Hakutulokset

  1. A

    Taidan sitten olla erittäin kamala äiti

    mä en ainakaan uskalla jättää vauvaa yksin autoon. mitä jos joku murtautuu sillä aikaa autoon ja varastaa sen? mitä jos kaupassa ollessa sulle itselle sattuu jotain (sairauskohtaus, liukastut ja lyöt pääsi jne), siinä voi mennä aika kauan aikaa ennenkuin selviää et siellä autossa on vauva yksin...
  2. A

    Miten tällä palstalla niin moni saa rahaa SOSKUSTA??

    me saadaan toimeentulotukea joka kuukausi vaikka mies käy töissä. kk-palkka on niin pieni että se ei riitä elämiseen. ei sieltä sossusta kuitenkaan kovin helposti saa rahaa. ainakin meillä on tietty summa minkä he hyväksyvät asumiskuluja kuukaudessa. kaikki siitä summasta ylimenevät kulut...
  3. A

    kuinka pian oppinut kuivaks kun vaippa on otettu pois????????

    meillä on mennyt vajaa viikko. 2 vanhinta oli lähemmäs 3v ja kuopus oppi kuivaksi 2,5v. olen aina odottanut niin pitkään että lapsi on itse osoittanut mielenkiintoa potta-asioita kohtaan ja sitten on vasta otettu vaipat pois. jos lapsi ei ole halunnut istua potalle/pöntölle niin en ole väkisin...
  4. A

    mihin tästä maasta on hävinnyt lähimmäisen rakkaus?empatiakyky?

    mä olen omalta kohdaltani tehnyt ratkaisun että autan ja olen ystävä niille ketkä on myös ystäviä minulle päin. mulla on ollut matkan varrella monta ystävää joiden huolet ja murheet kuuntelin, autoin ja olin tukena. mutta kun olisin itse kaivannut apua (tai vain kuuntelijaa huolilleni) niin eipä...
  5. A

    Uhmakas haasteellinen(ko) taapero

    mä olen jo vuosia tehnyt niin että herään aamulla 2 tuntia ennen lapsia. näin saan syödä aamupalani rauhassa, lukea lehden ja pukeutua ilman et kukaan vaatii minulta yhtään mitään. kun lapset heräävät, olen itse valmis ja voin keskittyä heidän aamutoimiinsa. näin kaikkien aamu menee paljon...
  6. A

    Ostaisitko juuri 3-vuotta täyttäneelle tytölle vielä välikausihaalarin...

    meillä on ollut aina 2 eri pukua käytössä: haalari pihalle ja puistoon. ja sitten takki & housut kauppareissulle, kylään ja kerhoihin. 2 osaisessa puvussa on muuten se hyvä puoli et ilmojen lämmetessä siinä pystyy paremmin vähentämään vaatetusta kun haalarissa..
  7. A

    G: Mikä ikä vaativin lapsiperheessä?

    noista vaihtoehdoista b. minusta 1,5-3v ovat kaikkein haastavampia: taidot karttuu huimaa vauhtia, juostaan, kiipeillään, on uhmaa ja jne mutta lapsi ei vielä osaa ajatella järkevästi. eli pitää vahtia jatkuvasti.
  8. A

    Ootteko ottanu nyt influenssarokotteen?

    ei olla otettu.
  9. A

    Eihän mua voida mihinkään verensiirtoihin pakottaa?

    oma veri on aina parasta verta.. :) kyllä mä sen verensiirron voin ottaa jos se oikeesti on ainut keino selvitä hengissä.. mutta jos on pienikin mahdollisuus et homman voi hoitaa muuten, ilman vierasta verta, niin kokeilen kyllä kaikki muut keinot ensin.
  10. A

    Eihän mua voida mihinkään verensiirtoihin pakottaa?

    mulla oli yhdessä synnytyksessä kans aikamoinen verenvuoto ja alimmillaan hemppa oli synnärillä ollessa muistaakseeni 83. kyllä ne minullekin ehdotti tiputusta mutta koska pelkkä ajatuskin siitä ällötti niin kieltäydyin. ja asia oli sillä selvä, kukaan ei painostanut mitenkään siihen.
  11. A

    YH:t vastaan parisuhteessa olevat:miten usein saatte olla ihan yksin ilman lapsia?

    tällä hetkellä ehkä 2-4 tuntia päivässä.. ja naimisissa olen.
  12. A

    Muumimukien keräilijät! Käytättekö mukeja?

    mukeja on noin 30 kpl ja kaikki ovat käytössä. myös ne joita ei enää saa. välillä olen miettinyt että pitäiskö niitä harvinaisempia laittaa syrjään mutta tuolla ne on kaikki jokapäiväisessä käytössä.
  13. A

    mulla ei taida olla varaa imettää vauvaa..

    sillä keskityin tuohon maidonkerääjään koska asenne tuntui olevan se, että se on täysin turha kapine. yritin vääntää rautalangasta sen että joillekin se voi olla tosi tarpeellinen ja hyödyllinen apuväline. olen kyllä huomannut "myynti-ilmoitukset" mutta mulla on sen verran itsesuojeluvaistoa...
  14. A

    mulla ei taida olla varaa imettää vauvaa..

    mä annoin kolmannen lapsen jälkeen kamat pois koska olimme miehen kanssa siinä uskossa että lapsia ei enää tule..
  15. A

    mulla ei taida olla varaa imettää vauvaa..

    miten se voi kaivaa ihmisiä noin paljon missä mä tissini tyhjennän jos meillä on vieraita? meillä on autotallissa kiva pieni "miehen oma huone". siis nurkkaus missä on työpöytä, pehmeä tuoli, pari mappihyllyä ym juttui. siellä on ihan kiva istua lämpimässä ja omassa rauhassa lypsyllä. ja...

Yhteistyössä