, suurimmat kriisit on meidän perheessämme voitettu. Asumme kuitenkin toistaiseksi erikseen. Minä Suomessa ja Liam sekä lapset Irlannissa. Yhteenmuutto uudelleen on varmasti edessä tulevaisuudessa. Yllätykseksemme huomasin että meille olisi ensi kesänä tulossa pienokainen. Keskenmenon...
  8. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Ihan alkuun anteeksi ihanaiset omanapaisuus. Tämä vuosi on ollut minulle enemmän kuin suopea. Olen tästä vuodesta jo ihan hajalla, ilman että se on edes vielä kääntynyt viimeiselle kuulleen. Menetykset elämässäni alkoi jo puolisen vuotta sitten, totta Tina nukkui pois pian puoli vuotta sitten...
  9. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Ehtoota, tänään aamulla kotiuduin sairaalasta. Raju verenvuoto alkoi perjantai-illalla. Minut kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan. Menetin älyttömästi verta ja nyt se pieni sitten tuli pois. Päätimme tuossa ruokapöydässä Liamin kanssa, että yritämme tämän syksyn vielä uutta pienokaista ja...
  10. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Harmittaa niin pirusti, että laitoin kuvan tuonne. Ultra tänään kertoi totuuden. Keskeytynyt keskenmeno. Sieltä siis löytyi pienoinen, jolla ei sykkinyt :heart: Minä olen ihan satatuhat varma siitä ja nyt sitten odotettava vielä maanantaille jolloin tehdään uusi ultra josko löytyisi sydänäänet...
  11. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Aijaa.com - ????
  12. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Uusi aika ultraan tuli. Ei halunut sanoa juuta eikä jaata. Keskittyi enemmän poikaan, tämän kasvuun ja kehitykseen. 90cm ja 10kg, painoa kuulema liian vähän. Minkäs tuolle menevälle suursyömärille mahtaa ja en minä itsekään mikään jättiläinen ole. Liamiin poika tullut kuitenkin pituuden suhteen...
  13. MrsBree

    40+ so what wol.12

    PippuriPiia Mitäs sinne kuuluu? Tänne sitä samaa, en kyllä uutta testiä ole vaivautunut tekemään. Huomenna neuvolaan Roanin kanssa, siellä pyydän lääkäriä tutkimaan tms. murmur sinä ihanuus olet laihtunut ja tiedätkös mitä? Luulen että sinulle käy myös niin kuin monelle muulle, että kun on...
  14. MrsBree

    40+ so what wol.12

    ÖÖ!!! Täällä oon ihan sormi suussa. nyt kp:31/26. Nytkö se mummotauti tuli? yksi nega siis testattu keskiviikkona. Ei ole oikeastaan edes oireita suuntaan tai toiseen. No ainoastaan väsymystä. No jokatapauksessa meillä tänään koko perhe koolla äiti ja isäpuoli mukaan lukien, joten hilpaisen...
  15. MrsBree

    40+ so what wol.12

    No tietysti minä hätähousu testailin ja tikkuun ilmestyi teksti not pregnant. Eli sitä puna-armeijan kuoroa odottelen saapuvaksi.
  16. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Onnea syddämestä plussanneille :heart: :flower: muille taasen halit :hug: Miten ihanaa onkaan olla piiitkästä aikaa suomessa :heart: Ihanat kissammekin on ihan kahjoina kun näkevät taas meitä. Tenavat on myöhäis päiväunilla. Minäkin voisin kellahtaa sohvalle hiukan koisaamaan kisulit kainaloon...
  17. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Et välttämättä PiiaPippurii sekoittanut, kun kirjoittelin sisareni saaneen tyttären. :) Lontoo nähty ja koettu Spice Girls ja Take That :heart: vanhan sydäntä lämmitti. Varsinkin kun Gary Barlown tytär syntyi jokin aika sitten kuolleena.:'( Nyt suomessa taas, tämä mamma on aikas väsynyt, mutta...
  18. MrsBree

    40+ so what wol.12

    PiiaPippuri Kiitosta vaan mutta vauvani on jo 1v4kk. :) Täällä ollaan vietetty aikaa Lontoon Olympia huumassa. :heart: Anoppi sisaruksineen oli ostanut meille majoituksen hotelli Ritzistä. Pienen Hämeen tytön unelma. :) Omistan maailman parhaimman anopin. :heart:
  19. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Terveisiä täältä talven keskeltä. Sydneyn kaupunkiin syntyi uusi kaunis Prinsessa Miia Sofia Rae mitoin 3800cm ja 54cm. Onnellinen äiti on sisareni Suse. Meillä matka jatkuu ja lapsilla myös. :) :heart:
  20. MrsBree

    40+ so what wol.12

    Bonne soirée les femmes belles Että sitten rakastan Pariisia :heart: :heart: :heart: :heart: Odotan Liamia kahvilasta palaavaksi....

Yhteistyössä