Hakutulokset

  1. Sannuli88

    Qlaira ja kuukautisten alkamisajankohta

    Vastaanpa itse omaan aloitukseeni jos jotakuta vaikka kiinnostaisi ;) Eli tänään otin 1.tummanpunaisen pillerin ja vuoto alkoi melko pian vähentyä merkittävästi. Huomenna 2.tummanpunaisen pillerin otettua ei varmaan ole vuotoa enää juuri ollenkaan :)
  2. Sannuli88

    Qlaira ja kuukautisten alkamisajankohta

    Olen syönyt nyt ensimmäistä liuskaani Qlaira - merkkisiä pillereitä ja huomenna olisi vuorossa ensimmäinen tummanpunainen pilleri. Kuukautiseni alkoivat kuitenkin jo 3.viikolla aloittamisesta (pillerin 19. tai 20 kohdalla) ja kuukautiset jatkuvat edelleen. Vuodon määrä on vähentynyt jonkin...
  3. Sannuli88

    Eka vaipaton yö, mynkään meni

    Meillä on sellainen Helmi - merkkinen kosteussuoja ohuen sijauspatjan alla :) Ei näy eikä kahise.
  4. Sannuli88

    Mistä tietää milloin on valmis lapsen saamiseen?

    Meidän järjestys: rakennutimme talon, teimme lapset ja menimme sitten vasta naimisiin :) Eikä lapsentekoon ole ikinä valmis ;)
  5. Sannuli88

    turvakaukalo

    Meillä on Brion Primo ja telakka. Oon tykännyt tosi paljon. Telakka helpottaa arkea todella paljon. Ei tarvitse joka kerta erikseen vyöllä kiinnittää kaukaloa autoon. Telakan saa auton kiinni vyöllä tai isofix kiinnikkeillä. On myös eurotesteissä erittäin hyvin menestynyt. Mainostetaan myös kevyenä.
  6. Sannuli88

    G: Paljonko ajat vuodessa?

    1. n. 10tkm? 2. VW Passat farmari 2.0 FSI '07
  7. Sannuli88

    Kokemuksia ilmaisista virustorjuntaohjelmista?

    Meillä myös ollut vuosia avast ja hyvin toimii.
  8. Sannuli88

    Carena double swing rattaiden renkaisiin ilman lisääminen?

    Olet varmaan jo löytänytkin pumpun jolla ilmaa saa renkaisiin, mutta muille tiedoksi että ilmaa renkaisiin saa esim. linkin mukaisella jalkapumpulla Jalkapumppu - talousmarkka. Tuli tänään tuollainen ostettua kun itselläkin on nuo double swingit ja hienosti homma kävi :)
  9. Sannuli88

    Kuoritteko suomalaiset porkkanat?

    Kuorin aina kaikki porkkanat.
  10. Sannuli88

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Äh, äsken huomasin että oonpas ollut typerä! En oo huomannut tulla tänne ollenkaan ilmoittamaan meidän vauvelin syntymästä! :O Eli meidän tyttö syntyi normaalisti alateitse 12.1.2012 klo 08.18 mitoin 2880g & 47cm. Siro, 9/9 pisteen neiti ja aivan mahdottoman ihana :heart: Synnytys oli melko...
  11. Sannuli88

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä yhtenä pötkönä edelleen vaikka kyllä tässä jo toivois niin jakautuvansa |O Muutamana päivänä on tullut kipeitäkin supistuksia mutta tässä sitä ollaan vaan. Ruokalapuista Mielestäni tarrakiinnitteinen on parempi lapsella joka aloittaa soseiden syönnin, isommalla sitten solmittava...
  12. Sannuli88

    Paljon teillä paino noussu? :)

    Tänään rv 38+2 ja 6,5-7kg on tullut lisää :)
  13. Sannuli88

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Inkalilla Pahoittelen kun oon ollut niin laiska kirjoittamaan :ashamed: Oon kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja. Jostain syystä on mennyt sun "huutelut" ohi : / ÄLLÖVAROITUS Taisin olla oikeassa siitä limatulpasta! Nimittäin sitä tuli vielä lisää ja oli epäilemättä limatulppaa. Sellaista...
  14. Sannuli88

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    ONNEA VAUVAUTUNEILLE :flower: Täällä myöskin edelleen yhtenä kappaleena (vaikka toivoisin asian jo olevan toisin!). Viime viikolla yhtenä iltana/yönä kipeitä supistuksia tuli tasan 10min välein ja sitten 6min välein. Loppuivat sitten kuitenkin yöllä. Eilen oli ä-neuvola jossa kaikki hyvin...
  15. Sannuli88

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Ääh, pakko oli taas soittaa TAYSiin. Aamulla holahti housuun oranssin punaista verta, jälleen kerran (5x5cm läntti). Aikalailla samat jorinat kuulin kuin tiistainakin. Käski laittaa housuihin tavallisen siteen ja sen päälle talouspaperia 4-kerroin. Jos paperi kastuu läpi asti niin kyseessä voi...
  16. Sannuli88

    Te joiden miehet eivät osallistu kotitöihin (tai sitten vain hyvin vähän ja satunnaisesti):

    Kotiäitinä olen ja ajattelenkin niin että kun mies käy töissä niin tietysti hoidan kodin. Näin 36.viikolla raskaana ollessa alkaa tosin esim. imurointi olemaan jo vähän hankalaa (varsinkin kun 1,5v. haluaa koko ajan auttaa :whistle: ), joten mies imuroi sitten välillä. Kyllähän ne kotityöt...
  17. Sannuli88

    Voi ei, otrivin ja raskaus vk 9

    Suihkuta nenääs huoletta. Sehän vaikuttaa vaan hetkellisesti nenän verenkiertoon. Ei se niin tehokas ole että koko vartaloon vaikuttas ;) Itse oon myös käyttänyt.
  18. Sannuli88

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    MLM Hih hih :D Miten se voikin aina olla niin että esim. synnytys- ja lastenlääkäreinä on nämä "kaikki tietävät" :whistle: Jul:lla mielenkiintoisia himoja :laugh: Itse taisin alkaa pesemään tytön vaatteita normaaleilla pesuaineilla kun tyttö oli 6kk. Vuotoa on ollut edelleen. Alapää ei...
  19. Sannuli88

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Hellou tytöt pitkästä aikaa :wave: PALJON ONNEA VAUVAN SAANEILLE =) Täällä ollaan edelleen yhtenä pötkönä, onneksi. Viime ultrassa rv 33+ oli omituinen "hömppälääkäri" jolla ei tuntunut olevan kaikki lepakot kellotabulissa. Ei vastaillut kysymyksiin ja eikä tuntunut olevan mitenkään...

Yhteistyössä