Hakutulokset

  1. Maijamehi

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    Mitenkäs sinne facebookkiin pääsis, itse siellä pyörin enemmän. Ja eikös se oo suljettu ryhmä ku en mitenkään haluais tuota nimeä täällä paljastaa. Mut tosiaan lauantaina meidänkin pieni sai nimensä ja nyt totutellaan sitä sanomaan:) Vieraita meillä oli jonkin verran joiden joukossa oli monta...
  2. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Neiti 1kk pituutta 56,9cm ja painoa 5170g, syntymä pituus 51,5cm ja paino 4030g.
  3. Maijamehi

    Istukan koko - vauvan koko?

    olisko suurin piirtein näin.. n600g-->3170g n400g-->3800g n600g-->4030g
  4. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Pikkuhyypiö jo oli pojalla pituutta ja painoa. Onnittelut:heart:
  5. Maijamehi

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Liljan Kukka mulla näistä neideistä on ollut istukka etupuolella, eipä tuo mitään oo haitannut (muutakuin ehkä juuri noiden liikkeiden tuntemiseen), rakenneultrassahan ne sen istukan paikan katsovat. Mulla ei kuitenkaan ollut kummastakaan niin istukka kohdunsuulla (sitähän sitten seuraavat et...
  6. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Mä voisin kanssa facen-ryhmään liittyä. Meillä oli neidillä tiistaina neuvola (ikää noin 3viikkoa), mitat oli ihan hyvät paino 4620g (synt.4030g) ja pituus 54,2cm (synt.51,5cm). Kuulemma ihan hyvin tissimaidolla kasvaapi. Seuraavaks oliskin sitten neuvolalääkäri, ehkäpä isäkin kerkiää mukaan...
  7. Maijamehi

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Aanna:hug: Suht läheltä olen seurannut sydänlapsen elämään. Voimia teille sinne
  8. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Mulla synnytyksestä kolme viikkoa, välillä saattaa olla päivä ettei tuu yhtään vuotoa ja sit taas tulee hiukan. Alapää alkaa olee rikki näistä räteistä. Toivon vaan ettei menkat sitten uudelleen ihan heti ala. Pikku neidin kanssa käytiin tänään neuvolassa, pituus oli 54,2cm (syntymä pituus...
  9. Maijamehi

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Liljan Kukka, ihan hyvillä fiiliksillä. Synnytyksen kokonaiskesto kai oli sellaiset 4h15min, varma en kuitenkaan oo. Mut nopsaanhan tuo meni:) Neiti syö ja nukkuu lähinnä vielä suurimman osan ajasta, toki hieman jo välillä oleilee hereillä ja tarkastelee maailmaa. galluppiin, itse vielä yhden...
  10. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    RauRau, mulla ainakin alkoi noin tulemaan supistuksia nyt tässä viimeisessä raskaudessa, illalla/yöllä oli sitten jo pakko lähteä sairaalaan. Pidän täällä peukkuja pystyssä=) Meillä täällä hiukan pikkuisella ilma vaivaa masussa, tosin kitinät sijoittuvat päivä aikaan joten itseä se ei niin...
  11. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Bom, mulla esikoinen syntyi 39+6, toinen syntyi 40+2 (neuvolan mukaan 40+3) ja tää kuopus 40+6. Saa nähdä mitä tekee d-tipat meillä, neiti on muutenkin nyt kätissyt vatsaansa ja tänään aloittelin noita d-tippoja. No jos näyttää siltä että masuvaivat lisääntyy ni jätän tipat hetkeks pois...
  12. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Juuli-luuli, mulla tää meidän nuorimmainen ei kiinnittynyt. Kävin siis silloin tiistaina neuvolassa eikä ollut kiinnittynyt ja neiti syntyi sitten seuraavana yönä.
  13. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täällä kävi neuvolatäti kylässä, neiti oli kasvattanut painoaan viikossa 400g eli nyt ollaan sitten yli syntymäpainon. Seuraava neuvola kerta onkin sit mielenkiintoinen ku samalla on tuon toisen neidin 2-vuotis neuvola. Meillä isäntä ei oo vielä aloittanut isyyslomaansa joten täällä sitä...
  14. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Ruususuu mulla oli kolmas raskaus/synnytys enkä kans tiennyt onko supistuksia vai ei. Sairaalaan menin ku siltä tuntui että tarvii käydä näytillä, siihen asti oli sattunut/polttanut alamahaa noin 10min välein jo muutaman tunnin, olihan se sit niitä. Alkoi sitten enemmän sattumaan ja tulemaan...
  15. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Bobble, mulla oli tuo sf-mitta rv 40+5 42cm ja neiti syntyi kyllä seuraavana yönä. Ihmettelin koko loppu odotuksen kun tuossa mahassa oli sellainen pitkä ja kova kohta. Selvisikin sitten kun neiti syntyi että selkähän se siinä, meidän neidillä on meinaan ihan tuhottoman pitkä selkä ja lyhyet...
  16. Maijamehi

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Meille syntyi rv 40+6 pieni tyttö 18.7.2012 klo 01.08. pituus 51.5cm, paino 4030g, py 35cm Elikkäs siis silloin tiistai iltasella ne mun kivut olivat supisteluita. Sairaalaan lähdettiin noin 23.15, siinä ekaks otettiin käyrää ja sitten noin puolen yön aikoihin tehtiin sisätutkimus jolloin...
  17. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tsemppiä vielä odottaville:hug: Paljon voimia viime hetkiin. Onnittelut jakautuneille:flower: Täällä ollaan ja ihmetellään pikku neitiä:) Pari ekaa yötä kotona meni kyl ihan penkin alle ku neiti oli vähän väliä tissillä, onneks isäntä oli kotona. Ilmeisesti neiti tilaili urakalla maitoa, kun...
  18. Maijamehi

    RD odottajat 2012

    Terveisiä SatKs:sta.. Meille siis syntyi rv 40+6pieni tyttö 18.7.2012 klo 01.08. pituus 51.5cm, paino 4030g, py 35cm Elikkäs siis silloin tiistai iltasella ne mun kivut olivat supisteluita. Sairaalaan lähdettiin noin 23.15, siinä ekaks otettiin käyrää ja sitten noin puolen yön aikoihin...
  19. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meille syntyi rv 40+6 pieni tyttö 18.7.2012 klo 01.08. pituus 51.5cm, paino 4030g, py 35cm Elikkäs siis silloin tiistai iltasella ne mun kivut olivat supisteluita. Sairaalaan lähdettiin noin 23.15, siinä ekaks otettiin käyrää ja sitten noin puolen yön aikoihin tehtiin sisätutkimus jolloin...
  20. Maijamehi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tässä kovasti pohdin et pitäiskö lähteä käymään laitoksella ihan vaan näytillä.. Tosin vielä oon tässä kotosalla pärjännyt niin en viitsis lähteä turhaan. Oman mielenrauhan takia voisin vaikka käydä tekemässä sen turhan kierroksen siellä laitoksella. Argh, mitenkä tää onkaan nyt niin vaikeeta...

Yhteistyössä