Hakutulokset

  1. UpsyDaisy

    uusioperheelliset, vinkkejä kaivataan (marmatusta anopista...)

    samaa mieltä. Miehesi kuuluu tehdä omille vanhemmilleen säännöt selväksi! Hän voisi kertoa että hän itse (isä) ja sinä (äitipuoli) olette pääasiallisesti vastuussa kun lapsi on teillä. Mummot ja papat on hyvä tukiverkko mutta he eivät voi olla "päävastuussa" , oli uusioperhe tai ei. Mummon...
  2. UpsyDaisy

    Hägglund ei hyväksy läskejä naisia

    jatkanpa vielä että jo sanalla LÄSKI on erilainen kaiku kuin esim. lihava ja ylipainoinen.
  3. UpsyDaisy

    Hägglund ei hyväksy läskejä naisia

    no se on sen asia jos on tuota mieltä. Minusta kuitenkaan asiallisesti käyttäytyvä ihminen ei anna tuollaisia lausuntoja julkisuuteen. Siis tahdikkuutta kiitos.
  4. UpsyDaisy

    huutiksen palauttetta mietin

    Housut pesuun ja jos haju lähtee pois niin ei kait siinä mitään sitte
  5. UpsyDaisy

    Kokemuksia MALM ja TROMSÖ sängyistä/ ÄÄNESTYS!

    11m2 - uusi huone tulee olemaan n. 13m2. 80cm patja kyllä riittäisi mutta nuo ikean sängyt on kivan näköisiä ja ennenkaikkea huippu edullisia. Mutta enemmänkin olevan valmis satsaamaan jos kiva löytyisi.
  6. UpsyDaisy

    Nyt on hampaanvälit täynnä! Arvatkaa mitä?

    munankeltuaista :)
  7. UpsyDaisy

    Kokemuksia MALM ja TROMSÖ sängyistä/ ÄÄNESTYS!

    yksi ratkaiseva tekijä on huoneen koko eli huone ei ole suurensuuri n. 11m2. Sänkyjen koko on aikalailla sama, tiedä sitten kumpi antaa "tilavamman vaikutelman". Millaisia nuo sängyt on petata? Lähinnä mietin tuota malmia.. onko muilla sama kokemus että siinä malmissa on huono tuon pinta...
  8. UpsyDaisy

    Kokemuksia MALM ja TROMSÖ sängyistä/ ÄÄNESTYS!

    Meidän eskarille olisi uuden sängyn osto edessä. Kummalle annat äänesi? Perusteluja ja kokemuksia kuulisin mielelläni :) MALM IKEA | Sängyt | Yhden hengen sängyt | MALM | Sängynrunko TROMSÖ IKEA | Vieras- & sohvasängyt | Sohvasängyt | TROMSÖ | Sohvasängyn runko (jos sinulla on jokin...
  9. UpsyDaisy

    Näin voi joutua 2+:ta Feissarimokaan

    Tuon ihmisen seinää näköjään pääsee lukemaan facebookiin. Kai tuo on vitsillä koko hommassa...
  10. UpsyDaisy

    huutonetistä

    Mulla kävi vasta niin kun myin ison läjän vauvanvaatteita että muutama huutaja huusi kilpaa. Tää yks korottaja oli just sellanen jolla oli hulluna negoja - just jättäny lunastamatta. Olin ihan varma että tää nostattaa hintaa ja jättää lunastamatta. Olin jo päättänyt ilmoittaa ylläpidolle jos...
  11. UpsyDaisy

    Moniko on painellut lahjoita nappia epähuomiossa?

    En ole edes huomannut tuollaisia. Käyn kyllä automaatillakin todella harvoin. Eikä maailma kyllä siihen kaatuis jos euro menis johonkin keräykseen.
  12. UpsyDaisy

    MIKÄ siinä TICKETissä on NIIN superhyvää vrt muihin merkkeihin, että PITÄÄ ostaa?

    Taitaa olla niin että aina jokin merkki on suosiossa. Jonkin aika sitten täällä oli samanlaisia kyssäreitä että mikäs siinä reimatecissä nyt on niin hyvää jne.. Itse haluan vaatteelta toimivuutta (vedenkesto), käytännöllisyyttä (mm. väri) ja näiden lisäksi ulkonäkö ratkaisee paljon. Ticketin...
  13. UpsyDaisy

    Tarhatäti huomauttelee lapsen varusteista ihan jatkuvasti :(

    SANO että "voisitteko katsoa tarkemmin. Vaatteet ovat täällä niinkuin asiaan kuuluu. Olen siis tehnyt oman osani, tee sinäkin omasi!" Loppuu se tyhjän napiseminen!
  14. UpsyDaisy

    onkohan nuo Severi ja Jiri

    oikeesti sukua kun ovat niin saman näköisiä. Siis salkkareista kyse :D
  15. UpsyDaisy

    onko barbababa vaatteet uusretroja?

    uusretro termiä ei ehkä ole mutta kyllähän siitä on muodostunut sellainen nykypäivän termi että ihmiset ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan - ja käyttääkin sitä
  16. UpsyDaisy

    olipas kivaa vaatetta ja halvalla kirpparilla, MUTTA ne pesuaineet haisee ihan kamalalle :X

    minä ostin huutiksesta yhden haalarin. Kahdesti pesin ja yön vielä tuuletin ennekuin se pesuaineen haju lähti. Hyi.
  17. UpsyDaisy

    Voiko kankaalle tulostaa

    siirtopaperia olen kokeillutkin mutta siitä jää sellainen paksu "kumi" kankaalle :(
  18. UpsyDaisy

    Voiko kankaalle tulostaa

    tekstiä? Jos voi niin kuinka se käytännössä onnistuu? Mietin vain kun näin huutiksessa taulun, jossa kankaalla luki runo. Epäilen että ei oltu niin pitkään tekstiin tehty sabluunaa, mutta kuinkahan tuollaisen saisi onnistumaan?

Yhteistyössä