Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Mirkkuuusi plussasta :flower: Mikä pp sulla oli testiä otettaessa? amv :hug: Paperiprinsessa :hug: ON:Tiputin itseni listoilta pois
  2. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    amv;28036841]Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa) amv (36) toinen, 2. yritys keväällä lahja-alkiolla (2/13 kemiallinen) Hoito lähestyy paulanna menossa Espanjaan _lokakuu_ pikkukintsu Tarttoon helmikuussa HalleB (27) jonossa Suomessa Piinistelijät...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    amv Onnea plussasta,e iköhän se siitä vahvistu vielä :)
  4. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mirkkuuusi tuohan on ihan selvä plussa. Onnea pikkukintsu milloin sulla on tarttoon meno, onko päivämäärä jo tiedossa? Millaisilla limispaksuuksilla olette raskautuneet? Ja millaisia oireita teille on tullut Zumenonista?
  5. S

    Äidit 40+

    Heippa kaikille pitkästä aikaa Meillä pikkuherra täällä jo 1v1kk. Aika menee niin mahdottoman nopeaan,ettei kerkeä edes huomaamaan. 1v neuvolassa poika oli 10500g ja 80,5 cm löyty pituutta. Viime kirjoituksesta sit meni noin pari viikkoa kun poika lähti kävelemään. Nyt sit jo suunnilleen...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sharlin Mulla oli allavatsa kuin ilmapallo, ei turvonnut mutta tuntui ihan ilmapallolta ja oli painelu arka. Alaselkä oli ihan outo. Selässä oli kipuja ja sellainen,että en voinut olla yhdessä asennossa kauaa aikaa olla. Ihmeellinen jäytävä tunne, en osaa selittää paremmin. Kohdunulkoisessa...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sharlin Piti vielä sanomani tuosta sinun ajatuksestasi,että olisikin oma munasolu mikä olisi tullut sieltä jostain "välistä". Itse mietin sitä ihan samaa pojan kohdalla. Hänessä on niin paljon samaa kuin meissä vanhemmissa ja mitä isovanhemmilla on. Meillä on miehen puolelta aikankin yksi...
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sharlin Huh, kyllä sua oikeasti nyt koetellaan. Olen joskus aikaisemminkin sanonut,että joka asiassa on jotain positiivistakin( toivottavasti ei kuulosta kovalle ja tunteettomalle). Kävi sulle nyt miten kävi, toivon kovasti että pikkuinen olisi kuitenkin oikeassa paikassa ja jatkaisi kasvamista...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihan ensinnä halaus kaikille ketkä on joutunut kokemaan menetyksen :hug: Onnea kaikille plussan saaneille ja piinalaisille :heart: Tuosta laskutavasta halusin tuoda esiin tällaisen laskurin. Tätä joskus vime kesänä mietimme täällä ku itsekkin sitä kummastelimme. Toivottavasti siitäon apua...
  10. S

    Äidit 40+

    10 kk neuvola takana ja pituutta 79 cm ja painoa 10400g mein pikkumiehellä :) Kovasti harjoittelee askelien ottamista ilman tukea. Menee tuollaiset puolitoista askelta jo. Tukia pitkin kävely on jo ihan iisibiisi juttu ja siinä sitten pitääkin jo taiteilla vähän enemmän kuin osaa. Seisoa...
  11. S

    Äidit 40+

    oivikki Mun pitää kyl olla sun kanssa hieman eri mieltä tuosta syntymäpäivän ymmärtämisestä. Minä uskon kyllä, että lapsi ymmärtää sen kun hän on se keskipiste. Meillä ainakin pojasta nyt selvästi huomaa jos on useampi tai kerralla kaksi kolme ketkä vain häntä huomioi. Eilen oli hyvä esimerkki...
  12. S

    Äidit 40+

    Jospa minäkin muutaman sanasen sanon koplanne väliin :) Hiustenlähtö oli ihan karmaisevaa.Mulla alko lähtemään tuossa kun poika oli 5 kk ja kesti ainakin 8kk ikään asti. Suoraan sanoen itku tuli välillä niin hirveästi sitä lähti ja oli tosi ärsyttävää kun karvoja oli kaikkialla, mutta...
  13. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei voi muuta kuin ihastella tuota Hillevi sinun positiivisuutta. Vaali sitä, se on suuren suuri rikkaus :) Lämpimin halauksin Sela
  14. S

    Äidit 40+

    Meillä poika kävi 8kk neuvolassaja lääkärissä. Kaikki on vallan mainiosti ja pituutta 75 cm, painoa 9300g ja piponkoko 45,9 cm. Pitkä hoikka poika vaikka painoa tuntuukin aika lailla olevan. Pituus keskikäyrän yläpuolella ja paino -7, mutta juuri sopiva :) Hampaita edelleen se kaksi alhaalla...
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huoh, ei ole elämä reilua :( Hillevi, olen niin pahoillani. Kenellekkään en ole niin paljon toivonut plussaa ja lasta kuin sinulle ( kukaan ei saa loukkaantua). Olet äärimmäisen ihana ihminen ja kaiken ikävän keskellä olet aina jaksanu tsempata muita.Se on suuri rikkaus, pidä siitä kiinni...
  16. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olki ihan mieletön juttu, Onnea tuhannesti. Ihana yllätys. Loistavaa ja sydäntä lämmittävää kun tällä niin paljon nyt positiivisuutta. Toivotaan, että jatkossa myös näin ja kaikille se pieni sieltä tulla tupsahtaisi. T. Sela kuka ei osaa pysyä palstalta pois. Täällä ainakin kerta...
  17. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla on Hilleville kaikki onnea tuovat sormet pystyssä ja varpaatkin :) Kyllä se pieni sieltä varmasti nyt tulee. Kiva kuulla, että on oireilua. Eiköhän tuo veritippa ollut sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, kohdalle ainakin osuu. Olet mielessäni päivittäin vaikka en palstailekkaan joka...
  18. S

    Äidit 40+

    Onpas täällä hiljaista.Mihis kaikki pikkuvauvojen äitit on oikein piiloutunut :)
  19. S

    Äidit 40+

    Päikkäreistä mieleen...Meillä poitsu nukkuu miten milloinkin noita päikkäreitä. Vähän hän on sellainen,et aamulla puol 9 nukahtaa noin tunniksi ja sit toisen tunnin puol 11. Iltapäivällä ei sit nukutakkaan. Menee 19-20 nukkumaan mahdottoman iltahömpän jälkeen ja heräilee 6-8 välilllä...
  20. S

    Moi Asia ok :)

    Moi Asia ok :)

Yhteistyössä