Hakutulokset

  1. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    kaisa ja poika meidän vauvauinti ryhmässä on ainakin yks perhe ketkä oli käynny omatoimisestikki uimassa, ja hengissä näyttivät olevan! ;) Periaatteessahan niin miks ei vois mennä ihan omineenkin? Hygieeniaa kyl ei sitte pysty ihan niin tarkkaa valvomaan just muiden uimareiden osalta, mut tuskin...
  2. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Oijoi! Muutaman päivän vaa olin poissa ja onki näin paljo tekstiä! Ehkä mä tästä selviän ;) Käytiin siis tosiaan viime lauantaina ekaa kertaa vauvauinnissa ja se oli kyllä tosi kivaa! :) Meill meni Ainon kanssa tosi kivasti, pukkarissaki Aino käyttäyty mallikkaasti, eikä itkeny ku yhen kerran...
  3. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Kiva kuulla tuikku sustakin pitkästä aikaa! :) Elkku just sitä lusikkamukia tarkotinkin! Ai sitä ei saa antaa kun soseiden ym. kanssa.. ompa tyhmää :( Luulin että se olis niinku hörpyttämisee tarkotettu, mut ei sit vissiin ollukkaan :/ Mut jos varovasti antais maitoa? Antaahan jotkut...
  4. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    bella tsemppiä teille vauvauintiin! :) Raportoidaan sitten puolin ja toisin uutiset lauantailta ;) Ompa jännän kuulosta toi Juhon kakka! Jos siis pelkällä tissimaidolla ollu kokoajan, niin tuntuu oudolta että muuttunu kovaksi sillä.. Tai kiinteisii siirtymisen jälkee ymmärrän, mut toi kuulostaa...
  5. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Heipä hei taas pitkästä aikaa :) Oon aina välilllä ehtiny lukemaan, mut sitte ku on alkanu kirjottamaa nii tuleekin jo kutsu pois täältä ;) Tänään meillä on tällnen 'isi hoitaa Ainoa'-päivä! Eilen kun toi mies oli koko päivän pois, niin sanoin että tänään on sitte mun vapaa päivä ;D Ei se kyllä...
  6. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Katotaan ehdinkös kirjotella tänne mitään vai herääkö toi typy tuolta kohta, no kokeillaan kuitenki ;) Nykysin meillä ei enää nukutakkaan niin hyvin kun viimeksi kirjottelin.. eli parin tunnin välein syömään :( Kokeiltiin vellejä ja ne on menny vaihteleval menestyksellä, joskus on hyvää ja...
  7. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    kaisa ja poika meillä taas ongelma vaatteiden kanssa on päinvastanen kun teillä, eli muuten meille 62 olis hyvä, mut aika monissa kirraa vyötäröltä! :D Meillä kun toi typy on pikkusen tuhti ;) Mekin laitetaan vaatteet aina sitämukaa pois kaapista kun jää pieneksi. Oon laittanu niitä...
  8. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Oi, Rinsessapa miten kaunis teiän Micael on! Onkos sillä vähän punertava tukka? :) Meidän Ainolla oli pienempänä punasempi mitä nyt, mut vielä kyllä jostakin kohista punatukkaset tytön bongaa ;) Sartsa Ompa ihanaa kun Arttu jo menee tolleen! Meillä vielä toistaseks möllötellään paikallaan...
  9. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Tässä vielä Ainon kuva, noin 2kk vanhana :heart:
  10. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Heippa piiiiiitkästä aikaa! :) Jotenki en oo ees muistanu melkein koko palstaa, aika jotenki menee niin siivillä vaikkei mitään kummosta teekkään :) Käykö kukaan teistä missään kerhossa tai vastaavassa? Mietin vaan tossa, että jos menis jokukerta käymään jossakin seurakunnan järjestämässä kun...
  11. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Ai, tänne pääsekin nyt taas tällee normaalisti, ompa hyvä :) En ees jaksanu tulla lukemaan tänne mitään kun oli niin hankalaa.. Meillä kaikki menee ihan hyvin :) Eilen oltiin 1 kk neuvolassa ja tyttö kasvaa kovaa vauhtia ;) Eli painoa oli 5286g ja pituutta 53,5cm! Syntyessään paino 3490g ja...
  12. M

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Jospa sitä sitte tännekin tulis ;) :) minni234.....22v..........esikoinen...........26.8.............tyttö............KOKS :)
  13. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Onnea tuikku! :hug: :heart:
  14. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Elkku mullakin oli raskausaikana ihan kamalaa se hikoilu, ja sairaalassa sama homma, mutta on kyllä nyt jo loppunu. Mut taitaa olla ihan normaalia kuitenkin, niinkun lumiponi tossa sanoki :) Nii'i, ehkä sinne toiseen ketjuun pitäis alkaa kirjottelemaan, kun ollaanhan me kaikki jo vissin vauvat...
  15. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa kuoriutuukohan Pähkinästä sitte oikee isin poika? :D :heart: Tulin oikeesti vaan kertomaan tänne, kun pumppasin äsken maitoa ekaa kertaa, (kun toinen tissi oli niin täys, että sattu ja pieni vaan vetelee sikeitä ;) ) niin kaks minuuttia pumppasin ja tuli 80 ml! Ihan käsittämätöntä...
  16. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    marakatti toivottavasti parannutte nopeesti! :hug: Tosi hienoa, että poika on kasvanu noin hyvin! Ja kiva kun mies auttaa noin paljon, vaikka ei itse kotona ookkaan! :) Kullan arvosia noi miehet! :) rinsessapa mulla ei oo mitään hajua siitä kuinka paljon tyttö syö. Tai sen tiedän että paljon...
  17. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    vauvahaaveita paljon,paljon onnea pienestä pojasta! :heart: :hug: Tosi sulonen pakkaus! :heart: Rinsessapa ihanan känkkäränkän näkönen teidän poju! :heart: Niiiiiiin sulonen! :heart: Pitäisköhän sun soittaa vaikka sinne synnärille ja kertoo sun tuntemuksista? Vai hoituiskohan se neuvolan...
  18. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Rinsessapa oi, onnea myös tulevalle vaimolle :) titityy hyvä että sun olo alkaa olemaan jo parempi :) Aika kovasti oot tainnu verta menettääkin :/ Mä kanssa liputan ton lapsentahtisen imettämisen kannalta! Tietysti jos vauva on pienikokonen tai vastaavaa, että pitää syöttää ton kolmen tunnin...
  19. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Lumiponi tää on oikeesti kamalaa! :D Hiton tissit! :D Sama homma siis täällä, maitoa vaan valuu kun imettämisen lopetan. Toisaalta pitää kyllä olla ilonen, että maitoa riittää :) Nää tissit tässä vaan ärsyttää kun on niin kamalat! Kokeilin tänään huvikseen yhtä mekkoa päälle, mitä olin meinannut...
  20. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Rinsessapa onneaaaaaa! :heart: :heart: Onkohan siellä jo vauvakin maailmassa? :) vauvahaaveita toivottavasti ei loppuis! Oliskin kiva, ettei käynnistää tarvis :) Mutta viimeistään huomenahan sitten käynnistetään, eiks je? ;) Ja samahan se on tässävaiheessa, että miten sen vauvan saa, kunhan...

Yhteistyössä