Hakutulokset

  1. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Niin, mulle tuollainen on kuitenkin aika hemmetin iso juttu (varsinkin kun ketjussa haukuttu jo valmiiksi ihan pojan kropan näköiseksi yms yms.. :|) Sun vartta on sentään kehuttu maasta taivaisiin (ja pakko sanoo, että itekkin tykkään), niin ei muuta ku tiulta munille (..mut ei omille) ;)
  2. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    ^ Hemmetti, laita ihmeessä, jopa mie uskalsin! :D :snotty:
  3. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Varmasti hävetää jos täällä tuttuja pyörii, mutta; Before and after [URL=t://aiaa.com/5rKTrB][IMG]http://i1.aijaa.com/t/04 ... to be continued.. :laugh:
  4. weebo

    Meille tulee koiranpentu <3 Pelastetaan yks tutun seropi piikiltä

    Meillä on 4 koiraa (kaksi näistä vielä pentuja). Voi sitä paskan määrää mikä tänä aamuna lattioilla... Yhdellä tai useammalla ollut vähän vatta sekasi :kieh: Kyllähän koirissa oma hommansa on ja varmasti puolen vuoden ikäisenä hankitun kanssa haastettakin mukavasti.
  5. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    :laugh: Onkohan mun ukko sittenkään ihan hetero.. :xmas: Seuraavaks sitte lärvikuvaketju, anyone? :attn:
  6. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    En oo anorektikko, enkä koskaan ollutkaan. Ja kiitos, vaikkakaan tuohon painoon en enää koskaan halua takaisin.
  7. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Se on niin pitkä tarina, ettei kukaan jaksais lukea :whistle: ...Tai sitten kukaan ei uskois ja huutais provoa :D
  8. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    No hitsi, nyt pitää keksiä jotain repäsevää :| Elämäntarinani jälkeen en edes ehtis vetää sateenvarjoa pään päälle.. Mutta sellaista viihdettä täällä kaiketi kaivattaisiinkin :xmas:
  9. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Onhan tuo kyllä kieltämättä aika tökerösti tokaistu..
  10. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Aaaand here you go ;)
  11. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Mulle kelpais silarit vaikka heti ja jos joku sattus huomaamaan ettei oo aidot, niin en kyllä nakkais paskaakaan :laugh:
  12. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Ei kyllä harmainta aavistusta.. En omista enää vaakaa
  13. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    No me nukuttiin sohvalla tuo yö (no hyi1!!) ja aamulla vaan nappasin kuvan ja sitte töihin. Ai kamala Ja kyllä, meillä vaihdetaan lakanoita :laugh:
  14. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Niin siis ei "ylimääräistä", mutta vähintään 10 kg enemmän kuin oli aiemmin
  15. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Meilläpä onkin ollu astetta villimpiä öitä :rolleyes:
  16. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Haittaako :kiss:
  17. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Mun poikamainen puoleni (millainen yleensä arjessa olenkin :ashamed:)
  18. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Oli MELKEIN samanlainen kuva, mut en nyt tähän hätään sitä löytäny, mut tää on ainaki samalta päivältä otettu :D
  19. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Hööh, turhaan yritin alkaa provoomaan ku eihän täältä muuta ku hyviä kroppii löydy |O :laugh: :heart:
  20. weebo

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    Ja tässä olin joskus lapsen saamisen jälkeen :| Ainoa mitä jäin kaipaamaan oli tissit :laugh:

Yhteistyössä