Hakutulokset

  1. SugarBabyLove

    Miksi joillekin ei riitä mikään? Miks jotku saa kaiken helpolla?

    Mä olen sitä mieltä, että negatiivisuus vetää puoleensa negatiivisuutta. I rest my case.
  2. SugarBabyLove

    Miksi joillekin ei riitä mikään? Miks jotku saa kaiken helpolla?

    Niin. Sitä voi joko jäädä surkuttelemaan kohtaloaan, tai olla kiitollinen kaikesta siitä hyvästä, mitä elämässä on.
  3. SugarBabyLove

    Miksi joillekin ei riitä mikään? Miks jotku saa kaiken helpolla?

    No sä varmaan kuitenkin itse päätät, miten asioihin suhtaudut. Mulle tapahtuu PALJON hyviä asioita, enkä koe, että mitään puuttuisi. :) Sä varmaan olisit voinu sairastua syöpään kolmannenkin kerran, mutta et sairastunut? Mä olen sairastanut munasarjasyövän, jonka seurauksena toinen munasarja...
  4. SugarBabyLove

    Miksi joillekin ei riitä mikään? Miks jotku saa kaiken helpolla?

    Olen sitä mieltä, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Ja kun on kiitollinen siitä mitä on, saa todennäköisesti vaan lisää kiitollisuuden aiheita elämäänsä.
  5. SugarBabyLove

    Mitä teillä syödään vappuna? Ideoita kaipaan :)

    Suolaisia kakkutikkuja ja joku ihana suklaakakku. :P Systerin synttäripiknikille mennään aattona jo, joten jotain muuta herkkua vielä lisäksi.
  6. SugarBabyLove

    Onko teillä hikipyyhe kuntosalilla mukana?

    On, aina. Mä hikoilen yleensä paidanki aikalailla märäksi.
  7. SugarBabyLove

    Joko on testattu Ben&Jerry uutuudet?

    :P Kalliita ovat, mutta kannattaa maksaa. :)
  8. SugarBabyLove

    Pystyttekö matkustamaan seuramatkalla??

    Matkustelen lapsosen kanssa yleensä kahdestaan, ja toisinaan tulee edullisemmaksi ottaa ns. pakettimatka, koska useimmiten joudun lapsesta maksamaan saman hinnan, kuin toisesta aikuisesta. En ole kyllä kokenut pakettimatkoja mitenkään häpeälliseksi, kukaan ei oo laulanu. :D
  9. SugarBabyLove

    Suomen Selviytyjät -suosikkisi ja inhokkisi?

    Inhokki Janne. Suosikit rauhanturvaaja ja portsari.
  10. SugarBabyLove

    Miten laihtua normaalipainon sisällä?

    Cambridgellä, ja tarkalla kaloreiden laskulla. :) Tippuu nopeasti.
  11. SugarBabyLove

    Menisitkö huomenna päivystykseen?

    Mitä mä sinne päivystykseen menisin? Kertomaan että mulla on flunssa?
  12. SugarBabyLove

    Onko kampaajalla käynti aina ollut näin kallista... ja hidasta

    No mulla kestää paksun tukan leikkaus ja värjäys normaalisti 1,5 h, korkeintaan. Joskus joudun käymään pelkkää tyveä värjäyttämässä samassa putiikissa eri kampaajalla, ja tällä ei-mun-vakkarilla kestää pelkkä tyvivärin laitto vähintään sen 1,5 h. Että monenlaista on tekijää.
  13. SugarBabyLove

    Uskaltaisitko olla?

    Kyseisten alojen koulutuksen jälkeen kyllä. Tälleen ilman koulutusta en. :)
  14. SugarBabyLove

    koulutuksista..siis tä?!

    Toi on koulutuksen "päivittäjille", johan koulutuksen laajuus kertoo, ettei kyse ole tavallisista sh:n opinnoista.
  15. SugarBabyLove

    Asiatontako käytöstä lapsen päiväkodin hoitajalta?

    Mä olisin huutanut perään, että "täällä on yksi hoitaja, jolla ei ole käytöstapoja!" Ja pk:n johtajalle varmaan soittaisin, jos oikein ketuttaisi.
  16. SugarBabyLove

    Mitään tänään olet syönyt ja tulet syömään???

    Aamulla appelsiini. Lounaaksi 250g rahka ja mustikkakiisseliä, jossa mansikoita joukossa. Päivälliseksi kasvissosekeittoa, jossa paistettua Halloumia joukossa, possun filepihvi ja 2 palaa ruisleipää, paljon juustoa. Syön varmaan vielä maustamatonta jukurttia ja punasia viinimarjoja. :p
  17. SugarBabyLove

    Amk-opinnot, pienet lapset.. Opinnot venyy ja ahdistaa!!

    Mä lähdin opiskelemaan kun lapsi oli täyttänyt 3-vuotta, juurikin sairaanhoitajaksi. Opiskelin monimuotona töiden ohessa, kolme vuotta kesti opinnoissa. Lisähaastetta toi se, että olen perheen ainoa aikuinen. Ja Metropoliassa opiskelin, nopeamminkin olisi halutessa saanut opinnot loppuun rutattua.
  18. SugarBabyLove

    Pesettekö te kädet

    Tietysti. :)
  19. SugarBabyLove

    sairaanhoitajan peruspalkka

    2436€ Helsingin kaupunki, kotihoito. :)

Yhteistyössä